کد خبر : 196472
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

دانلود زیرنویس سریال Date A Live IV 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Date A Live IV 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Date A Live IV 2022 یکی از انیمه های محبوب حرم در اوایل دهه 2010 است. در حالی که این ژانر یک انیمه بسیار پف کرده است، این انیمه با شخصیت های واقعا رنگارنگش متمایز است. ما شکی نداریم که فصل 4 “Date A Live” روزی منتشر خواهد شد. زیرنویس سریال Date

دانلود زیرنویس سریال Date A Live IV 2022 یکی از انیمه های محبوب حرم در اوایل دهه 2010 است. در حالی که این ژانر یک انیمه بسیار پف کرده است، این انیمه با شخصیت های واقعا رنگارنگش متمایز است. ما شکی نداریم که فصل 4 “Date A Live” روزی منتشر خواهد شد.

Date A Live IV Gets April Release Date

زیرنویس سریال Date A Live IV 2022 آخرین فصل این انیمه عالی در کرانچی رول پخش خواهد شد. علاوه بر این، اپیزودها همزمان با نسخه ژاپنی نیز منتشر خواهند شد. این نمایش در نتفلیکس نیز در دسترس است، بنابراین انتظار می‌رود که در آنجا نیز نمایش داده شود، اما احتمالاً پس از پایان کل فصل.

Date A Live Season 4 (2022) - Official Trailer - YouTube

زیرنویس Date A Live IV 2022 متاسفانه کرانچی رول، پلتفرمی که انیمه در آن منتشر می شود، رایگان نیست. اگر می خواهید به کاتالوگ آن دسترسی داشته باشید، باید یک اشتراک بخرید. اما این سرویس یک آزمایش رایگان برای کاربران جدید خود دارد. فقط ثبت نام کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و از تمام انیمه های ممتازی که می خواهید با استفاده آزمایشی رایگان 14 روزه لذت ببرید.

داستان از دنیای اوراسیا شروع می شود، جایی که پدیده ای به نام “زلزله فضایی” باعث مرگ حدود 150 میلیون نفر می شود. 30 سال پس از این فاجعه، ما شیدو ایتسوکا قهرمان داستان خود را دنبال می کنیم و جهان همچنان از این زلزله ها رنج می برد، هرچند آنها بسیار کوچکتر هستند. یک روز، شیدو با یک دختر مرموز در زمین صفر زمین لرزه فضایی روبرو می شود. از خواهر خوانده اش، او متوجه می شود که دختر یکی از “ارواح” است.

Date A Live Season 4 Confirms April 2022 Premiere - OtakuKart

موجوداتی از ابعاد مختلف که باعث این زمین لرزه ها می شوند. بنابراین شیدو وظیفه دارد قدرت این موجودات را برای نجات جهان مهر و موم کند. اما برای انجام این کار، او باید این دختران را ببوسد. و به این ترتیب سفر قهرمان داستان ما آغاز می شود زیرا او همچنان حرمسرا خود را از دختران فوق العاده ای که همه سعی می کنند شیدو را برای خود بگیرند، افزایش می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها