کد خبر : 124080
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

ثبت بیش از ۱۳۳ هزار مورد مثبت سرپایی کووید – ۱۹ در زنجان

ثبت بیش از ۱۳۳ هزار مورد مثبت سرپایی کووید – ۱۹ در زنجان

ایسنا/زنجان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۱۳۳ هزار و ۳۴۹‌ مورد مثبت سرپایی در استان زنجان شناسایی و به ثبت رسید. طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۳ هزار و ۳۴۹ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این

ثبت بیش از ۱۳۳ هزار مورد مثبت سرپایی کووید - ۱۹ در زنجان

ایسنا/زنجان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۱۳۳ هزار و ۳۴۹‌ مورد مثبت سرپایی در استان زنجان شناسایی و به ثبت رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۳ هزار و ۳۴۹ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۷۹۹ نفر رسیده و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یکی از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

در حال حاضر ۱۷۶ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۸ مورد بوده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۱۱ هزار و ۲۷۷ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۴۶ هزار و ۵۰۱ مورد رسیده است.

طبق آخرین آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۵ هزار و ۸۸۲ مورد بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان بوده و موارد مثبت بستری براساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۱۳ هزار و ۱۵۲ مورد رسیده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها