کد خبر : 194164
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

دانلود زیرنویس سریال Inuyashiki 2017 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Inuyashiki 2017 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Inuyashiki 2017 اینویاشیکی یک مجموعه مانگای علمی تخیلی ژاپنی است که توسط هیرویا اوکو نوشته و تصویرگری شده است. از ژانویه 2014 تا ژوئیه 2017 در مجله Kodansha’s seinen manga Evening به صورت سریالی منتشر شد و فصل‌های آن در ده جلد تانکوبون گردآوری شد. اینویاشیکی ایچیرو مردی مسن تر و بی

دانلود زیرنویس سریال Inuyashiki 2017 اینویاشیکی یک مجموعه مانگای علمی تخیلی ژاپنی است که توسط هیرویا اوکو نوشته و تصویرگری شده است. از ژانویه 2014 تا ژوئیه 2017 در مجله Kodansha’s seinen manga Evening به صورت سریالی منتشر شد و فصل‌های آن در ده جلد تانکوبون گردآوری شد.

Inuyashiki: Last Hero (2017) | MUBI

اینویاشیکی ایچیرو مردی مسن تر و بی دوست با خانواده ای بی توجه است. یک غروب سرنوشت‌ساز در یک پارک عمومی تقریباً خالی، او با انفجاری با منشا فرازمینی برخورد می‌کند و بدنش با بدنی فوق‌العاده قدرتمند، اما هنوز هم ظاهراً انسانی، مکانیکی جایگزین می‌شود. او به سرعت متوجه وسعت قدرت بدن خود می شود و پس از نجات یک مرد بی خانمان که توسط گروهی از نوجوانان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، تصمیم می گیرد خود را وقف انجام کارهای خوب کند و از قدرت خود برای شفای بیماران صعب العلاج و مبارزه با جرم و جنایت استفاده کند.

Inuyashiki (2017)

با این حال، یک نوجوان که در زمان انفجار همراه او بود، شیشیگامی هیرو، سرنوشتی مشابه ایچیرو داشت، اما بر خلاف اینویاشیکی، شیشیگامی تبدیل به یک روان‌پزشک می‌شود که با استفاده از توانایی‌های تازه کشف‌شده‌اش، افراد مختلفی را به قتل می‌رساند، از همکلاسی‌هایی که او را آزار می‌دهند. به خانواده های بی گناه، از جمله کودکان خردسال، فقط برای سرگرمی. اعمال بی رحمانه او توجه پلیس را به او جلب می کند، که هیچ کاری نمی تواند جلوی او را بگیرد. هیرو تبدیل به تحت تعقیب ترین جنایتکار کشور می شود.

Inuyashiki" Ichiro Inuyashiki (TV Episode 2017) - IMDb

سالاریمن اینویاشیکی ایچیرو احساس می‌کند در زندگی غم‌انگیز و بدن پیرش به دام افتاده است و به‌طور خودکار کارهای روزمره‌اش را پشت سر می‌گذارد. وقتی همسر و فرزندانش را به خانه جدیدشان می برد، بچه ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند. پس از مراجعه به پزشک، جایی که تشخیص داده می شود سرطان معده دارد و 3 ماه عمر می کند، سعی می کند با خانواده اش تماس بگیرد، اما آنها او را نادیده می گیرند. یک روز عصر، در حالی که سگش را در پارکی روی تپه راه می‌رفت، می‌شکست و گریه می‌کرد. ناگهان، او و مرد جوانی که در همان نزدیکی ایستاده بودند، با یک انفجار مرموز، ظاهراً منشأ فرازمینی، برخورد کردند. بدن او با یک بدن مکانیکی فوق العاده قدرتمند، اما هنوز ظاهراً انسانی جایگزین شده است. او پس از نجات یک مرد بی خانمان که توسط گروهی از نوجوانان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به برخی از قدرت های بدن خود پی می برد. وسایل الکترونیکی درون بدن او نیز موفق می شود نوجوانان را شناسایی و در معرض دید عموم قرار دهد. او سپس متوجه می شود که با وجود اینکه بدنش اکنون یک سایبورگ الکترومکانیکی است، او هنوز مانند یک انسان فکر می کند و احساس می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها