کد خبر : 15710
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

توسعه پایگاه رفاه ایرانیان؛ گشودن مسیری نو در هدفمند کردن حمایت از خانواده ایرانی

توسعه پایگاه رفاه ایرانیان؛ گشودن مسیری نو در هدفمند کردن حمایت از خانواده ایرانی

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، توسعه پایگاه رفاه ایرانیان را گشودن مسیری نو در هدفمند کردن حمایت از خانواده ایرانی دانست.  معصومه ابتکار در حساب توییتری خود نوشت: “توسعه ‎پایگاه رفاه ایرانیان و محصولات مهم آن ‎اطلس رفاه ایرانیان، شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و داشبورد اطلاعات ‎زنان سرپرست خانوار  گشودن

توسعه پایگاه رفاه ایرانیان؛ گشودن مسیری نو در هدفمند کردن حمایت از خانواده ایرانی
معصومه ابتکار

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، توسعه پایگاه رفاه ایرانیان را گشودن مسیری نو در هدفمند کردن حمایت از خانواده ایرانی دانست.

 معصومه ابتکار در حساب توییتری خود نوشت: “توسعه ‎پایگاه رفاه ایرانیان و محصولات مهم آن ‎اطلس رفاه ایرانیان، شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و داشبورد اطلاعات ‎زنان سرپرست خانوار  گشودن مسیری نو درهدفمند کردن حمایت از ‎خانواده ایرانی است.
وی افزود: خدمات نوین دولت در این عرصه ها امکان سیاستگذاری  و برنامه ریزی دقیق را فراهم کرده است.”

پیش از این، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارش نوروزی خود به مردم در توییتر و گزارش عملکرد سال ۹۹، از توسعه پایگاه رفاه ایرانیان و اقدامات دیگری نظیر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل خبر داده بود.
به گزارش ایسنا، اطلاعات اجتماعی اقتصادی ایرانیان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارگان‌هایی نظیر سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال، وزارت آموزش و پرورش و … دریافت و در پایگاه رفاه ایرانیان ثبت می‌شود تا با ملاک قرار دادن این اطلاعات دهک اقتصادی افراد مشخص شود. شناسایی اقشار کم درآمد، شناسایی خانه‌های استیجاری و افراد فاقد خودرو و… از جمله اقدامات پایگاه رفاه ایرانیان است.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها