کد خبر : 197052
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

دانلود زیرنویس سریال Modern Family 2009 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Modern Family 2009 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Modern Family 2009 خانواده مدرن یک مجموعه تلویزیونی کمدی خانوادگی آمریکایی است که توسط کریستوفر لوید و استیون لویتان برای شرکت پخش آمریکایی ساخته شده است. این سریال به مدت 11 فصل از 23 سپتامبر 2009 تا 8 آوریل 2020 پخش شد. زندگی سه خانواده متنوع در حومه لس آنجلس را دنبال

دانلود زیرنویس سریال Modern Family 2009 خانواده مدرن یک مجموعه تلویزیونی کمدی خانوادگی آمریکایی است که توسط کریستوفر لوید و استیون لویتان برای شرکت پخش آمریکایی ساخته شده است. این سریال به مدت 11 فصل از 23 سپتامبر 2009 تا 8 آوریل 2020 پخش شد. زندگی سه خانواده متنوع در حومه لس آنجلس را دنبال می کند که توسط پدرسالار جی پریچت به هم مرتبط شده اند.

کریستوفر لوید و استیون لویتان در حالی که داستان‌های «خانواده‌های مدرن» خود را به اشتراک می‌گذاشتند، این سریال را طراحی کردند. خانواده مدرن از گروه بازیگران استفاده می کند و به سبک ساختگی ارائه می شود و شخصیت ها اغلب مستقیماً با دوربین در بخش های مصاحبه اعترافاتی صحبت می کنند.

زیرنویس سریال Modern Family 2009 این سریال برای فصل یازدهم و آخرین در 5 فوریه 2019 تمدید شد که در 25 سپتامبر 2019 برای اولین بار پخش شد. فینال سریال در 8 آوریل 2020 پخش شد.

خانواده مدرن در طول چند فصل اول آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. با پیشروی، استقبال انتقادی از آن متفاوت تر شد، اما در طول 11 فصل خود از طرفداران وفادار خود برخوردار بود و به طور مداوم محبوب بود. فصل آخر به طور کلی بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و قسمت پایانی 7.37 میلیون بیننده اولین بار داشت. مستند گذشته نگر که قبل از قسمت پایانی پخش شد 6.72 میلیون بیننده داشت.

این سریال در هر یک از پنج سال اول نمایش برنده جایزه امی برای سریال کمدی برجسته و چهار بار جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی، هر کدام دو بار برای اریک استون استریت و تای بورل، و همچنین بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال کمدی شد. سریال کمدی دو بار برای جولی بوون. در مجموع برنده 22 جایزه امی از 75 نامزدی شد. همچنین برنده جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی – موزیکال یا کمدی در سال ۲۰۱۱ شد.

حقوق پخش پخش سریال برای اولین بار در پاییز 2013 به شبکه USA شبکه NBCUniversal، ایستگاه های تلویزیونی فاکس، و ایستگاه های محلی مختلف دیگر در بازارهای دیگر فروخته شد. موفقیت این سریال باعث شد که در سال 2012 با درآمد 2.13 میلیون دلار در هر قسمت، دهمین سریال پردرآمد باشد.

Modern Family cast photos: The stars of the show in 2009 and 2020 then and now

زیرنویس Modern Family 2009 خانواده مدرن حول محور سه نوع خانواده مختلف در منطقه لس آنجلس می چرخد ​​که از طریق جی پریچت و فرزندانش، دختر، کلر و پسرش میچل، به هم مرتبط هستند. پدرسالار جی مجدداً با یک زن بسیار جوانتر به نام گلوریا دلگادو پریچت  یک مهاجر پرشور کلمبیایی ازدواج کرد که با او یک پسر خردسال به نام فولگنسیو جوزف «جو» پریچت و یک پسر از ازدواج قبلی گلوریا، مانوئل دارد. “مانی” دلگادو. همسر سابق جی، دی دِی و همسر سابق گلوریا، خاویر، هر دو گاه گاهی در این نمایش ظاهر می شوند.

دختر جی، کلر، خانه دار بود، اما به دنیای تجارت بازگشته است. او اکنون مدیر اجرایی کسب و کار پدرش، کمدها و پرده های پریچت است. او با فیل دانفی، یک مشاور املاک و یک “پدر باحال” که یک شعبده باز آماتور است، ازدواج کرده است. آن‌ها سه فرزند دارند: هیلی، یک دختر نوجوان به‌طور کلیشه‌ای دیوانه‌وار؛ الکس، یک فرزند وسط باهوش و عصبی؛ و لوک، تنها پسر بداخلاق. هیلی دوباره خاموش می‌شود، دوست پسر دیلن یکی از اعضای ثابت سریال است.

میچل، پسر وکیل جی و همسرش کامرون تاکر، یک دختر خوانده به نام لیلی تاکر-پریچت، ویتنامی الاصل دارند. در پایان سریال، آنها یک فرزند پسر به نام رکسفورد را به فرزندی قبول می کنند. همانطور که از نام آن پیداست، این خانواده نماینده یک خانواده امروزی است و اپیزودها بر اساس موقعیت هایی هستند که بسیاری از خانواده ها در زندگی واقعی با آن مواجه می شوند.

این سریال همچنین دارای شخصیت های تکرار شونده زیادی بوده است. فرد ویلارد به عنوان پدر فیل، فرانک، مهمان بوده است. او نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مهمان در یک سریال کمدی در شصت و دومین دوره جوایز امی شد اما به بازی نیل پاتریک هریس در سریال Glee شکست خورد. ویلارد همچنین پس از مرگ نامزدی برای بازیگر مهمان برجسته در یک سریال کمدی در هفتاد و دومین دوره جوایز امی هنرهای خلاقانه Primetime در سال 2020 دریافت کرد. شلی لانگ در دو فصل اول و گاهی اوقات پس از آن در نقش ددی پریچت، همسر سابق جی و کلر و مادر میچل ظاهر شد.

ناتان لین در نقش پپر سالتزمن دوست پر زرق و برق کامرون و میچل ظاهر می شود. او سه بار نامزد جایزه Primetime Emmy برای بازیگر مهمان برجسته در یک سریال کمدی شده است. آدام دواین در نقش اندی بیلی، “مانی” جی و گلوریا (دایه مرد)، دستیار فیل و دوست پسر سابق هیلی ظاهر شد.

One big happy Modern Family again | Modern family, Modern family episodes, Cast modern family

دانلود زیرنویس سریال خانواده مدرن هنگامی که خالقان کریستوفر لوید و استیون لویتان داستان‌هایی را درباره خانواده‌هایشان بازگو کردند، متوجه شدند که این داستان‌ها می‌تواند مبنایی برای نمایش باشد. آنها شروع به کار بر روی ایده مشاهده یک خانواده در یک نمایش به سبک ساختگی کردند. آنها بعداً به این نتیجه رسیدند که می تواند نمایشی درباره سه خانواده و تجربیات آنها باشد. این فیلم در ابتدا خانواده آمریکایی من نام داشت و گروه فیلمبرداری در ابتدا قرار بود توسط یک فیلمساز ساختگی هلندی به نام گیرت فلورتیه اداره می شد که با خانواده جی به عنوان یک دانشجوی نوجوان زندگی می کرد و به کلر علاقه داشت (در حالی که میچل یک دوست داشت. او را له کن). بعداً تولیدکنندگان احساس کردند که این قطعه غیرضروری است و از بین رفت. لوید اکنون ترجیح می دهد به نمایش به عنوان “نمایش خانوادگی که به سبک مستند انجام می شود” نگاه کند.

لوید و لویتان این سریال را به شبکه‌های CBS، NBC و ABC عرضه کردند (آنها آن را به فاکس ارائه نکردند، به دلیل مشکلاتی که با شبکه در رابطه با سریال کمدی قبلی، بازگشت به تو، که لوید و لویتان نیز آن را ساخته و تولید کردند) داشتند. سی بی اس که حاضر نبود تعهد زیادی به سبک فیلمبرداری تک دوربینی بدهد، سریال را رد کرد. NBC که قبلاً The Office و Parks and Recreation را پخش می کرد، تصمیم گرفت سومین برنامه به سبک ماکمنت را اجرا نکند. ABC زمین بازی را پذیرفت.

آزمایش اپیزود آزمایشی با گروه‌های کانونی مثبت بود و در نتیجه شبکه 13 قسمت را سفارش داد و آن را به برنامه پاییز 2009–2010 اضافه کرد، چند روز قبل از اعلام برنامه رسمی ABC. این سریال در اکتبر 2009 یک پیکاپ تمام فصل داده شد.

عکاسی اصلی در لس آنجلس انجام شد. بسیاری از نمای بیرونی مورد استفاده در غرب شهر هستند. خانه Dunphys در محله Cheviot Hills است. از سال 2014، دبیرستان منشور Palisades برای نمای بیرونی مدرسه لوک و مانی استفاده می شود.

لوید و لویتان، که هر دوی آنها عبارتند از Frasier، Wings، و Just Shoot Me، تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند و به عنوان مجری برنامه و نویسنده اصلی تحت عنوان Lloyd-Levitan Productions و وابسته به تلویزیون فاکس قرن بیستم فعالیت می کنند. دیگر تهیه کنندگان اصلی تیم نویسندگی پل کوریگان، سامیر گاردیزی، جو لاوسون، دن اوشانون، براد والش، کارولین ویلیامز، بیل روبل، دنی زوکر و جف مورتون بودند.

از فصل دوم، لویتان و لوید سریال را نه به عنوان یک تیم، بلکه به طور جداگانه اجرا می‌کنند و هر یک از مجریان سریال نیمی از قسمت‌ها را نظارت می‌کنند. لویتان در سال 2012 به هالیوود ریپورتر گفت: “من و کریس هر دو افراد قوی و صاحب نظر هستیم و خیلی خیلی سریع متوجه شدیم که اینجا نشستن و بحث کردن با یکدیگر و هدر دادن زمان منطقی نیست.” از دیدگاه‌های مختلف، بنابراین ما گفتیم، “بیایید فقط حرف آخر را خاموش کنیم.”

در فصل اول، بازیگران بزرگسال حدود 30000 تا 90000 دلار در هر قسمت دستمزد می گرفتند. در نتیجه موفقیت سریال، بازیگران در تابستان 2012 تلاش کردند تا قراردادهای خود را مجدداً مذاکره کنند تا هزینه هر قسمت بالاتری را دریافت کنند، اما مذاکرات تا جایی شکست که اولین جدول فصل چهارم خوانده شد باید به تعویق بیفتد. پنج تن از بازیگران (تای بورل، جولی بوون، جسی تایلر فرگوسن، اریک استون استریت، و سوفیا ورگارا) شرکت حقوقی کوین امانوئل را حفظ کردند و در 24 ژوئیه 2012 از تلویزیون فاکس قرن بیستم در دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس شکایت کردند. از شکایت، اد اونیل به دیگر بازیگران خود پیوست و به دنبال افزایش حقوق برای هر قسمت تا حدود 200000 دلار در هر قسمت شد. اونیل قبلاً در هر قسمت بیشتر از پنج قسمت دیگر درآمد کسب کرده بود. این دادخواست با استناد به “قاعده هفت ساله” در بخش 2855 قانون کار کالیفرنیا (قانون De Havilland) و درخواست اعلام کرد که قراردادهای آنها باطل است زیرا آنها این قانون را نقض می کنند. از 28 ژوئیه 2012، درگیری حل شده بود. دستمزد پنج بازیگر بزرگسال از 55000 تا 65000 دلار در هر قسمت به 150000 تا 175000 دلار افزایش یافت، با افزایش هر فصل، به اضافه درصدی از سود باقیمانده. اونیل قبلاً 200000 دلار در هر قسمت دریافت می کرد، بنابراین دستمزد او به همان اندازه با همبازی هایش کاهش یافت، اما درصد بیشتری از سود بک اند. بعداً در تابستان، چهار نفر از پنج ستاره کودک در مورد افزایش از 15000 تا 25000 دلار به 70000 دلار در هر قسمت با 10000 دلار اضافی در هر فصل مذاکره کردند.

Modern Family (2009-2020) | WandaVision Is Taking Us Back in Time With All of Its Nostalgic Sitcom References | POPSUGAR Entertainment Photo 20

زیرنویس سریال خانواده مدرن در نیویورک تایمز، بروس فیلر توجه خود را به این موضوع جلب کرد که چگونه این نمایش نحوه فزاینده فناوری ارتباطات را به شکلی که مردم از دیگران، حتی اعضای خانواده درک می کنند، شکل می دهد. او می نویسد: «[ مطمئناً اولین کمدی خانوادگی است که هشتگ خود تحلیلی همزمان را مستقیماً در خط داستانی گنجانده است. مارک زاکربرگ ممکن است تأثیر بیشتری بر خانواده مدرن نسبت به نورمن لیر داشته باشد.

نویسندگان و بازیگران سریال موافق هستند. آبراهام هیگین بوتهام به فایلر گفت: «ما قبلاً در مورد اینکه چگونه تلفن‌های همراه کمدی کمدی را از بین می‌برد صحبت می‌کردیم، زیرا دیگر هیچ‌کس دیگر به خانه کسی نمی‌رود.» ما فناوری را پذیرفته ایم، بنابراین بخشی از داستان است.» تای بورل از مشاهدات فران لبوویتز استفاده می‌کند که نهادی جز رسانه وجود ندارد. “من و فیل را درخشش کوچکی داشتم که ما شخصیت خود را با هم از نظر برداشت مردم از ما جدا می کنیم.”

جیمز پارکر از آتلانتیک اظهار داشت: “یک “والد” چگونه است؟ چه کسی چه کاری انجام می دهد، کدام “نقش”؟

در مقاله‌ای در سال 2014 در اسلیت، تهیه‌کننده اجرایی پادکست سایت، اندی باورز، ساکن وست‌ساید لس‌آنجلس، جایی که نمایش بیشتر قسمت‌های بیرونی آن را فیلم‌برداری می‌کند، سریال را به‌خاطر نمایش واقع‌گرایانه‌اش از زندگی در آن قسمت از شهر تحسین کرد.

این سریال از زمان پخش خود همچنان محبوب بوده است. در فصل اول، این نمایش ششمین نمایش فیلمنامه‌ای با رتبه بالا در آمریکا و سومین نمایش جدید با رتبه‌بندی بالا شد. با کمک برنده شدن جایزه Primetime Emmy برای سریال های کمدی برجسته، فصل دوم سریال به بالاترین امتیاز نمایش در روز چهارشنبه در هفته اول تبدیل شد و همچنین در میان بزرگسالان بین 18 تا 49 سال 34 درصد نسبت به فصل قبل افزایش یافت. این نمایش اغلب به‌عنوان برترین سریال فیلمنامه‌ای تلویزیون در بزرگسالان 18 تا 49 سال نیز رتبه‌بندی می‌شود.

موفقیت نمایش به طور مثبتی با نمایش کازبی مقایسه شده است. در طول فصل 2010-2011، خانواده مدرن بالاترین امتیاز نمایش فیلمنامه در جمعیت 18 تا 49، و سومین کم امتیاز کلی کمدی پس از CBS The Big Bang Theory و Two and a Half Men بود. این فصل همچنین در بین بینندگان DVR رتبه اول را کسب کرد.

زیرنویس خانواده مدرن اولین پخش فصل سوم تبدیل به اولین پخش فصل ABC با رتبه برتر در شش سال شد. موفقیت سریال در رتبه‌بندی نیز باعث شده است که به خاطر احیای کمدی‌های کمدی اعتبار شود.

در سال 2016، مطالعه نیویورک تایمز از 50 برنامه تلویزیونی با بیشترین لایک فیس بوک نشان داد که “الگوی مخاطبان خانواده مدرن نمونه اولیه یک برنامه شهری است – محبوب ترین در گروه های لیبرال، شهری در بوستون، سانفرانسیسکو، و سانتا”. باربارا، کالیفرنیا، و کمترین محبوبیت در مناطق روستایی کنتاکی، می سی سی پی، و آرکانزاس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها