کد خبر : 203652
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

جعبه گشایی گوگل پیکسل 7

جعبه گشایی گوگل پیکسل 7

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena گوگل پیکسل 7 بالاخره وارد دفتر شد و ما هم اکنون کار بر روی بررسی کامل خود را آغاز کرده ایم. اما اول، جعبه گشایی. با قیمت 649 یورو / 599 دلار، گوشی را با تریم 64 گیگابایتی، یک کابل USB-C و یک دانگل USB-A به

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena گوگل پیکسل 7 بالاخره وارد دفتر شد و ما هم اکنون کار بر روی بررسی کامل خود را آغاز کرده ایم. اما اول، جعبه گشایی. با قیمت 649 یورو / 599 دلار، گوشی را با تریم 64 گیگابایتی، یک کابل USB-C و یک دانگل USB-A به USB-C دریافت می کنید.

پیکسل 7 به اندازه 7 پرو جانشین پیکسل 6 واضح نیست. برای شروع، این گوشی با صفحه نمایش کوچکتر – 6.3 اینچی در مقابل 6.4 اینچی – و باتری – 4355 میلی آمپر ساعت در مقابل 4614 عرضه می شود. میلی آمپر ساعت این بدان معناست که شما یک تلفن کوچکتر دریافت می کنید، هرچند – 10 گرم سبک تر، تقریباً 3 میلی متر کوتاه تر، 1.6 میلی متر باریک تر و کمی نازک تر. این ممکن است انگیزه بزرگی برای مردم پس از یک گوشی کوچک باشد.

اما از سوی دیگر، گوگل پیکسل 6a 459 یورویی یا 449 دلاری به درستی کوچکتر از پیکسل 6 سال گذشته و 7 امسال است.

Google Pixel 7 unboxing

پیکسل 7 دارای دوربین سلفی عریض‌تر و دوربین اصلی بهتری نسبت به Pixel 6a است و از تراشه Tensor G2 سریع‌تر نیرو می‌گیرد. اما جدای از صرفه جویی در هزینه با استفاده از Pixel 6a، عمر باتری بهتری خواهید داشت – تلفن کوچکتر باتری بزرگتری دارد!

Google Pixel 7 unboxing

سپس Pixel 6 سال گذشته است که اگر بتوانید آن را در فروشگاه‌ها پیدا کنید، همچنان می‌تواند ارزان‌تر باشد. ما این استدلال را در پایان بررسی کامل خود بازبینی خواهیم کرد، منتظر آن باشید!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها