کد خبر : 181742
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

دانلود زیرنویس سریال Britannia 2017 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Britannia 2017 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Britannia 2017 بریتانیا یک نمایش تلویزیونی درام فانتزی تاریخی است که توسط Jez Butterworth و Tom Butterworth ساخته شد. Mackenzie Crook، Nikolaj Lie Kaas، و Eleanor Worthington Cox   اولین بار از 18 ژانویه 2018 در Sky Atlantic در بریتانیا و از 26 ژانویه 2018 در Amazon Prime Video در ایالات متحده پخش

دانلود زیرنویس سریال Britannia 2017 بریتانیا یک نمایش تلویزیونی درام فانتزی تاریخی است که توسط Jez Butterworth و Tom Butterworth ساخته شد. Mackenzie Crook، Nikolaj Lie Kaas، و Eleanor Worthington Cox   اولین بار از 18 ژانویه 2018 در Sky Atlantic در بریتانیا و از 26 ژانویه 2018 در Amazon Prime Video در ایالات متحده پخش شد.  اولین سری از Epix پخش شد. از 2 آگوست 2020 شروع می‌شود.  آهنگ‌های پاپ تا به امروز به‌عنوان موسیقی تم برای این سه مجموعه استفاده شده است: «Hurdy Gurdy Man» (سری 1)، «فصل جادوگر» (سری 2) و «فرزندان انقلاب» دونوان. توسط T-Rex (سری 3).

Britannia (2017)

ژنرال Aulus Plautius و فرمانده دومش، لوسیوس، (معروف به عنوان صدیقی که عیسی را با چاقو زد) مصمم هستند در جایی که ژولیوس سزار شکست خورد، به هر وسیله ای که لازم باشد موفق شوند. یک جنگجوی باتجربه، Aulus یک اردوگاه مستحکم ایجاد می کند، اطلاعاتی را از اسیران جمع آوری می کند. او تصمیم می‌گیرد که «شما مردم را تسخیر نمی‌کنید، باید خدایان آنها را فتح کنید.» او با درویدها ملاقات می‌کند و یک جستجوی رویایی انجام می‌دهد. به زودی، او با صدای بلند با لوکا (لوکی)، خدای شیطان سلتی صحبت می‌کند.

Pin on Britannia TV Series

کیت جوان از قبیله کانتی در آستانه شرکت در مراسمی است که به نشانه تبدیل شدنش به یک زن بالغ، زمانی که رومی ها به قبیله او حمله می کنند و تا حد زیادی آنها را نابود می کنند، او مجبور به فرار می شود و در جنگل سرگردان می شود، جایی که با یک زن غیر محتمل روبرو می شود و خود را به آن می چسباند. محافظ، Divis “The Outcast“.

Britannia (TV Series 2017– ) - IMDb

دیویس یک درویید با برخی قدرت‌های عرفانی – پیش‌گویی، هیپنوتیزم، رؤیا – است، اما دیوانه به نظر می‌رسد و توسط وران، رهبر درویدها در بریتانیا به تبعید رانده شده است. دیویس در حومه شهر پرسه می‌زند تا سرنخ‌هایی برای معنای رؤیاهای آخرالزمانی خود پیدا کند و معتقد است. او در یک نوع “ماموریت” مرموز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها