کد خبر : 181673
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

دانلود زیرنویس سریال Jurassic World: Camp Cretaceous 2020 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Jurassic World: Camp Cretaceous 2020 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Jurassic World Camp Cretaceous یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن علمی تخیلی اکشن و ماجراجویی آمریکایی است که توسط زک استنتز ساخته شده است. بخشی از مجموعه پارک ژوراسیک است که صداپیشگی پل میکل ویلیامز، شان جیامبرون، کوزار محمد، جنا اورتگا، رایان پاتر را دارد. جمیلا جمیل، گلن پاول، استفانی بیتریز، بردلی ویتفورد، آنگوس

دانلود زیرنویس سریال Jurassic World Camp Cretaceous یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن علمی تخیلی اکشن و ماجراجویی آمریکایی است که توسط زک استنتز ساخته شده است. بخشی از مجموعه پارک ژوراسیک است که صداپیشگی پل میکل ویلیامز، شان جیامبرون، کوزار محمد، جنا اورتگا، رایان پاتر را دارد. جمیلا جمیل، گلن پاول، استفانی بیتریز، بردلی ویتفورد، آنگوس سمپسون، گرگ چون، کربی هاول-باپتیست، و هیلی جوئل اوسمنت نیز در نقش های تکرارشونده ایفای نقش می کنند.

Jurassic World: Camp Cretaceous Animated Series Set at Netflix for 2020 | Entertainment News

این سریال در 18 سپتامبر 2020 در نتفلیکس عرضه شد. با نقدهای متفاوت تا مثبت منتقدان روبرو شد، آنها انیمیشن و صداپیشگان متنوع را تحسین کردند اما از طراحی و نگارش شخصیت های آن انتقاد کردند. در سال 2021، فصل دوم در 22 ژانویه منتشر شد. فصل سوم در 21 مه منتشر شد؛ و فصل چهارم در 3 دسامبر منتشر شد. چهل و هشتمین جوایز آنی، این مجموعه برای دستاورد برجسته برای جلوه های انیمیشن برنده شد.

Jurassic World: Camp Cretaceous (TV Series 2020– ) - IMDb

پس از برنده شدن در یک بازی ویدیویی، به داریوس بومن متعصب دایناسور فرصتی داده می شود تا از کمپ کرتاسه، یک کمپ دایناسورهای ماجراجویانه انحصاری در جزیره نوبلار دیدن کند. هنگامی که در آنجا، داریوش با پنج نوجوان دیگر – بن، یاز، بروکلین، کنجی و سامی- آشنا می شود. همچنین برای تجربه یک بار در زندگی انتخاب شده است. با این حال، هنگامی که دایناسورها از زیستگاه خود رها می شوند، کمپینگ ها بدون هیچ کمکی سرگردان می شوند و مجبور می شوند به امید یافتن راهی برای خروج از جزیره عبور کنند. و زنده بیرون آمدن

انیمیشن Jurassic World: Camp Cretaceous 2020

داریوش دوستدار دایناسورها پس از برنده شدن در یک بازی ویدیویی، این فرصت را پیدا می کند که از کمپ کرتاسه بازدید کند. در کمپ، او با مشاوران روکسی و دیو، و همکارانش در اردو ملاقات می کند. یاسمینا، و بن، میکروب هراس عصبی. اواخر شب، داریوش تصمیم می‌گیرد پس از مقررات منع آمد و شد، برای بازدید از محوطه‌ای که حاوی Compsognathus مورد علاقه‌اش (“Compy“) است که او و گروه قبلاً با آن آشنا شده‌اند، دزدکی بیرون بیاید. کنجی و بروکلین او را دنبال می‌کنند و بعد از این سه نفر به اشتباه به گروهی از Velociraptors اجازه می دهند تا با کنجی و داریوش رو در رو شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها