کد خبر : 202117
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

دانلود زیرنویس سریال Andor 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Andor 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Andor 2022 یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط تونی گیلروی برای سرویس پخش دیزنی + ساخته شده است. این مجموعه که پیش درآمدی بر فیلم اسپین آف جنگ ستارگان Rogue One (2016) است، به دنبال جاسوس دزد تبدیل به شورش، کاسیان آندور در طول پنج سال قبل از وقایع فیلم است.

دانلود زیرنویس سریال Andor 2022 یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط تونی گیلروی برای سرویس پخش دیزنی + ساخته شده است. این مجموعه که پیش درآمدی بر فیلم اسپین آف جنگ ستارگان Rogue One (2016) است، به دنبال جاسوس دزد تبدیل به شورش، کاسیان آندور در طول پنج سال قبل از وقایع فیلم است.

دانلود زیرنویس سریال Andor 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Andor 2022 این سریال که پنج سال قبل از وقایع Rogue One (2016) شروع می‌شود، مجموعه‌ای از شخصیت‌ها را در طول زمانی که اتحاد شورشی در مخالفت با امپراتوری کهکشانی تشکیل می‌شود، دنبال می‌کند. یکی از این شخصیت ها کاسیان آندور، دزدی است که انقلابی می شود و در نهایت به شورش می پیوندد.

باب ایگر، مدیر عامل دیزنی در نوامبر 2017 اعلام کرد که دیزنی و لوکاس فیلم در حال توسعه یک سریال تلویزیونی لایو اکشن جنگ ستارگان برای سرویس پخش جدید Disney+ هستند. در فوریه 2018، او توضیح داد که چندین سریال در حال توسعه هستند،  و یکی از آنها در نوامبر فاش شد که پیش درآمدی برای فیلم Rogue One (2016) است. این فیلم به عنوان یک تریلر جاسوسی با تمرکز بر شخصیت کاسیان آندور توصیف شد که دیگو لونا نقش خود را از این فیلم تکرار کرد. انتظار می رفت که تولید در سال 2019 پس از اتمام فیلمبرداری فصل دوم Narcos: Mexico، لونا آغاز شود.  جرد بوش در اصل این مجموعه را توسعه داد و یک فیلمنامه آزمایشی و مجموعه کتاب مقدس برای این پروژه نوشت.

در پایان نوامبر 2018، استفان شیف به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی سریال مشغول به کار بود.  تونی گیلروی، که به عنوان یکی از نویسندگان فیلم Rogue One شناخته می‌شد و بر فیلم‌برداری‌های گسترده‌ای برای این فیلم نظارت داشت، در اوایل سال 2019 به این مجموعه ملحق شد، زمانی که او درباره اولین جزئیات داستان با لونا صحبت کرد.  در ماه ژوئیه، ریک فاموییوا پس از انجام همین کار برای اولین سریال لایو اکشن جنگ ستارگان، The Mandalorian، در مذاکرات اولیه برای کارگردانی چندین قسمت بود. مشارکت گیلروی در اکتبر فاش شد، زمانی که او قرار بود قسمت اول را بنویسد، قسمت‌های متعدد را کارگردانی کند و در کنار شیف کار کند. شش هفته پیش تولید این سریال تا آن زمان در بریتانیا انجام شده بود، اما این کار متوقف شد و تولید سریال به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. پیش تولید مجدداً در سپتامبر قبل از شروع فیلمبرداری برنامه ریزی شده در ماه آینده آغاز شده بود. در آن زمان، گیلروی که در نیویورک زندگی می‌کند، به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر، ترجیح داد برای تولید سریال به بریتانیا سفر نکند و به همین دلیل نتوانست قسمت اول سریال را کارگردانی کند. در عوض، توبی هاینز مستقر در بریتانیا، که قبلاً “در فهرست” کارگردانان بالقوه سریال قرار داشت، برای کارگردانی سه قسمت اول استخدام شد. گیلروی تهیه کننده اجرایی و مجری برنامه باقی خواهد ماند.  کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، عنوان سریال، آندور را در دسامبر 2020 به همراه تاریخ انتشار آن در سال 2022 اعلام کرد. لونا به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال، که قرار بود شامل 12 قسمت باشد، مشخص شد. در فوریه 2021، بن کارون و سوزانا وایت به عنوان کارگردان های اضافی تعیین شدند. Sanne Wohlenberg و Michelle Rejwan نیز تهیه کنندگان اجرایی هستند.

در فوریه 2022، ستاره استلان اسکارسگارد نشان داد که این سریال فصل دوم خواهد داشت و فیلمبرداری آن در اواخر سال 2022 آغاز می شود.  در آوریل آن سال، آدریانو گلدمن، فیلمبردار، گفت که در ابتدا برنامه‌هایی برای پخش این سریال در پنج فصل وجود داشت، اما او معتقد بود که این برنامه‌ها تغییر کرده‌اند و اکنون انتظار می‌رود که این سریال سه فصل به طول بینجامد. در جشن جنگ ستارگان یک ماه بعد، Lucasfilm فصل دوم 12 قسمتی را تایید کرد.[34] گیلروی توضیح داد که برنامه پنج فصل اصلی به دلیل مقیاس سریال “از لحاظ فیزیکی غیرممکن” تلقی می شد، و در عوض متوجه شدند که می توانند سریال را با یک فصل دیگر به پایان برسانند که مستقیماً به رویدادهای Rogue One منجر شود.

زیرنویس سریال Andor 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Andor 2022 گیلروی قبل از شروع فیلمبرداری با نیکلاس بریتل درباره آهنگسازی برای سریال در سال 2020 تماس گرفت تا بتواند موسیقی منبعی بسازد که در صحنه فیلمبرداری پخش شود. گیلروی و بریتل که همسایه‌های منهتن هستند، برای اولین بار در آگوست 2020 برای این پروژه ملاقات کردند. کندی و گیلروی می‌خواستند این سریال صدایی منحصربه‌فرد داشته باشد و بریتل گفت که این سریال “ارکسترال” و “طیف وسیعی از صداها” خواهد بود. از جمله برخی که او ایجاد کرده بود. او افزود که گستره وسیع سریال به این معنی است که “هر قسمت خواسته های جدید، موسیقی جدید و ایده های جدید دارد. مهم است که همانطور که داستان تکامل می یابد، موسیقی نیز باید تکامل یابد.” آهنگساز این مجموعه در فوریه 2022،  و هنوز در ماه مه روی آن کار می‌کرد، وقتی گفت که آنها «در این مرحله ماه‌ها، در واقع سال‌ها، بی‌وقفه کار کرده‌اند». ضبط در آن زمان در استودیو AIR Lyndhurst در لندن با یک ارکستر کامل در جریان بود. بریتل به دلیل بیماری همه گیر قادر به سفر به لندن نبود، اما تیمی در آنجا داشت که در سریال های تلویزیونی دیگر نیز با او کار می کردند.

حلقه‌ای که حاوی تصاویری از پشت صحنه پیش‌تولید و فیلم‌برداری است، در جریان ارائه روز سرمایه‌گذاران دیزنی در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد، زمانی که عنوان و بازیگران سریال به‌طور رسمی توسط کندی اعلام شد. گیلروی، لونا و اوریلی این سریال را در جشن جنگ ستارگان در ماه می 2022 تبلیغ کردند، جایی که اولین تریلر تیزر را نشان دادند. آرون کاناپه از هالیوود ریپورتر گفت که “سمت سخت” جهان جنگ ستارگان را نشان می دهد. دنیل چین از The Ringer احساس کرد که این سریال دارای هویت منحصر به فردی در فرانچایز جنگ ستارگان، با لحنی تیره‌تر است، و گفت که تیزر “تصویری از سال‌های شکل‌گیری شورش علیه امپراتوری را ترسیم می‌کند”. رایان اسکات از /فیلم احساس کرد که تیزر “جامع ترین دیدگاه را در نمایش تا این لحظه” ارائه می دهد. او گفت که این سریال می تواند اخلاقیات پشت سر شورشیان را بررسی کند، و نوشت که در حالی که آنها معمولاً به عنوان قهرمان دیده می شوند، “منطقه خاکستری زیادی در آنجا وجود دارد که باید کشف شود”. در نوشتن برای CNET، شان کین احساس کرد که تریلر چیز زیادی ارائه نمی دهد، اما “طعم جالبی از لحن جاسوسی سریال” ارائه می دهد. لونا سریال را تبلیغ کرد و اولین تریلر رسمی در صبح بخیر آمریکا را در 1 اوت عرضه کرد. Hattie Lindert از The A.V. کلاب صحنه‌های اکشن این تریلر را برجسته کرد و گفت: «سریال علاوه بر مقیاس حماسی و لحن تیره‌تر، صحنه‌های مبارزه شدید ایجاد شده با استفاده محدود از صفحه سبز را نیز نوید می‌دهد» و همچنین به تجربه گیلروی در فیلم‌های اکشن به دلیل کارش روی جیسون اشاره کرد. فیلم های بورن. جیمز هیبرد از هالیوود ریپورتر از افزایش زمان نمایش آندور در تریلر در مقایسه با تیزر لذت برد و احساس کرد این سریال “تغییر منظره ای خوشایند نسبت به نمایش های قبلی جنگ ستارگان این شرکت” بود. در CNN، اسکاتی اندرو احساس کرد که “کمی بیشتر در مورد تکامل اندور از دزد معمولی به شهید کهکشانی نشان می دهد”. لونا و کندی این سریال را در نمایشگاه D23 2022 تبلیغ کردند، و کین از CNET نوشت: «این تریلر یک چیدمان بسیار تلخ را برای مبارز انقلابی کاسیان آندور و دوستانش ترسیم می‌کند، زیرا مبارزه با امپراتوری و ردیف به ردیف استورم تروپرها شبیه به یک جنگنده است. بلیط راه مرگ». در همین حال، ریچل لیشمن از Collider احساس کرد تریلر “کمی بیشتر به ما نگاه می کند که شورش کجاست و چه کسی علیه امپراتوری می جنگد” و برای به تصویر کشیدن امپراتوری در سریال هیجان زده بود و نوشت “دیدن این ماموریت های کوچک”. و احساساتی که شورشیان نسبت به امپراتوری دارند، کاملاً با آنچه ما در مورد کاسیان می‌دانیم مطابقت دارد که این تریلر واقعاً ما را برای آنچه که با این سریال در راه است هیجان زده می‌کند».

زیرنویس Andor 2022 - بلو سابتايتل

این سریال قرار است در 21 سپتامبر 2022 با سه قسمت اول در دیزنی پلاس پخش شود. بقیه فصل اول 12 قسمتی هر هفته منتشر می شود.  پیش‌تر انتظار می‌رفت این سریال در سال 2021 عرضه شود،  قبل از اینکه تولید به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق بیفتد. فصل دوم و آخر نیز شامل 12 قسمت خواهد بود. در ابتدا قرار بود در 31 اوت با دو قسمت نمایش داده شود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها