کد خبر : 126777
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

جسم بی‌جان کودک مفقودشده در کشف‌رود پیدا شد

جسم بی‌جان کودک مفقودشده در کشف‌رود پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از پیداشدن جسم بی‌جان کودک مفقودشده در رودخانه کشف خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد آتشپاد حسن جعفری گفت: جسم بی جان کودک در حوالی روستای لقمانی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد، در بستر رودخانه پیدا شد. گفتنی است؛ از ساعت 19:23 شب

جسم بی‌جان کودک مفقودشده در کشف‌رود پیدا شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از پیداشدن جسم بی‌جان کودک مفقودشده در رودخانه کشف خبر داد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد آتشپاد حسن جعفری گفت: جسم بی جان کودک در حوالی روستای لقمانی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد، در بستر رودخانه پیدا شد.
گفتنی است؛ از ساعت 19:23 شب گذشته بروز این حادثه به سامانه تلفنی 125 اعلام شد که در پی آن تیم های امداد و نجات و غواصی آتش نشانی از 5 ایستگاه به محل حادثه واقع در بلوار شاهنامه اعزام شدند و نزدیک به 40 آتش‌نشان از شب گذشته تا ساعت 12:30ظهر امروز، به همراه تیم‌های نجات هلال احمر در حال جستجو در رودخانه کشف بودند.
شهردار مشهد نیز شب گذشته در محل حادثه حاضر شده بود.
|
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در این زمینه اظهار کرد: در این حادثه مصطفی نورا پسر بچه ۷ ساله‌ای که سقوط در رودخانه کشف‌رود را داشت و گرفتار گِل‌ولای و آب‌های خروشان این رودخانه شده بود توسط تیم‌های سیلاب و آنست(گروه سگ‌های زنده‌یاب) جمعیت هلال احمر در حال جست‌وجو بود و این عملیات ۱۷ ساعته در دقایقی قبل که جسد این فرد مفقودی شناسایی شد پایان یافت و جسد این پسر بچه ۷ ساله تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها