کد خبر : 181611
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

دانلود زیرنویس سریال آرشیو 81 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال آرشیو 81 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال آرشیو 81 یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط ربکا سوننشاین ساخته شده و توسط پل هریس بوردمن نوشته شده و توسط سوننشاین، بوردمن و جیمز وان تهیه شده است. این سریال بر اساس پادکستی به همین نام است که در مورد محققانی است که آرشیو ویدیویی یک فیلمساز گم شده را

دانلود زیرنویس سریال آرشیو 81 یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط ربکا سوننشاین ساخته شده و توسط پل هریس بوردمن نوشته شده و توسط سوننشاین، بوردمن و جیمز وان تهیه شده است. این سریال بر اساس پادکستی به همین نام است که در مورد محققانی است که آرشیو ویدیویی یک فیلمساز گم شده را فهرست بندی می کنند. مامودو آتی و دینا شیهابی در این فیلم نقش های اصلی را ایفا می کنند. این سریال در 14 ژانویه 2022 در نتفلیکس منتشر شد.

دانلود سریال آرشیو ۸۱ با زیرنویس فارسی Archive 81 2022

دن یک محافظ است که در یک موزه کار می کند. از او خواسته می شود که روی نوار Hi8 کار کند، او آن را بازیابی می کند و مقدمه پایان نامه PHD ملودی در سال 1994 درباره آپارتمانی به نام The Visser را تماشا می کند. نوار برای ویرجیل داونپورت از L.M.G است. و ویرژیل از دن دعوت می کند تا بقیه نوارها را درست کند. اول دن می گوید نه به خاطر ویرژیل تا حدودی فهمیده است که خانواده دن در یک آتش سوزی در زمانی که او جوان بود جان باختند، اما در نهایت دن پذیرفت. از آنجایی که نوارها قابل جابجایی نیستند، دن برای زندگی در یک محوطه تحقیقاتی متعلق به L.M.G. خیلی قدیمیه ولی همه وسایلش نو هستن قبل از رفتن ویرژیل، او یک دستبند به دن می‌دهد که با فشار دادن آن، کادر پزشکی اورژانس را احضار می‌کند، زیرا اینترنت یا تلفن همراه وجود ندارد و دن سابقه مشکلات سلامت روانی دارد. سپس داستان بین تجربیات عجیب ملودی در The Visser و Dan در حال تلاش برای درک آنچه در جریان است تغییر می کند. این قسمت با ملودی به پایان می رسد که به دنبال جس کودکی از ساختمانی است که ادعا می کند او را برده اند. همانطور که ملودی با دو نگهبان مبارزه می کند، پدر دن می آید و وارد می شود و سعی می کند با او صحبت کند. همچنین هنگامی که دن از ارتباط پدرش نگران است، فاش می شود که او تحت نظر است.

Is Archive 81 Based on a True Story? Netflix's Latest Scary Production!

دن از طریق تلفن همراهش در اعماق جنگل با دوستش مارک تماس می گیرد، جایی که می تواند خدماتی را دریافت کند که از حضور پدرش در نوارهای ملودی وحشت می کند. دن متوجه شد که ویرژیل او را تصادفی نیافت و عمداً او را جستجو کرد. مارک دن را متقاعد می کند که به کار بر روی نوارها ادامه دهد تا بفهمد چرا پدر دن در این کار نقش داشته است. ملودی با جس پیوند دارد. جس و ملودی با هم کارهای خود را انجام می دهند و جس ملودی را به ساکنان بیشتر ویسر معرفی می کند. ملودی از بئاتریز، مستأجر ویسر، تاروت خوانده می شود. در حین خواندن معلوم شد که ملودی در جستجوی جولیا بنت مورخ که آخرین آدرس می‌داند در ساختمان بود، نزد ویسر آمد. کارتی که آینده ملودی را پیش بینی می کند، مرگ است. ملودی با ساموئل مستأجر دیگری ملاقات می کند و او از او می خواهد که بیرون برود. پدر دن، دکتر ترنر، پیامی را برای ملودی روی منشی تلفنی می گذارد که نشان می دهد او یکی از بیماران اوست. او بلافاصله پیام را حذف می کند. در حالی که دن به دنبال سرویس سلولی است، کودکی را با ژاکت قرمز بیرون از حصار می بیند و او فرار می کند. دن یک منطقه مخفی را در مرکز تحقیقاتی پیدا می کند. ویرجیل زمانی که دن در کلیسای مخفی است ظاهر می شود و با او روبرو می شود. ویرژیل به او می گوید که دکتر ترنر در محل کار با مشکلاتی روبرو بوده است و ممکن است آتشی را که باعث کشته شدن خانواده دن شده است را به راه انداخته باشد. ملودی زمزمه‌هایی را که یک شب می‌شنود دنبال می‌کند و ساکنان ممکن از جمله ساموئل را در زیرزمینی که در حال پرستش مجسمه هستند پیدا می‌کند. ملودی نشان می‌دهد که جولیا بنت مادر تولد اوست و مارک به دن ملودی می‌گوید که زنده است و در آتشی که ویسر را نابود کرد، نمرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها