کد خبر : 71775
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

خبرنگاران عناصر فرهیخته و نیک سرشت در عرصه خبر هستند

خبرنگاران عناصر فرهیخته و نیک سرشت در عرصه خبر هستند

  نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تبریک روز خبرنگار اظهارکرد: خبرنگاران عناصر فرهیخته و نیک سرشت در عرصه خبر هستند. در این بیانیه آمده است:   بسم الله الرحمن الرحیم ۱۷ مرداد پاسداشت عناصر فرهیخته و نیک سرشت در عرصه خبر است که با سرانگشتان تدبیر خود، آگاهی بخشی

 خبرنگاران عناصر فرهیخته و نیک سرشت در عرصه خبر هستند

  نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تبریک روز خبرنگار اظهارکرد: خبرنگاران عناصر فرهیخته و نیک سرشت در عرصه خبر هستند.

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷ مرداد پاسداشت عناصر فرهیخته و نیک سرشت در عرصه خبر است که با سرانگشتان تدبیر خود، آگاهی بخشی جامعه را وجهه همت خود نموده اند.
سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان که با نثار جان خویش، غیرت و مردانگی وادی جهاد و عزت پایدار را به جهان مخابره کرد، به حق  برای تکریم و تجلیل شایسته از بلندهمتان عرصه خبر زیبنده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای عرصه خبر در دوران دفاع مقدس، تلاش ومجاهدت صادقانه و بی ریای عناصر خدوم و ساعی عرصه خبر و سربازان فهیم جبهه جنگ نرم در رسانه های پرشمار کشور و استان مازندران و نیز دارالمومنین شهرستان بابل را ارج می نهم و توفیقات مضاعف تمامی آنان را در راه پاسداری از تاج مرصع عزت و سربلندی ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت دارم.
علی کریمی فیروزجایی
عضو هیات رئیسه مجلس و خادم مردم شریف بابل در خانه ملت

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها