کد خبر : 206506
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

تولید آزمایشی آیفون 15 اپل در چین آغاز شد

تولید آزمایشی آیفون 15 اپل در چین آغاز شد

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena به گفته افراد آشنا، اپل تولید آزمایشی آیفون 15 را در چین آغاز کرده است و به دنبال تسریع در جدول زمانی تولید در هند نیز است. فرآیند موسوم به NPI (معرفی محصول جدید) معمولاً در سه ماهه اول هر سال انجام می شود تا اپل

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena به گفته افراد آشنا، اپل تولید آزمایشی آیفون 15 را در چین آغاز کرده است و به دنبال تسریع در جدول زمانی تولید در هند نیز است.

فرآیند موسوم به NPI (معرفی محصول جدید) معمولاً در سه ماهه اول هر سال انجام می شود تا اپل بتواند بفهمد پس از نهایی شدن آیفون های جدید، تولید واقعی چگونه پیش خواهد رفت.

طبق گزارش ها، فاکسکان تولید آزمایشی آیفون 15 را آغاز کرده است و هدف از این مرحله مهم رفع مشکلات بین همه طرف های درگیر در این فرآیند است. این شامل تولید کنندگان و تامین کنندگان و همچنین آزمایش ماشین های جدید و تنظیم دقیق فرآیند تضمین کیفیت می شود.

علاوه بر شروع فرآیند NPI، این گزارش نشان می‌دهد که اپل در حال برنامه‌ریزی برای کاهش شکاف بین جدول زمانی تولید چین و هند است. از هم اکنون، اپل تولید واقعی خود را در چین شش تا نه ماه قبل از هند آغاز کرده است. این احتمالاً به زودی تغییر خواهد کرد زیرا اپل در حال تلاش برای برقراری روابط با شرکای هندی است.

هدف نهایی کاهش شکاف بین تولید هند و چین به مدت چند هفته و انتقال 5 درصد از کل تولید به کارخانه های هندی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها