کد خبر : 339
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی سیل تابستانی به راه‌های قزوین

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی سیل تابستانی به راه‌های قزوین

عکس: آرشیو   مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سیل روز دوشنبه ۱۱ مرداد ۲۰ میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرد. جواد حق‌لطفی با اعلام اینکه سیل روز دوشنبه ۲۰ میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: این میزان

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی سیل تابستانی به راه‌های قزوین
عکس: آرشیو

  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سیل روز دوشنبه ۱۱ مرداد ۲۰ میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرد.

جواد حق‌لطفی با اعلام اینکه سیل روز دوشنبه ۲۰ میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: این میزان خسارت به پل‌ها، ابنیه فنی و راه‌های بخش‌های مرکزی و آبگرم شهرستان آوج و الموت شرقی و غربی وارد شده است.
وی اضافه کرد: راهداران استان از عصر روز گذشته تاکنون با تمامی توان و امکانات و تجهیزات در مناطق سیل‌زده استقرار یافته و در حال انجام فعالیت هستند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر ۹۰ راهدار در قالب ۹ تیم عملیاتی به همراه ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات مشغول هدایت و بازگشایی و پاک‌سازی ریزش‌های ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده استان هستند.
بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، حق‌لطفی اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه‌روزی راهداران و تخصیص به موقع اعتبارات موردنیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن اثرات ناشی از سیل باشیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها