کد خبر : 181807
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

دانلود زیرنویس سریال Abbott Elementary 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Abbott Elementary 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Abbott Elementary 2021 یک مجموعه تلویزیونی کمدی کمدی آمریکایی است که توسط کوئینتا برانسون برای ABC ساخته شده است. برانسون در آن به عنوان معلم کلاس دوم در Abbott Elementary بازی می کند. تایلر جیمز ویلیامز، جانل جیمز، لیزا آن والتر، کریس پرفتی، و شریل لی رالف نیز در این سریال بازی

دانلود زیرنویس سریال Abbott Elementary 2021 یک مجموعه تلویزیونی کمدی کمدی آمریکایی است که توسط کوئینتا برانسون برای ABC ساخته شده است. برانسون در آن به عنوان معلم کلاس دوم در Abbott Elementary بازی می کند. تایلر جیمز ویلیامز، جانل جیمز، لیزا آن والتر، کریس پرفتی، و شریل لی رالف نیز در این سریال بازی می کنند. این سریال به عنوان ورودی میان فصل در فصل تلویزیونی 2021–22 در تاریخ 7 دسامبر 2021 به نمایش درآمد.

Watch Abbott Elementary TV Show - ABC.com

گروهی از معلمان متعهد و پرشور – و یک مدیر ناشنوا – در یک مدرسه دولتی فیلادلفیا گرد هم می آیند، جایی که مصمم هستند به دانش آموزان خود در موفقیت در زندگی کمک کنند.

Abbott Elementary (TV Series 2021– ) - IMDb

اگرچه تعداد این کارمندان عمومی باورنکردنی از تعدادشان بیشتر است و بودجه آنها کم است، آنها عاشق کاری هستند که انجام می دهند و با مشکلاتی که در برابر آنها وجود دارد مبارزه می کنند – مانند نگرش نه چندان درخشان منطقه مدرسه نسبت به آموزش کودکان – تا به دانش آموزان بهترین زندگی مدرسه ای را ارائه دهند.

New mockumentary-style series 'Abbott Elementary' gets a good grade

یک گروه مستند در حال ضبط زندگی معلمان شاغل در مدارس کم بودجه هستند. یکی از مکان هایی که تصمیم گرفته اند مستندسازی کنند، دبستان ابوت فیلادلفیا است. شرایط مدرسه سخت است و بیشتر معلمان بیش از دو سال دوام نمی آورند. معلم کلاس دوم Janine Teages و معلم تاریخ، جیکوب هیل، دو نفر از سه معلم یک گروه بیست نفره هستند که یک سال را پشت سر می گذارند. آنها با معلم مهدکودک با تجربه باربارا هاوارد، معلم کلاس دوم، ملیسا شمنتی، و مدیر مدرسه آوا کلمن کار می کنند. یک دانش آموز، جایگزین او می شود. معلم جایگزین گرگوری ادی. گرگوری می‌خواهد مدیر مدرسه شود، نقشی که آوا با باج‌گیری از ناظم به دست آورد. مدرسه درخواست پول بیشتری برای خرید لوازم، از جمله فرش‌هایی که جانین برای کلاسش نیاز دارد، می‌فرستد. این درخواست پذیرفته می‌شود اما آوا هدر می‌دهد. پول در تابلوی جدید. جانین شکایتی را به سرپرست ارسال می کند اما ایمیل به آوا هدایت می شود. باربارا، جیکوب و ملیسا برای جانین می ایستند و بعداً یکی از دوستان ملیسا چندین فرش را می دزدد و به مدرسه می دهد که باعث خوشحالی جانین می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها