کد خبر : 197140
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

دانلود زیرنویس سریال Muv-Luv Alternative 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Muv-Luv Alternative 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Muv-Luv Alternative 2021 جهان در جنگی ناامیدانه و سه دهه ای علیه بتا – گونه ای بیگانه که در سال 1973 به سیاره زمین حمله کرد، غرق شده است. در میان این هرج و مرج، دانش آموز دبیرستانی به نام Takeru Shirogane ناگهان از یک کابوس وحشتناک بیدار می شود و در

دانلود زیرنویس سریال Muv-Luv Alternative 2021 جهان در جنگی ناامیدانه و سه دهه ای علیه بتا – گونه ای بیگانه که در سال 1973 به سیاره زمین حمله کرد، غرق شده است. در میان این هرج و مرج، دانش آموز دبیرستانی به نام Takeru Shirogane ناگهان از یک کابوس وحشتناک بیدار می شود و در آنجا می بیند.

Muv-Luv Alternative Episode 1: Release Date & Spoilers - OtakuKart

زیرنویس سریال Muv-Luv Alternative 2021 بشر در شکست مطلق بلافاصله پس از آن، او متوجه می شود که رویای او چیزی بیش از خاطرات زندگی اش در یک جهان جایگزین نبوده است. در آن خاطرات، پروژه Alternative V اجرا می‌شود که صدها هزار نفر را به عنوان آخرین راه‌حل برای حفظ بشریت به فضا می‌فرستد، در حالی که میلیاردها دلار باقی‌مانده روی زمین را به سرنوشتی بی‌رحمانه رها می‌کند.

Muv-Luv Alternative Anime Reveals Character Design & Voice Actors for Yuuko  Kouzuki, Marimo Jinguuji, Kasumi Yashiro, & More

زیرنویس Muv-Luv Alternative 2021 تاکرو که آرزوی تغییر این آینده تلخ را دارد، به یک پایگاه نظامی در یوکوهاما می پیوندد، جایی که اتفاقا دبیرستان سابق او بوده است. در آنجا، او موفق می شود معاون فرمانده و رهبر پروژه آلترناتیو IV، پروفسور یوکو کوزوکی، را متقاعد کند که از وقوع Alternative V جلوگیری کند.

Muv-Luv Alternative Episode 6 Review & Recap: Transfer Experiment

برای اطمینان از موفقیت Alternative IV، Takeru باید ماشین‌های انسان‌نمای غول‌پیکر جنگنده‌های سطحی تاکتیکی (TSF) را در کنار دیگر دانشجویان خود خلبان کند. با این حال، او تنها دو ماه فرصت دارد تا آموزش خود را تکمیل کند و از دانش جزئی خود در مورد آینده استفاده کند – مبادا تراژدی بعدی اتفاق بیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها