کد خبر : 196445
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

دانلود زیرنویس سریال Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu 2022

دانلود زیرنویس سریال Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu 2022

دانلود زیرنویس سریال Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu 2022 شوالیه اسکلت در دنیایی دیگر یک رمان سبک ژاپنی است که توسط رمان سبک ژاپنی Hackirati نوشته شده است. در اکتبر 2014 به صورت آنلاین در وب‌سایت انتشارات رمان Shōsetsuka ni Narō تولید شده توسط کاربر آغاز شد. بعداً توسط Overlap خریداری شد که از

دانلود زیرنویس سریال Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu 2022 شوالیه اسکلت در دنیایی دیگر یک رمان سبک ژاپنی است که توسط رمان سبک ژاپنی Hackirati نوشته شده است. در اکتبر 2014 به صورت آنلاین در وب‌سایت انتشارات رمان Shōsetsuka ni Narō تولید شده توسط کاربر آغاز شد. بعداً توسط Overlap خریداری شد که از ژوئن 2015 9 جلد را تحت عنوان رمان های همپوشانی منتشر کرده است. یک مانگا اقتباسی با هنر توسط آکیرا ساوانو از فوریه 2017 به صورت آنلاین از طریق وب سایت Comic Gardo Overlap پخش شده است و در نه جلد تانکوبون جمع آوری شده است. هر دو لایت رمان و مانگا در آمریکای شمالی توسط Seven Seas Entertainment مجوز دارند. یک مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباسی توسط استودیو کای و هورنتز در آوریل 2022 به نمایش درآمد.

Skeleton Knight in Another World Season 1 Release Date Confirmed? Every  Latest Update And News - TheCineTalk

زیرنویس سریال Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu 2022 پس از بیدار شدن، یک گیمر خود را در بدن آواتار خود می بیند که در بازی آنلاین خود از آن استفاده می کند. با دیدن انعکاس خود در رودخانه، متوجه می شود که ظاهر صورتش به دلیل پوست آواتار خاصی که از آن استفاده کرده، به شکل اسکلت است، شوکه می شود.

در قلمرو ناآشنا، گیمر تصمیم می گیرد که بهتر است ظاهر خود را پنهان کند و ساکنان آن را جستجو کند. او گروهی از راهزنان را جاسوسی می کند که از راه دور به گروهی حمله می کنند. در حالی که به این فکر می کند که آیا درگیر شود یا نه، پس از اینکه راهزنان را می بیند که قصد تجاوز به دو زن را دارند، وارد عمل می شود و مردان را می کشد. زنان خود را لورن، یک نجیب زاده، و ریتا فارن، خدمتکار او معرفی می کنند. شوالیه با معرفی خود به عنوان آرک، موافقت می کند که دو خانم را تا شهر روبیروت اسکورت کند. گرچه او از دریافت جایزه امتناع می ورزد، برای جلوگیری از ملاقات با پدر لورن، باکل، زیرا اگر نجیب بخواهد چهره او را ببیند، باعث ایجاد عوارض می شود، ریتا یک پاسپورت مسی به او می دهد تا به او اجازه عبور آسان تر از هر شهری در قلمرو را بدهد.

Skeleton Knight in Another World Anime Slated for April 7 - Gogoanime.news

زیرنویس Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu 2022 مجموعه رمان نور توسط Ennki Hakari با تصاویر KeG نوشته شده است، و توسط Overlap تحت عنوان Overlap Novels imprint از 25 ژوئن 2015 منتشر شده است. از می 2021، این مجموعه هنوز ادامه دارد و 10 جلد منتشر شده است. Seven Seas Entertainment مجوز این مجموعه را در 20 سپتامبر 2018 صادر کرد،  و جلد اول آن را در 11 ژوئن 2019 منتشر کرد.

در فوریه 2017، فصل اول اقتباس مانگایی توسط آکیرا ساوانو در Comic Gardo از Overlap منتشر شد. اگرچه آکیرا نویسنده مجموعه مانگا است، طراحی شخصیت ها به KeG نسبت داده می شود. همپوشانی فصل های منفرد را در مجلدهای تانکوبون جمع آوری کرد. جلد اول در آگوست 2017 منتشر شد. در سپتامبر 2018، Seven Seas Entertainment مجوز خود را برای سری مانگا برای بومی سازی در آمریکای شمالی تحت عنوان Skeleton Knight in Another World اعلام کرد.

Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu (Skeleton Knight in  Another World)

یک اقتباس از مجموعه تلویزیونی انیمه در 17 آوریل 2021 اعلام شد. این سریال توسط استودیو کای و هورنتز به کارگردانی کاتسومی اونو ساخته می‌شود و تاکشی کیکوچی سرپرستی فیلمنامه‌های سریال، تورو ایمانیشی طراحی شخصیت‌ها و آهنگسازی eba و Tsubasa Ito را بر عهده دارد. موسیقی سریال. اولین نمایش آن در ۷ آوریل ۲۰۲۲ در AT-X، Tokyo MX، SUN و BS11 انجام شد. آهنگ تم پایانی “Bokura ga Oroka da Nante Dare ga Itta” (چه کسی ما را احمق صدا زد؟) توسط Dialogue+ است.  Crunchyroll مجوز سریال را در خارج از آسیا صادر کرده است. Muse Communication مجوز را برای جنوب و جنوب شرقی آسیا یک روز پس از اعلام انیمیشن اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها