کد خبر : 191665
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

تصویب یک فوریت طرح “الزام شهرداری تهران به ایجاد فعالیت‌های دانش بنیان در شهر تهران”

تصویب یک فوریت طرح “الزام شهرداری تهران به ایجاد فعالیت‌های دانش بنیان در شهر تهران”

رئیس کمیته نظارت مالی و بودجه شورای شهر تهران در حاشیه تصویب یک فوریت طرح “الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت‌های دانش بنیان و نوآورانه در شهر تهران”، از پراکندگی ۱۹ هزار شرکت خدماتی در حوزه دانش بنیان خبر داد. به گزارش ایسنا، یک فوریت طرح “الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت‌های دانش بنیان

تصویب یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران به ایجاد فعالیت‌های دانش بنیان در شهر تهران"

رئیس کمیته نظارت مالی و بودجه شورای شهر تهران در حاشیه تصویب یک فوریت طرح “الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت‌های دانش بنیان و نوآورانه در شهر تهران”، از پراکندگی ۱۹ هزار شرکت خدماتی در حوزه دانش بنیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، یک فوریت طرح “الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت‌های دانش بنیان و نوآورانه در شهر تهران” در دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر در دستور کار اعضای این شورا بود که در همین راستا مجید فراهانی، رئیس کمیته نظارت مالی و بودجه شورای شهر تهران در موافقت با این طرح گفت: هدف این طرح انجام فعالیت‌های نوآورانه در تهران است و باید به سمت شرکت های دانش بنیان حرکت کرد.

 

وی افزود: هیچ یک از مناطق کلان شهرها بدون تجمع شرکت های خدمات برتر آینده ای ندارند. مجاورت این شرکت ها هم اهمیت دارد تا تماس های رو در رو داشته باشند و دانش راهبردی منتقل شود. بر اساس آمار ۱۹ هزار شرکت خدماتی در حوزه دانش بنیان با عناوین مختلف فعالیت دارند و پراکنده هستند و مساحتی بالغ بر ۴۰۷ هکتار در شهر تهران را اشغال کرده اند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تمامی کشورهای سرآمد، به اقتضای توسعه، اقدام به ایجاد شهرک‌های استارت آپی کرده‌اند. بر اساس تجربه جهانی، حرکت به سمت استقرار شرکت‌های دانش بنیان در شهر بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا، یک فوریت طرح “الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت‌های دانش بنیان و نوآورانه در شهر تهران” در دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر با ۱۶ رای موافق تصویب شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها