کد خبر : 178405
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در زنجان از ۴۵ هزار تقاضا گذشت

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در زنجان از ۴۵ هزار تقاضا گذشت

ایسنا/زنجان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در زنجان از ۴۵ هزار تقاضا گذشت. سعید شاهین‌فر ظهر امروز (۴ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام در طرح نهضت ملی تولید مسکن در سامانه (saman.mrud.ir) از ۲۸ مهرماه امسال آغاز شده و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت راه و

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در زنجان از ۴۵ هزار تقاضا گذشت

ایسنا/زنجان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در زنجان از ۴۵ هزار تقاضا گذشت.

سعید شاهین‌فر ظهر امروز (۴ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام در طرح نهضت ملی تولید مسکن در سامانه (saman.mrud.ir) از ۲۸ مهرماه امسال آغاز شده و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد.

وی شمار ثبت‌نام‌کنندگان از استان زنجان تا روزهای آغازین زمستان در سامانه نهضت ملی مسکن را ۴۵ هزار و ۷۰۷ نفر برشمرد و گفت: بیشترین متقاضیان با تعداد ۳۴ هزار و ۲۴۵ نفر مربوط به شهر زنجان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: نهضت ملی مسکن، یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که علاوه بر تأمین مسکن مورد نیاز برای مردم، برای ایجاد تحرک در اشتغال حوزه صنعت ساختمان نیز موثر است.

این مسئول در مورد ثبت‌نام‌کنندگانی که به دلایل مختلف درخواست آن‌ها رد شده است، بیان کرد: درخواست تعدادی از این ثبت‌نام کنندگان به دلیل وجود سابقه مالکیت و تعدادی نیز بابت وجود سابقه بانکی رد شده است.

گفتنی است، متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر اساس این قانون، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، می‌توانند در قانون جهش تولید مسکن مشارکت داشته باشند. همچنین ثبت‌نام پسران مجرد مشروط به متاهل بودن در زمان تحویل واحد مسکونی است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها