کد خبر : 7682
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۵۲ نفر رسید

جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۵۲ نفر رسید

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ٧٥٢ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی جان خود را از دست دادند. پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۵۲ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۲۲۱ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و

جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۵۲ نفر رسید

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ٧٥٢ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۵۲ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۲۲۱ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ هزار و ۹۵۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی تصریح کرد: از ۳۲۴ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود  ٣٥ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بود. همچنین از ۲۹۴ نمونه رپید تست  ٢٩ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی کرونا ویروس آگاهی و همکاری مردم است همچنین مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی  و ماندن در منزل، نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها