کد خبر : 116460
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

تلاش برای رفع آبگرفتگی در مناطق حاشیه‌ای شوشتر

تلاش برای رفع آبگرفتگی در مناطق حاشیه‌ای شوشتر

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مناطقی از شوشتر که در حاشیه شهر هستند مثل منطقه علم الهدی، کوی اندیشه و گاومیش آباد آبگرفتگی شدید داشتند و آب وارد منازل مردم شده است و تلاش می‌کنیم که آب در اسرع وقت تخلیه شود. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد با حضور در مناطق آبگرفته

تلاش برای رفع آبگرفتگی در مناطق حاشیه‌ای شوشتر

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مناطقی از شوشتر که در حاشیه شهر هستند مثل منطقه علم الهدی، کوی اندیشه و گاومیش آباد آبگرفتگی شدید داشتند و آب وارد منازل مردم شده است و تلاش می‌کنیم که آب در اسرع وقت تخلیه شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد با حضور در مناطق آبگرفته ناشی از بارندگی در شوشتر، اظهار کرد: دیروز صبح حدود چهار ساعت بارندگی شدید داشتیم که بالغ بر ۸۰ میلیمتر در شوشتر بارندگی بود. از طرفی این‌ها لطف خداوند است که سپاسگزار هستیم اما مناطقی از شوشتر که در حاشیه شهر هستند مثل منطقه علم الهدی، کوی اندیشه و گاومیش آباد آبگرفتگی شدید داشتند و آب وارد منازل مردم شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تلاش برای رفع آبگرفتگی، افزود: گروه‌های جهادی و فرماندار و امام جمعه شوشتر در صحنه حاضر هستند و تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد در پایان گفت: منطقه گلزار شهدا و سوزن گرد بیشتر بحرانی بودند و نیاز است پیگیری شود تا آب کاملا تخلیه شود. در منازل متعددی و خیابان‌ها آبگرفتگی وجود دارد اما تلاش می‌کنیم که آب در اسرع وقت تخلیه شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها