کد خبر : 176067
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

خدمت به مردم سریعترین راه رسیدن به خداوند است

خدمت به مردم سریعترین راه رسیدن به خداوند است

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نزدیک ترین و سریع ترین راه رسیدن به خداوند و کسب رضایت الهی کمک کردن به مردم و رفع مشکل آن هاست. حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امرو ۲۹ بهمن در آیین اختتامیه جشنواره خدمت رضوی و تجلیل از برگزیدگان استان این جشنواره، ضمن بیان اهمیت ماه

خدمت به مردم سریعترین راه رسیدن به خداوند است

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نزدیک ترین و سریع ترین راه رسیدن به خداوند و کسب رضایت الهی کمک کردن به مردم و رفع مشکل آن هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امرو ۲۹ بهمن در آیین اختتامیه جشنواره خدمت رضوی و تجلیل از برگزیدگان استان این جشنواره، ضمن بیان اهمیت ماه رجب گفت: ماه رجب و شعبان، ماه های مقدمه ای برای ماه ضیافت الله است لذا مومنین باید خود را در این دو ماه برای ماه مبارک رمضان آماده نمایند.

وی افزود: برخی از ایام از جانب خداوند دارای تقدس هستند، ماه رجب نیز جزء ایام مقدس بوده و عبادت در آن ثواب بیشتری از سایر ایام دارد لذا تفاوت قائل نشدن در عبادت این ماه با سایر ماه های سال خسارت جبران ناپذیری برای انسان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه ضمن بیان اهمیت خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم از اعمال مورد تأکید و عنایت خداوند بوده و یکی از راه های رسیدن به خداوند خدمت به مردم است.

حجت الاسلام قریشی در ادامه ضمن بیان اهمیت و ثواب شاد کردن مردم گفت: کمک به مردم سبب شادی و خوشنودی آن ها می شود و اجر و ثواب بسیاری دارد و شما خادمان حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام اگر ثواب این شادی را به حضرت هدیه کنید به اوج فضلیت و ثواب خواهید رسید.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، کریم و بخشنده هستند لذا اگر قرار بر این باشد که انسان نوکری و خادمی کسی را انجام دهد بهتر از اهل بیت کسی دیگری وجود ندارد و خادمی برای ایشان افتخار بزرگی برای خادمان است.

وی افزود: خدمت به اهل بیت بی جواب و بدون اجر و پاداش نخواهد بود و قطعاً ایشان براساس آنچه فرموده اند در روز قیامت با شفاعت انسان اجر و پاداش خادمان خود را خواهند داد.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره خدمت رضوی در استان تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها