کد خبر : 130449
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

ثبت نام ۱۹ داوطلب برای انتخابات شورای شهر شوط

ثبت نام ۱۹ داوطلب برای انتخابات شورای شهر شوط

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس ستاد انتخابات شوط از ثبت نام ۱۹ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در شهرستان خبرداد. حسن عبدالهی اصل در گفت و گو با ایسنا با ایسنا با تاکید براینکه با گذشت چهار روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر ۱۹ نفر ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۱۵ نفر مرد

ثبت نام ۱۹ داوطلب برای انتخابات شورای شهر شوط

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس ستاد انتخابات شوط از ثبت نام ۱۹ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در شهرستان خبرداد.

حسن عبدالهی اصل در گفت و گو با ایسنا با ایسنا با تاکید براینکه با گذشت چهار روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر ۱۹ نفر ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۱۵ نفر مرد و ۴ نفر زن هستند.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۱۲ نفر در فرمانداری، ۷ نفر از طریق اپلیکیشن موبایلی، دسکتاپی و  در دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کرده اند.

به گفته فرماندار شوط، با توجه به وضعیت بحرانی کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا از هرگونه تجمع در محل فرمانداری جلوگیری شود.

عبدالهی اصل افزود: داوطلبان عضویت در ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر می‌توانند فرایند ثبت نام خود را به روش های نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه به فرمانداری انجام دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها