کد خبر : 196490
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات، سیاست اصلی افق کوروش در سال 1401

تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات، سیاست اصلی افق کوروش در سال 1401

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات را یکی از مهم ترین سیاست‌های این شرکت در سال جاری دانست. به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ حسین صبوری؛ مدیرعامل این شرکت با اشاره به لزوم توجه به تقویت و بهینه سازی زیرساخت‌های فروش اینترنتی گفت: اگرچه افق کوروش

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات را یکی از مهم ترین سیاست‌های این شرکت در سال جاری دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ حسین صبوری؛ مدیرعامل این شرکت با اشاره به لزوم توجه به تقویت و بهینه سازی زیرساخت‌های فروش اینترنتی گفت: اگرچه افق کوروش به دلیل گستردگی شعبات خود در تمامی شهرهای کشور در دسترس و نزدیکی مشتریان خود قرار دارد؛ اما با توجه به گسترش فناوری و به تبع آن گرایش مشتریان به خرید اینترنتی، این شرکت بر آن است تا با هدف احترام به سلیقه و ذائقه مردم و مشتریان و جلوگیری از انحصار، در کنار اپلیکیشن “اکالا” به عنوان اپلیکیشن اختصاصی فروش اینترنتی افق‌کوروش و “تارا” به عنوان درگاه پرداخت اینترنتی گروه صنعتی گلرنگ، امکان بهره‌مندی مردم و مشتریان را از خدمات شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از طریق دیگر اپلیکیشن‌های موجود در کشور فراهم نماید.

مدیرعامل بزرگترین فروشگاه‌ زنجیره‌ای کشور با اشاره به تنوع مطلوب کالایی و برخورداری شعب فروشگاهی این شرکت از بیش از 3500 نوع کالای مختلف و نیز صدور روزانه بیش از 750 هزار فاکتور فروش در سراسر کشور افزود: با توجه به این حجم از فروش در شعب فروشگاهی افق‌کوروش، فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشن‌های متعدد و تنوع و سهولت در خرید و پرداخت برای مشتریان، می تواند ضمن بهبود دسترسی برای مشتریان، خریدی لذت بخش را برای آنها رقم بزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها