کد خبر : 175273
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

تفاهم‌نامه همکاری سازمان کتابخانه‌های آستان قدس با اوقاف خراسان رضوی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان کتابخانه‌های آستان قدس با اوقاف خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف خراسان رضوی در راستای هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دوجانبه در زمینه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند. این تفاهم‌نامه با هدف استفاده بهینه از منابع، تجربه‌ها و ظرفیت‌های دو طرف در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی به

تفاهم‌نامه همکاری سازمان کتابخانه‌های آستان قدس با اوقاف خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف خراسان رضوی در راستای هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دوجانبه در زمینه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

این تفاهم‌نامه با هدف استفاده بهینه از منابع، تجربه‌ها و ظرفیت‌های دو طرف در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی به امضا رسید.

همکاری در تدوین و ترجمه منابع و متون آموزشی و پژوهشی، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، مبادله طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، بخشی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

بر اساس گزارش آستان نیوز، در این تفاهم‌نامه در خصوص همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی همچون تبادل تجارب برنامه‌ریزی آموزشی و آموزش‌های تخصصی مبادله نرم افزارها، بانک‌های اطلاعاتی، فیلم‌ها و نوارهای آموزشی مبادله طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، طراحی و تأمین محتوا و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی-پژوهشی مشترک تاکید شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها