کد خبر : 127172
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

خدمات رسانی جوانان هلال احمر لرستان به بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی

خدمات رسانی جوانان هلال احمر لرستان به بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان بهره‌مند شدند. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، صارم رضایی اظهار کرد: نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته در لرستان آغاز شد که تاکنون

خدمات رسانی جوانان هلال احمر لرستان به بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، صارم رضایی اظهار کرد: نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته در لرستان آغاز شد که تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر از خدمات آن در استان بهره مند شدند.

وی افزود: در لرستان ۱۸ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی فعالیت خود را تا پایان تعطیلات و سفرهای نوروزی ادامه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در این طرح خدمات مختلفی نظیر در قالب ایستگاه سلامت، فضای دوست‌دار کودک، خیمه نماز، کمپین بهرفت به مسافران ارائه می‌شود؛ ضمن اینکه برخی اقلام ترویجی، اطلاع رسانی، آموزشی و انگیزشی نیز بین مسافران به طور رایگان توزیع می‌شود.

رضایی گفت: در طرح نوروزی سال جاری جوانان جمعیت هلال احمر، تاکنون ۲۵۶ نفر روز از اعضای خواهر و همچنین ۳۲۹ نفر روز اعضای برادر در این طرح شرکت داشته‌اند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این طرح تلاش جهت ایمنی و سلامت مهمانان نوروزی و کاهش تصادفات است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرهای استان و همچنین نقاط پر گردشگر برپا شده‌اند و تلاش کردیم به صورت شبانه روز خدمات خود را به مهمانان ارائه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها