کد خبر : 197111
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

دانلود زیرنویس سریال Clark 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Clark 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Clark 2022 در نتفلیکس یک سریال جدید در ژانرهای جنایی، هیجان انگیز و کمدی است. بر اساس جنایات واقعی کلارک اولوفسون که به طور مستقیم با “سندرم استکهلم” مرتبط است. بیل اسکارسگارد در نقش اصلی بازی می کند و به سادگی بی نقص است. بررسی کامل سریال کلارک ما را اینجا بخوانید

دانلود زیرنویس سریال Clark 2022 در نتفلیکس یک سریال جدید در ژانرهای جنایی، هیجان انگیز و کمدی است. بر اساس جنایات واقعی کلارک اولوفسون که به طور مستقیم با “سندرم استکهلم” مرتبط است. بیل اسکارسگارد در نقش اصلی بازی می کند و به سادگی بی نقص است. بررسی کامل سریال کلارک ما را اینجا بخوانید و تمام 6 قسمت را در نتفلیکس بیابید!

Clark (2022) – Review | Netflix Crime Series | Heaven of Horror

زیرنویس سریال Clark 2022 همچنین، او زمانی که بخواهد واقعاً یک افسونگر است، که توضیح می دهد که چرا او مردی است که مستقیماً با “سندرم استکهلم” مرتبط است. و چرا با سه زن مختلف شش فرزند دارد. بیل اسکارسگارد در نقش اصلی بازی می کند و به سادگی بی نقص است.

همانطور که قبلا ذکر شد، بیل اسکارسگارد در نقش اصلی این سریال نتفلیکس عالی است. در بسیاری از قسمت های اول، او بامزه و جذاب است، در حالی که یک جنایتکار کوچک است که معمولاً فقط هر چیزی را که به دستش می رسد می دزدد. او تمایل دارد که خشن نباشد و معمولاً هنگام تلاش برای فرار «فقط» خودش صدمه می بیند.

بعدها، او کمتر جذاب است زیرا ناامیدی و ناتوانی او در عملکرد به عنوان یک شهروند “عادی” غیرممکن می شود. در طول سریال، فلاش بک هایی هم به دوران کودکی او می شود. در ابتدا، نسبتاً عادی به نظر می رسد، اما با هر بار فلاش بک، تاریک تر و وحشیانه تر می شود. موقعیت های مشابه بارها و بارها نشان داده می شود، اما هر بار به حقیقت کودکی او نزدیک می شویم.

همچنین، در زندگی عادی بزرگسالی خود، او حتی در یک نقطه (برای یکی از جشن های تولد فرزندش) لباس دلقک می پوشد، که با توجه به نقش او در “Pennywise” بسیار خنده دار است. با این حال او در این سریال نتفلیکس اصلا ترسناک نیست. یا در واقع، ترسناک است که ببینیم او همچنان اشتباهات مشابه را تکرار می کند و در عین حال خسته تر و جذاب تر می شود!

یک چیز خنده دار که تبدیل به یک شوخی در حال اجرا می شود، این واقعیت است که او سریع ترین عاشق جهان است. چیزی که او ممکن است باکره ها را متقاعد کند کاملا طبیعی است، اما زنان دیگر از عملکرد او در رختخواب بسیار غافلگیر شده اند.

Clark | Official Teaser | Netflix - YouTube

زیرنویس Clark 2022 در حالی که کلارک قطعا در مورد سندرم استکهلم نیز هست، سریال به طور کلی درباره این موضوع نیست. در واقع، این تنها قسمت 4 است که دزدی از بانک را پوشش می دهد که در نهایت منجر به جذب برخی از گروگان ها به جذب افسون کلارک اولوفسون و مقابله با پلیس شد.

چیزی که بعداً «سندرم استکهلم» نام گرفت و خود کلارک در اظهارنظرش باید «سندرم اولوفسون» نامیده می‌شد. و من قطعاً می توانم تصور کنم که او این را بیان کند زیرا بسیار دقیق است. این سریال درباره کلارک اولوفسون است، به همین دلیل است که کل حادثه “سندرم استکهلم” فقط یک فصل است. و با اینکه جالب است، بقیه چیزها هم همینطور است!

برای افرادی که به زبان سوئدی (یا زبان‌های نوردیک) صحبت می‌کنند، شنیدن صحبت کردن او به انگلیسی با لهجه سنگین سوئدی نیز بسیار خنده‌دار است. و بسیاری از کلمات سوئدی در ترکیب. البته، بیل اسکارسگارد به خوبی انگلیسی صحبت می کند، بنابراین فقط باید تاکید کرد که این بخشی از روش های جذاب کلارک اولوفسون بود. هر کاری که نمی توانست انجام دهد، هنوز تمام تلاشش را می کرد.

همچنین، تقریباً تمام شخصیت‌های سوئدی در طول سریال انگلیسی (با موفقیت متفاوت) صحبت می‌کنند، بنابراین به یک لایه کاملاً سرگرم‌کننده تبدیل می‌شود.

Jonas Åkerlund خالق و کارگردان این سریال نتفلیکس است که به نظر می رسد مسابقه ای ساخته شده در بهشت باشد. برش‌های سریع و سبک سریع او برای داستان زندگی کلارک اولوفسون کاملاً کار می‌کند و در عین حال فضا را برای جزئیات عمیق‌تر و تاریک‌تر باز می‌کند. Jonas Åkerlund (مانند دیوید فینچر و بسیاری دیگر) به عنوان کارگردان موزیک ویدیو شروع کرد. در واقع او هنوز هم موزیک ویدیوهای زیادی می سازد.

Clark Trailer Shows Bill Skarsgård as a Notorious Swedish Criminal

از موزیک ویدیوی ممنوعه شده توسط ام تی وی The Prodigy برای “Smack My Bitch Up” و “Ray of Light” مدونا. به علاوه مجموعه‌ای از تولیدات برای بیانسه، متالیکا، U2، لیدی گاگا، رامشتاین و غیره. همچنین، او درام ترسناک جنایی واقعی Lords of Chaos (2018) را در سال 2018 ساخت.

به طور کلی، این سریال نتفلیکس هم بسیار خنده دار- عود- خنده دار است و هم به جنبه های تاریک کمدی نیز می رود. این یک سریال جنایی، هیجان انگیز، کمدی است که بر اساس جنایت واقعی ساخته شده است، اما بیشتر، پرتره مردی است که اغلب بزرگتر از زندگی بوده است. این یک داستان بسیار خوش ساخت و فوق العاده سرگرم کننده است.

همچنین، در حالی که به کلارک اولوفسون خواهید خندید زیرا او فردی بامزه و سرگرم کننده است، باید از توانایی های او هم منزجر و هم شوکه شوید. چیزی که بیل اسکارسگارد در برجسته کردن آن بسیار عالی عمل می کند – به خصوص وقتی صحبت از نحوه رفتار او با دوستان و معشوقه هایش می شود.

جنبه های زیادی برای این مرد وجود دارد و هیچ کدام برای این سریال نتفلیکس مخفی نیست. پس برای جذابیت او سخت نگیرید، زیرا او بدون جنبه های تاریک نیست!

سریال درام تخیلی کلارک مردی را که پشت عبارت «سندرم استکهلم» در سفر زندگی‌اش دنبال می‌کند، در حالی که تمام سوئد را فریب داد تا با وجود چندین فقره قاچاق مواد مخدر، اقدام به قتل، حمله، سرقت و ده‌ها بانک، عاشق او شوند. سرقت ها این سریال بر اساس حقایق و دروغ‌هایی که در زندگی‌نامه کلارک اولوفسون و به کارگردانی یوناس اکرلوند فاش شده است، برداشتی تخیلی از یکی از بحث‌برانگیزترین شخصیت‌های تاریخ معاصر سوئد ارائه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها