کد خبر : 175573
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

جریمه در انتظار اوبامیانگ به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

جریمه در انتظار اوبامیانگ به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

مهاجم گابنی آرسنال به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی جریمه خواهد شد. به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، مایکل آرتتا ، سرمربی آرسنال در مورد مهاجم پیر امریک اوبامیانگ که مظنون به نقض پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا است، صحبت کرد. در ۱۰ فوریه ، ویدئویی در شبکه های اجتماعی ظاهر شد که در

جریمه در انتظار اوبامیانگ به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

مهاجم گابنی آرسنال به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی جریمه خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، مایکل آرتتا ، سرمربی آرسنال در مورد مهاجم پیر امریک اوبامیانگ که مظنون به نقض پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا است، صحبت کرد.

در ۱۰ فوریه ، ویدئویی در شبکه های اجتماعی ظاهر شد که در آن مشخص شد که اوبامیانگ برابر چند نفر دیگر ماسک نزده است.

آرتتا گفت: هر کاری که با بازیکنان خود انجام دهیم ، در داخل باشگاه باقی می ماند. در واقع ، بسیاری از فوتبالیست های ما در خانه خانواده دارند و اگر بازیکنی کاری را انجام دهد که کاملاً خارج از قوانین باشد ، باشگاه بلافاصله اما همیشه محرمانه عمل می کند.

او ادامه داد: ما سعی می کنیم به بازیکنان توصیه کنیم که همیشه از این قوانین پیروی کنند. البته اگر کسی خلاف این کار را انجام دهد ، بلافاصله واکنش نشان می دهیم. وقتی همه کاری را انجام می دهند که نباید انجام شود و ما از آن آگاه می شویم، عواقبی در پی خواهد داشت.

در فصل جاری لیگ برتر اوبامیانگ به دلایل خانوادگی چندین مسابقه آرسنال را از دست داد ولی در بازی آخر برابر لیدزونایتد توانست اولین هت تتریک خود را برای این تیم انجام دهد.

آرسنال امشب پنجشنبه در لیگ اروپا به دیدار بنفیکا می رود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها