کد خبر : 196811
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

دانلود زیرنویس سریال In Love With Your Dimples 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال In Love With Your Dimples 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال In Love With Your Dimples 2021 داستان تانگ شوانگ لی که دچار “سه باخت” (از دست دادن شغل، از دست دادن عشق و از دست دادن پول) شد و به زادگاهش بازگشت. زیرنویس سریال In Love With Your Dimples 2021 سپس به عنوان کارمند میز پذیرش در یک شرکت نرم افزاری مشغول

دانلود زیرنویس سریال In Love With Your Dimples 2021 داستان تانگ شوانگ لی که دچار “سه باخت” (از دست دادن شغل، از دست دادن عشق و از دست دادن پول) شد و به زادگاهش بازگشت.

ENG] In Love With Your Dimples (2021) || 恋恋小酒窝|| Estelle Chen and Xu Kai  Xin - YouTube

زیرنویس سریال In Love With Your Dimples 2021 سپس به عنوان کارمند میز پذیرش در یک شرکت نرم افزاری مشغول به کار شد. او می خواست یک فرد معمولی باشد، اما استعداد و شخصیت او سه مرد مختلف را به طور همزمان جذب کرد.

In Love with Your Dimples

زیرنویس In Love With Your Dimples 2021 تانگ شوانگ لی که در مدرسه یک خرابکار منحنی بود، بیکار و با دل شکسته به زادگاهش باز می گردد. او دوباره به عنوان یک کارمند میز پذیرش شروع می کند و می خواهد یک زندگی عادی داشته باشد.

In Love with Your Dimples (2021) Full with English subtitle – iQiyi | iQ.com

با این حال، او هنوز هم به دلیل داشتن یک روح جالب می درخشد. استعداد پنهان و شخصیت سرراست او توجه سه مرد جذاب را به خود جلب می کند – لو ژی یی، هه کیائو شنگ و هی چی ژان که شخصیت های کاملاً متفاوتی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها