کد خبر : 181145
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

جایگاه خوب جهاد دانشگاهی لرستان در تولید گیاهان دارویی

جایگاه خوب جهاد دانشگاهی لرستان در تولید گیاهان دارویی

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان جایگاه این واحد در تولید گیاهان دارویی را خوب و مناسب اعلام کرد. دکتر امین سلاحورزی، امروز بیست و ششم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رؤسای جهاد دانشگاهی لرستان که در سالن اجتماعات اجتماعات این واحد برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده این واحد در تولید

جایگاه خوب جهاد دانشگاهی لرستان در تولید گیاهان دارویی

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان جایگاه این واحد در تولید گیاهان دارویی را خوب و مناسب اعلام کرد.

دکتر امین سلاحورزی، امروز بیست و ششم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رؤسای جهاد دانشگاهی لرستان که در سالن اجتماعات اجتماعات این واحد برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده این واحد در تولید گیاهان دارویی در استان جایگاه خوب و ویژه‌ای دارد.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی لرستان در زمینه‌های پزشکی، محصولات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی ورود پیدا کرده و با زیرساخت‌هایی که ایجاد شده تمام نهاده‌های کشاورزی و گیاهان دارویی را تامین کردیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: تلاش خواهیم کرد از این نهاد تحت عنوان یک بازویی برای انجام کارهای موثر استان استفاده شود.

در پایان این جلسه با تقدیر از زحمات دکتر سیدعلی نادر دهقانی، دکتر امین سلاحورزی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها