کد خبر : 71480
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

جهاد دانشگاهی ماموریت‌های انقلابی را با سربلندی انجام می‌دهد

جهاد دانشگاهی ماموریت‌های انقلابی را با سربلندی انجام می‌دهد

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد ارزشمند انقلابی در چهار دهه اخیر ماموریت‌های ارزشمند خود را به خوبی انجام داده است. حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مجموعه در ابتدا فعالیت‌های خود را با رویکرد فرهنگی و دانشجویی

جهاد دانشگاهی ماموریت‌های انقلابی را با سربلندی انجام می‌دهد

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد ارزشمند انقلابی در چهار دهه اخیر ماموریت‌های ارزشمند خود را به خوبی انجام داده است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مجموعه در ابتدا فعالیت‌های خود را با رویکرد فرهنگی و دانشجویی آغاز کرده ولی امروز سبد فعالیت این نهاد انقلابی متنوع و شامل بخش‌های مختلف علمی، دانشگاهی، فرهنگی، تحقیقاتی و حتی اجرایی و رسانه‌ای است.

 

وی سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی را به عنوان یک مجموعه توانمند در یاریگری دانشگاه‌ها و موسسات عالی یادآور شد و خاطرنشان کرد: به تناسب توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سطح کشور در استان اردبیل نیز در سال‌های اخیر این مجموعه توفیقات خوبی داشته که جای دارد از مدیران، کارکنان و پرسنل جهاد دانشگاهی اردبیل قدردانی شود.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی رویکرد امروز دانشگاه‌های کشور را یک رویکرد متفاوت در ایجاد فرصت‌های اشتغال برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اعلام کرد و گفت: با استفاده از فناوری‌های جدید و ظرفیت موجود در کشور و استان اردبیل باید این اشتغال به صورت پایدار و براساس الگوهای دانش‌بنیان و فناورانه انجام شود تا بهترین فرصت و زمینه حمایت از گروه‌های جوان فراهم آید.

 

موسوی افزود: به هیچ وجه مجلس انقلابی  به دنبال محدود کردن فعالیت‌های فناورانه و اشتغال فضای مجازی سالم نیست و طرح اخیر مجلس که شایعات بسیاری را به همراه داشت به هیچ وجه به کسب و کارهای نوین در حوزه فناورانه لطمه نخواهد زد.

 

وی در ادامه به فعالیت جهاد دانشگاهی اردبیل در دو حوزه متمایز سلامت و اشتغال پایدار در ایجاد و راه‌اندازی کارخانه فرآوری نشاسته اشاره و تصریح کرد: با همت و درایت جهاد دانشگاهی اردبیل سال‌هاست که زوجین نابارور درمان خود را در شهر خود انجام می‌دهند و دیگر نیازی به هزینه‌کرد سنگین برای درمان ناباروری برای زوجین وجود ندارد.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تلاش هستیم تا در دولت سیزدهم امکانات و تجهیزات این مرکز را تقویت کرده تا به صورت کیفی‌تر خدمات موثر در مرکز ناباروری قفقاز ارائه شود.

 

موسوی اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی اقدامات خوبی را برای راه‌اندازی کارخانه فرآوری نشاسته و تولید صنعتی از ضایعات سیب‌زمینی با هدایت و همکاری مسئولان بلندپایه استانی فراهم کرده که این امر نیز نوید تحولات خوبی را در بخش اشتغال و تولید استان می‌دهد.

 

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها