کد خبر : 179544
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد آغاز شد

تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد آغاز شد

دانشگاه آزاد اسلامی، فرآیند تکمیل ظرفیت متقاضیان مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی را آغاز کرد. به گزارش ایسنا، مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: داوطلبان گروه علوم تجربی ، حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۹ که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به

تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد آغاز شد

دانشگاه آزاد اسلامی، فرآیند تکمیل ظرفیت متقاضیان مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: داوطلبان گروه علوم تجربی ، حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۹ که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ، می‌توانند جهت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه در رشته‌های (کاردانی و کارشناسی) گروه علوم پزشکی شرکت کنند.

این داوطلبان از صبح امروز سه شنبه ۲۸ بهمن تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲ اسفند می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org   نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان  واجد شرایط می‌توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته و محل  متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

لازم است داوطلبان در ابتدا از وجود رشته محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس نسبت به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه اقدام کنند.

نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت نیز هفته دوم اسفند ماه اعلام خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها