کد خبر : 196722
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

دانلود زیرنویس سریال For Life 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال For Life 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال For Life 2020 برای زندگی یک مجموعه تلویزیونی درام حقوقی آمریکایی است که توسط هنک اشتاینبرگ ساخته شد و اولین بار در 11 فوریه 2020 از شبکه ABC پخش شد. این سریال از داستان واقعی آیزاک رایت جونیور الهام گرفته شده است که به دلیل جنایتی که مرتکب نشده بود زندانی شد.

دانلود زیرنویس سریال For Life 2020 برای زندگی یک مجموعه تلویزیونی درام حقوقی آمریکایی است که توسط هنک اشتاینبرگ ساخته شد و اولین بار در 11 فوریه 2020 از شبکه ABC پخش شد. این سریال از داستان واقعی آیزاک رایت جونیور الهام گرفته شده است که به دلیل جنایتی که مرتکب نشده بود زندانی شد. زمانی که رایت در زندان بود، وکیل دادگستری شد و به خنثی کردن محکومیت های نادرست بیست تن از همبستگانش کمک کرد تا سرانجام بیگناهی خود را ثابت کند. در ژوئن 2020، این سریال برای فصل دوم تمدید شد که اولین بار در 18 نوامبر 2020 پخش شد. در می 2021، سریال پس از دو فصل لغو شد.

For Life TV Series (2020) | Cast, Episodes | And Everything You Need to Know

زیرنویس سریال For Life 2020 این سریال بر روی آرون والاس تمرکز دارد که به دلیل جنایتی که مرتکب نشده به حبس ابد محکوم شده است. در حالی که والاس در زندان است، وکیل می شود و به عنوان وکیل مدافع برای دیگران کار می کند در حالی که تلاش می کند حکم خود را لغو کند. این سریال بر اساس زندگی آیزاک رایت جونیور است.

آرون والاس که به تازگی به عنوان وکیل مدافع تأیید شده است، اولین پرونده خود را با موافقت با وکالت خوزه رودریگز آغاز می کند. خوزه به خرید مواد مخدری محکوم شد که دوست دخترش، مولی، بیش از حد مصرف کرد و نزدیک بود از آن بمیرد. این پرونده او را در برابر اوریلی، دادستان تحت نظر گلن ماسکینز، دشمن او و مردی که مسئول حبس ابد او است، قرار می دهد. ماسکینز به اوریلی دستور می دهد تا با حذف تنها دو شاهد که دارد، دفاع هارون را خراب کند. بدون هیچ مدرک دیگری، پرونده محکوم به شکست به نظر می رسد و والاس خود را در فکر شکست می بیند. والاس به فریب متوسل می شود و یادداشتی از مولی جعل می کند تا قاضی را وادار کند که او را روی جایگاه بگذارد. او سپس فاش می‌کند که او در دادگاه اصلی زیر سوگند دروغ گفته است، به این معنی که حکم خوزه لغو می‌شود و او اجازه دارد آزاد شود. متحد والاس، سرپرست صفیه ماسری، به او می‌گوید که از دشمنی با ماسکینز دست بردارد زیرا می‌ترسد که این کار به کمپین همسرش برای دادستان منطقه آسیب برساند. به نظر می‌رسد که آرون موافق است، اما وقتی دخترش یاسمین به ملاقات او می‌رود و می‌گوید باردار است، تصمیم می‌گیرد هر کاری که باید انجام دهد تا محکومیتش لغو شود.
آرون باید به بدهی خود به وایلد بیل، رهبر یک باند برتری طلب سفیدپوست که می خواهد یکی از اعضای آن، جوی ناکس، از انفرادی آزاد شود، احترام بگذارد. آرون با دانستن اینکه انجام این کار او را با نگهبانان و دیگر زندانیان سیاه پوست دشمن می کند، پرونده را پیش می گیرد. او متوجه می‌شود که ناکس با هم سلولی آسیایی‌اش در یک رابطه همجنس‌باز پنهانی بوده و بیل قصد دارد او را بکشد. در جلسه دادرسی، یک نگهبان مجبور می شود اعتراف کند که عمداً درخواست های ناکس برای کمک را نادیده گرفته است. این باعث می شود که جوی آزاد شود در حالی که سرپرست مسری ترتیبی می دهد که او به زندان دیگری منتقل شود. با تسویه بدهی، آرون آزاد است که به طرح خود برای شکایت از پلیس نیویورک ادامه دهد تا پرونده پلیس او منتشر شود. با این حال، دفتر ماسکینز یک قاضی را متقاعد می کند که انجام این کار یک منبع محرمانه را به خطر می اندازد و بنابراین این درخواست رد می شود. رونی، دوست پسر یاسمین، با آرون تماس می گیرد و از او می خواهد که اجازه ندهد یاسمین هر هفته با او ملاقات کند. پس از فهمیدن دلیل واقعی اینکه چرا آرون سعی می کند حکم خود را برگرداند، مسری به او می گوید که با برنامه او برای تعقیب ماسکینز مخالفت نخواهد کرد.
در حالی که سرپرست اکنون در کنار اوست، والاس پرونده حسن زندانی را به عهده می گیرد. او از برادر حسن که یک افسر پلیس است می خواهد شهادت دهد که حسن در حین سم زدایی به گناه خود اعتراف کرده است. در صحبت با حسن، شهردار می شنود که والاس قصد انجام چه کاری را دارد. هنگامی که فیلم امنیتی زندان را مرور می کنند، می بینند که والاس دست اول اسکناس جعلی را به همسرش می دهد. در دادگاه، برادر حسن شهادت داد، اما هارون به اندازه کافی برای قانع کردن قاضی تلاش نکرد و شکست خورد. ماری توسط شهردار مورد بازجویی قرار می گیرد و والاس از همسر سابقش به خاطر آوردن او به این موضوع عذرخواهی می کند. در پایان والاس دوباره با برادر حسن تماس می گیرد و او یافته های جدیدی را ارائه می دهد. اگر شواهد تازه کشف شده موفقیت آمیز باشد، می توانند نظر قاضی را تغییر دهند. اما اینطور نیست و پرونده را از دست می دهند. بعداً در زندان، ماری پرونده پلیس خود را برای او می آورد و والاس به او می گوید که این بسته او را به خانه می برد.
در یک فلاش بک یک سال قبل از دستگیری آرون، او و همسرش آینده جدید خود را جشن می گیرند و با آنجلا و مایکل یک کلوپ شبانه می سازند و فرزندان بیشتری با هم دارند. پس از مهمانی، والاس به ماری می‌گوید که شغل پرستاری خود را به خاطر سرپرستی باشگاه رها کند. وقتی آنها می رقصند، DEA بیرون می آید و او را دستگیر می کند. یک روز بعد، آنها یکدیگر را در زندان جزیره Rikers می بینند و آرون به معامله مایکل با مقامات اعتراف می کند. هشت ماه بعد، یاسمین تولد دیگری را در حالی که ماری و داریوش در آغوش گرفته اند جشن می گیرد. در زندان، آرون متوجه می‌شود که مایکل و آنجلا را برگردانده‌اند و او را به قاچاقچی مواد مخدر متهم می‌کنند. ماری و وکیلش از هارون می خواهند که گناهکارش را بپذیرد، اما او قبول نمی کند. در حال حاضر، والاس مجبور است به شهادت شاهدان درباره اینکه او یک ارباب جنایت است گوش دهد. در چند تایم پرش، ماری با داریوش در کنارش پرستار می شود و از هارون جدا می شود. تا به امروز، او در مورد احساسات خود در تضاد است.
سرپرست مسری با اسمیتی در مورد مواد مخدر وارد شده به زندان مصاحبه می کند و متوجه می شود که زندانی بیل مسئول است. در این بین، هارون پرونده جدیدی از حسن در مورد همان زندانی که به اتهام سرقت زندانی شده است، می آورد. در همین حال، ماسکینز مردانی را به دفتر ماری می فرستد تا او را بترسانند، و زمانی که یاسمین این را می فهمد، با جستجوی شاهدان از پرونده او به پدرش کمک می کند. والاس در سلولش تلفنی به همسرش می گوید که به خاطر حمایت از یک زندانی گناهکار احساس بدی دارد. در همان زمان، نگهبان سگ های پلیس را برای سرکوب مواد مخدر پس از یورش به سلول ها می آورد. او که چیزی پیدا نمی کند، بیل را به دفتر خود می آورد تا معامله ای انجام دهد، اما زندانی پاسخ می دهد که او در مورد آن فکر می کند.

For Life Season 1 Trailer | 'This Season On' | Rotten Tomatoes TV - YouTube

زیرنویس For Life 2020 در زندان، فرانک محموله جدیدی از مواد مخدر را به بیل وحشی می دهد. در همین حال، ماسکینز برای انتقال یک زندانی دشوار به بلمور معامله می کند. با شواهد جدید، والاس به دادگاه باز می گردد. پدر ماری حلقه ای به داریوش می دهد تا با آن خواستگاری کند، اما کمی بعد، داریوش و ماری بر سر پولی که ماری برای کمک به هارون خرج می کند، دعوای بزرگی با هم دارند. زندانی جدید، داوکینز، هرج و مرج را به زندان می آورد.

پس از پرونده دادگاه، آرون نام “آنجلو تورس” را در پرونده قضایی می بیند و تصمیم می گیرد از او بازجویی کند. متأسفانه داوکینز او را در موقعیت دشواری در مورد تلفن مشعل قرار می دهد که او را مجبور می کند پس از کشف داوکینز از آن، آن را تحویل دهد. پدر ماری از زندان بازدید می کند تا از هارون بخواهد که ماری را رها کند. در پایان اپیزود، فرانک به خانه می آید و خانواده اش را می بیند که با اسلحه توسط دو مرد بسته شده اند.
کاسیوس از قدرت خود در زندان استفاده می کند تا هارون را از برقراری هرگونه تماسی باز دارد. فرانک متوجه می شود که برای ادامه تجارت مواد مخدر به کمک نیاز دارد. بنابراین، او سعی می کند چیزی را پیدا کند که بتواند علیه کاسیوس در دادگاه استفاده کند. ماری و داریوش با هم متحد می شوند تا از مایکل در خانه اش درباره آنجلو سوال کنند و او اطلاعات بسیار مهمی را به آنها می دهد. در زندان، آرون با رسیدگی به پرونده زندانی ناتان گودلیف، دردسر ایجاد می کند. او می خواهد با دوست دختر بیمار لاعلاج خود ازدواج کند. هارون قصد دارد با حضور صفیه به عنوان شاهد از هیئت زندان شکایت کند، اما در نهایت قاضی به نفع هیئت داوری حکم می دهد. با وجود این، صفیه تصمیم می گیرد دیدارهای خانوادگی را آغاز کند و اولین کسانی که مورد تایید قرار می گیرند ناتان و شریک زندگی او هستند. آنها ازدواج می کنند و هارون متوجه می شود که چقدر به ماری اهمیت می دهد و هنوز هم او را دوست دارد.
آرون و هنری پرونده ای علیه ماسکینز تشکیل می دهند. کاسیوس زیر دوش حرکت می کند و بیل وحشی و گروهش را می زند. پس از دعوا، او متوجه می شود که به مشاوره حقوقی نیاز دارد و با والاس تماس می گیرد. هارون موافقت می کند که کمک کند اما در ازای آن لطفی می خواهد. بعداً در دادگاه، هارون موفق می شود قاضی را متقاعد کند که کاسیوس قربانی است و او آزاد است که برود. به همین دلیل، کاسیوس مشعل خود را به هارون برمی گرداند. ماری به خانه برمی گردد و متوجه می شود که داریوش رفته است.
آرون شاهد جدیدی به نام آنا فرناند را در پرونده ای که در حال کار بر روی آن است کشف می کند. او آنقدر آسیب دیده بود که ناپدید شد، اما هنری او را پیدا کرد و او را متقاعد کرد که شهادت دهد. آنا داستان خود را بیان می کند و با این کار جان متهم را نجات می دهد که ماسکینز را نگران می کند. در زندان، سرپرست متوجه می شود که کاسیوس توزیع کننده اصلی مواد مخدر است. نگهبان قول می دهد از شخصی که این اطلاعات را به او داده است دفاع کند، اما مدتی بعد او کار در زندان را رها می کند. جاسمین یک گروه رسانه های اجتماعی باز می کند تا در مورد پرونده پدرش با خبر شود. این منجر به ظهور یک فرد جدید می شود که از پرونده خود حذف شده است.
در یک فلاش بک، والاس گناهکار شناخته می شود و وقتی به زندان می رسد به دلیل امتناع از پیوستن به یک باند مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. پس از 27 روز، دوران انفرادی او پس از محافظت از هم سلولی خود به پایان رسید. در دادگاه، او در حالی که هنری قاضی است، خود را نمایندگی می کند. هارون به قدری او را تحت تأثیر قرار می دهد که اتهامات را رها می کند. پس از 986 روز زندان، وکیل والاس از ادامه وکالت او خودداری کرد. هارون با کمک هنری شروع به یادگیری حقوق می کند. در پایان، او از زندانیان می خواهد نامه بنویسند، این به تعویض سرپرست کمک می کند.
جمال در حال خونریزی است. او توسط یک نگهبان به عنوان علامت هشدار دهنده کاسیوس کتک می خورد. کاسیوس برای مشاوره حقوقی با والاس تماس می گیرد، اما او پس از شنیدن در مورد دختر جدید از گروه رسانه های اجتماعی، از کمک خودداری می کند. دعوا در ورزشگاه شروع می شود و به شورش تبدیل می شود.

For Life (TV Series 2020-2021) — The Movie Database (TMDB)

ماری، یاسمین و داریوش اطلاعاتی در مورد وضعیت والاس از صفیه می گیرند. صفیه حقیقت شورش را از والاس می‌آموزد و پلیس معتقد است که کاپیتان فاستر پس از تماشای فیلم ویدئویی، کاتالیزور اتفاقات رخ داده است. صبح روز بعد، زمانی که زندان در قفل است، آرون موفق می شود پیامی را در مورد وضعیت مخمصه خود به هنری منتقل کند و ادامه 24 ساعته پرونده خود را به دست آورد. ماسکینز از شورش باخبر می شود و شروع می کند به نفع خود این را بچرخاند. او دوباره کوروش را جایگزین صفیه می کند و این بلافاصله برای والاس مشکلاتی ایجاد می کند. متأسفانه، والاس در حالی که دوباره مجبور به انفرادی می شود، به مانع دیگری برخورد می کند. در همین حال، کاپیتان فاستر وقتی متوجه می شود که با زندان روبرو می شود خود را می کشد. هیوی و صفیا داستان واقعی را کشف می‌کنند و با اسنادی که ماسکینز و تام را به خاطر نقششان در انتقال داوکینز به زندان متهم می‌کنند، او همچنین موفق می‌شود والاس را به دادگاه بازگرداند و خواستار جایگزینی برای کوروش شود.
والاس روز خود را در دادگاه در مقابل یک قاضی جدید به نام رجینالد کامینگز می گذراند، مردی که در ابتدا با ماسکینز آشتی می کرد. با این حال، او موافقت می کند که به والاس اجازه دهد شاهدان خود را بخواند. در این مرحله ماسکینز حرکت خود را انجام می دهد و نظارت بر شورش زندان را در اختیار مطبوعات قرار می دهد. در دادگاه، قاضی دو شاهدی را که والاس برای اثبات تعصب نژادی استفاده کرده بود خلاص کرد، اما در کمال تعجب به شاهد دیگری اجازه داد: لکسی ریچارسون. پدر لکسی به او اشاره می‌کند که چگونه او اوردوز کرده و با ماسکنز تماس گرفته تا به او کمک کند و اعتراف می‌کند که او کمک‌های مالی به ماسکینز داده است، و این نقض قدرت است. پس از اینکه او به تنهایی با ماسکینز صحبت می کند، قاضی به آنها می گوید که تصمیم می گیرد چه کاری انجام دهد و دادگاه را به تعویق می اندازد. پس از خروج، یاسمین 5 هفته زودتر زایمان می کند و آنیا، همسر صفیه، در انتخابات شکست می خورد و او را مقصر می داند. در صبح، والاس حکم قاضی را دریافت می کند و دوباره محاکمه می شود. ماسکینز با آرون ملاقات می‌کند و به او اطلاع می‌دهد که دادستان کل جدید است و به والاس می‌گوید که در ازای خروج از دادگاه در مدت ۶ ماه و انتقال به خارج از بلمونت، از دادگاه مجدد انصراف دهد.
در 11 اکتبر 2018، Deadline Hollywood گزارش داد که سریالی که در آن زمان نامش فاش نشده بود در ABC در حال توسعه است. نگارش پایلوت آن هنک استاینبرگ بود که قرار بود در کنار آلیسون گرینسپن، کرتیس “50 سنت” جکسون، داگ رابینسون، آیزاک رایت جونیور و جورج تیلمن جونیور تهیه کننده اجرایی باشد. و تلویزیون، داگ رابینسون پروداکشنز، استودیو ABC و تلویزیون سونی پیکچرز. در 8 فوریه 2019، ددلاین گزارش داد که تولید به طور رسمی یک سفارش آزمایشی دریافت کرده است. در ماه مه 2019، ABC اعلام کرد که به خلبان سریالی که اکنون نام آن For Life است، سفارش داده است،  و این سریال به عنوان یک جایگزین میان فصل در طول فصل تلویزیونی 2019-2020 پخش خواهد شد. در 21 نوامبر 2019، TVLine یک تریلر انحصاری سریال را منتشر کرد و تاریخ پخش را 11 فوریه 2020 اعلام کرد. در 15 ژوئن 2020، ABC سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که اولین بار در 18 نوامبر 2020 پخش شد. در 14 می 2021، ABC سریال را پس از دو فصل لغو کرد، اما انتظار می‌رود آن را به شبکه‌های دیگر عرضه کند. تلویزیون IMDb مجوز دو فصل اول را صادر کرد و به عنوان خانه احتمالی برای فصل سوم معرفی شد. در آگوست 2021، تلویزیون IMDb تصمیم گرفت این سریال را برای فصل سوم انتخاب نکند.

در مارس 2019، اعلام شد که نیکلاس پینوک، ایندیرا وارما، جوی برایانت، مری استوارت مسترسون، بوریس مک‌گیور، تایلا هریس و دوریان میسیک در نقش‌های اصلی خلبان به بازیگران پیوستند.

در 31 آگوست 2020، گزارش شد که تولید فصل دوم در شهر نیویورک آغاز شده است. با این حال، در 11 سپتامبر 2020، گزارش شد که فصل دوم به دلیل تاخیر در آزمایش COVID-19، تولید آن روز را متوقف می کند. دو روز بعد، تعلیق دو هفته تمدید شد. فیلمبرداری در پایان ماه از سر گرفته شد.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس 14 بررسی دارای 86 درصد تأییدیه با میانگین امتیاز 7.12/10 است. اجماع منتقدان این سایت می‌گوید: «با هدایت عملکرد قدرتمند نیکلاس پینوک، For Life با فیلم‌نامه‌ای محکم، همدلانه و مجموعه‌ای تأثیرگذار برای جان بخشیدن به آن، از دام‌های رویه‌ای اجتناب می‌کند.»  64 از 100، بر اساس 10 منتقد، نشان دهنده “بررسی های به طور کلی مطلوب”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها