کد خبر : 179087
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

خانواده‌های شهدا کم‌توقع‌ترین افراد جامعه هستند

خانواده‌های شهدا کم‌توقع‌ترین افراد جامعه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت:خانواده‌های شهدا کم‌توقع‌ترین و شاید بی توقع‌ترین افراد جامعه هستند که خواسته‌های حداقلی دارند و در مقابل کارهایی که برای آن‌ها انجام می‌شود، قدردان‌ترین افراد نیز محسوب می‌شوند. به گزارش ایسنا، مرتضی انصاری‌فر در دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده «جعفر نوروزی» با گرامیداشت یاد و

خانواده‌های شهدا کم‌توقع‌ترین افراد جامعه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت:خانواده‌های شهدا کم‌توقع‌ترین و شاید بی توقع‌ترین افراد جامعه هستند که خواسته‌های حداقلی دارند و در مقابل کارهایی که برای آن‌ها انجام می‌شود، قدردان‌ترین افراد نیز محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مرتضی انصاری‌فر در دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده «جعفر نوروزی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: بنیاد به‌عنوان نهادی انقلابی از جایگاه ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران برخوردار است و امروز تکریم و رضایتمندی جامعه ایثارگری در رأس فعالیت‌ها قرار دارد و تلاش مجموعه بنیاد بر این است تا بهترین خدمت به همراه تکریم به ایثارگران ارائه شود.

انصاری‌فر افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای ارزش‌های این انقلاب مجاهدت‌های فراوان و فداکاری‌های زیادی انجام داده‌اند لذا خدمت‌رسانی به این عزیزان نخستین اقدامی است که ما خادمان شهدا باید بدان توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت بالای خدمت به خانواده‌های شهدا، گفت: یکی از راه‌های رفع مشکل جامعه ایثارگری دیدار و تکریم از این عزیزان است و باید از هر فرصتی برای بررسی و پیگیری مشکلات آنان استفاده کنیم. خانواده‌های شهدا کم‌توقع‌ترین و شاید بی توقع‌ترین افراد جامعه هستند که خواسته‌های حداقلی دارند و در مقابل کارهایی که برای آن‌ها انجام می‌شود، قدردان‌ترین افراد نیز محسوب می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: بسیاری از این افراد حتی مشکلات خود را به مسئولان بیان نیز نمی‌کنند و در مقابل این مسئولان هستند که باید با استفاده از فرصت‌های به وجود آمده، بدون آن‌که مسائل بیان شود، درصدد رفع آن برآیند.

شهید «جعفر نوروزی» سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد و سال ۱۳۶۹ در منطقه خانقین به شهادت رسید.  پیکر پاکش ۳۰ سال در منطقه برجای‌ مانده بود که پس از تفحص در سال جاری در گلزار مطهر شهدای اراک به خاک سپرده شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها