کد خبر : 194669
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

دانلود زیرنویس سریال Obi-Wan Kenobi 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Obi-Wan Kenobi 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Obi-Wan Kenobi 2022 یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که برای سرویس استریم دیزنی + ساخته شده است و شخصیت جنگ ستارگان به همین نام را به نمایش می گذارد. ده سال پس از وقایع جنگ ستارگان: اپیزود سوم – انتقام سیث (2005)، این سریال به کارگردانی دبورا چاو و جوبی هارولد

دانلود زیرنویس سریال Obi-Wan Kenobi 2022 یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که برای سرویس استریم دیزنی + ساخته شده است و شخصیت جنگ ستارگان به همین نام را به نمایش می گذارد. ده سال پس از وقایع جنگ ستارگان: اپیزود سوم – انتقام سیث (2005)، این سریال به کارگردانی دبورا چاو و جوبی هارولد به عنوان مجری برنامه ساخته می شود.

Obi-Wan Kenobi (2022) Series Teaser Trailer Concept | Star Wars Disney+ -  YouTube

زیرنویس سریال Obi-Wan Kenobi 2022 ایوان مک‌گرگور تهیه‌کننده و بازیگر نقش شخصیت اصلی است و نقش خود را از سه‌گانه پیش درآمد جنگ ستارگان بازی می‌کند. هایدن کریستنسن، جوئل ادگرتون و بانی پیس نیز نقش های خود را از سه گانه پیش درآمد بازی می کنند.

این پروژه به عنوان یک فیلم اسپین آف به نویسندگی حسین امینی و کارگردانی استفان دالدری آغاز شد، اما پس از شکست تجاری Solo: A Star Wars Story (2018) به عنوان یک سریال محدود توسط امینی بازسازی شد. بازیگری مک گرگور در آگوست 2019 تایید شد و چاو یک ماه بعد برای کارگردانی استخدام شد. قرار بود تولید در جولای 2020 آغاز شود، اما این سریال در ژانویه 2020 به طور نامحدود متوقف شد زیرا لوکاس فیلم از فیلمنامه سریال ناراضی بود. هارولد برای بازنویسی سریال در آوریل 2020 استخدام شد و بازیگران اضافی در مارس 2021 اعلام شد. فیلمبرداری تا می 2021 در لس آنجلس با استفاده از فناوری StageCraft ویدیو وال آغاز شد و تا سپتامبر به پایان رسید. جان ویلیامز آهنگساز فیلم جنگ ستارگان، موضوع اصلی این مجموعه را نوشته است.

ده سال پس از وقایع جنگ ستارگان: اپیزود سوم – انتقام سیث (2005)، اوبی وان کنوبی در حال تماشای لوک اسکای واکر در تاتوئین است، زمانی که خود را در حال شروع یک “ماجراجویی غرق‌کننده” می‌بیند.

باب ایگر، مدیر عامل دیزنی، ساخت چندین فیلم مستقل از جنگ ستارگان را در فوریه 2013 اعلام کرد. اوبی وان کنوبی برنده قاطع نظرسنجی توسط هالیوود ریپورتر در آگوست 2016 بود که در آن پرسیده شد کدام شخصیت جنگ ستارگان شایسته یک فیلم اسپین آف است. ایوان مک گرگور که نقش کنوبی را در سه گانه پیش درآمد جنگ ستارگان ایفا می کرد، به طور غیررسمی برای بازی مجدد در این نقش ابراز تمایل کرده بود که منجر به ملاقات رسمی با لوکاس فیلم شد تا شرکت بتواند علاقه او را برای بازگشت به این شخصیت برای یک فیلم اسپین آف بسنجد. توسعه چنین فیلمی به زودی آغاز شد و استفان دالدری وارد مذاکره برای کارگردانی این پروژه در آگوست 2017 شد. انتظار می رفت دالدری بر توسعه و نگارش فیلم با لوکاس فیلم نظارت کند، و برای نوشتن آن با حسین امینی تماس گرفت. امینی در اواخر سال 2017 به این پروژه پیوست.

Obi-Wan Kenobi series: release date, trailer, and first look at Darth Vader  | GamesRadar+

زیرنویس Obi-Wan Kenobi 2022 در ماه مه 2018، عنوان فیلم اوبی وان: داستانی از جنگ ستارگان بود، با طرحی که کنوبی از لوک اسکای واکر جوان در سیاره تاتواین در میان تنش‌ها بین کشاورزان محلی و مهاجمان توسکن محافظت می‌کند.

انتظار می‌رفت که تولید این فیلم در ایرلند شمالی با عنوان شغلی Joshua Tree انجام شود، که در سال 2019 در استودیو Paint Hall در بلفاست آغاز می‌شود، پس از پایان ساخت فصل آخر بازی تاج و تخت در اواخر سال 2018. با این حال، دیزنی پس از شکست مالی فیلم Solo: A Star Wars Story (2018)، اسپین‌آف‌های برنامه‌ریزی شده خود از جنگ ستارگان، از جمله فیلم Kenobi را لغو کرد. تمرکز لوکاس‌فیلم به ساخت سریال‌هایی برای سرویس استریم دیزنی+، مانند The Mandalorian تغییر کرد. در آگوست 2018، مک گرگور گفت که از او در مورد اسپین آف Kenobi برای “سال ها و سال ها” سوال شده بود و خوشحال بود که در آن نقش داشت، اما گفت که در آن زمان هیچ برنامه ای برای چنین فیلمی وجود نداشت. او علاقه مند به کاوش این شخصیت در فاصله زمانی بین بازی او در فیلم های پیش درآمد و الک گینس در سه گانه اصلی بود.

مک گرگور برای بازی در یک سریال تلویزیونی برای دیزنی + با محوریت اوبی وان کنوبی تا اواسط آگوست 2019 وارد مذاکره شد. در اواخر همان ماه، در رویداد D23 دیزنی، کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم و مک گرگور رسما اعلام کردند که این بازیگر نقش کنوبی را در سریال جدیدی برای Disney+ که هشت سال پس از وقایع جنگ ستارگان: اپیزود سوم – انتقام می‌گذرد، دوباره بازی خواهد کرد. Sith (2005).  فیلمبرداری قرار بود در جولای 2020 آغاز شود،  و فیلمنامه‌های این مجموعه محدود شش قسمتی قبلاً توسط امینی در زمان اعلام نوشته شده بود. مک گرگور گفت که این اعلامیه تسکین دهنده بود و توضیح داد که او به مدت چهار سال در مورد مشارکت خود در یک اسپین آف Kenobi دروغ می گفت. یک ماه بعد، کندی اعلام کرد که دبورا چاو پس از تحت تأثیر قرار دادن کندی با کارگردانی قسمت‌های The Mandalorian، سریال Kenobi را کارگردانی خواهد کرد.

در نوامبر 2019، امینی گفت که دوره زمانی سریال بسیار جذاب است زیرا کنوبی با از دست دادن دوستانش و فرقه جدای دست و پنجه نرم می‌کند، که به امینی اجازه می‌دهد تا جنبه‌هایی از فرنچایز جنگ ستارگان را به غیر از اکشن، مانند جنبه معنوی آن بررسی کند. او از منابعی الهام گرفت که جورج لوکاس، خالق جنگ ستارگان، از جمله قهرمان با هزار چهره اثر جوزف کمپبل، تاریخ و فرهنگ سامورایی، و بودیسم، از آنها الهام گرفت. امینی با مقایسه فیلمنامه‌های این سریال با برنامه‌های اصلی سینمایی‌اش، گفت که در این سریال بیشتر از یک فیلم دو ساعته که «همیشه اکشن و طرح داستان ضروری است» در این سریال شخصیت، سیاست و تاریخ را کشف کرده است. به ویژه سریع حرکت کنید». چاو احساس می‌کرد که کارش بر روی The Mandalorian بهترین آموزشی بود که می‌توانست برای سریال Kenobi داشته باشد، با یادگیری از تهیه‌کنندگان اجرایی آن سریال، جان فاورو و دیو فیلونی.

Obi-Wan Kenobi” (2022) - Variety

پیش‌تولید این مجموعه تا ژانویه 2020 در استودیو پاین‌وود لندن در جریان بود، و تست‌های نمایشگر با بازیگران احتمالی مقابل مک گرگور انجام می‌شد. تا پایان ماه، شایعاتی مبنی بر لغو این سریال به دلیل مشکلات تولید آغاز شد. در حالی که این مورد نبود، سریال در حالت نامحدود قرار گرفت و خدمه مونتاژ شده به خانه فرستاده شدند. گفته می‌شود کندی از فیلم‌نامه‌های سریال ناراضی است، که طبق گزارش‌ها، خط داستانی شبیه به داستان The Mandalorian داشت، که در آن شخصیت عنوان از «کودک» محافظت می‌کند و کنوبی از اسکای واکر جوان در برابر تهدیدهایی مانند دارث محافظت می‌کند. ماول. چاو این فیلم‌نامه‌ها را به فاورو و فیلونی نشان داده بود، آنها نسبت به شباهت‌های ماندالوریان ابراز نگرانی می‌کردند و چاو و سریال را تشویق می‌کردند تا «بزرگ‌تر» شوند. لوکاس فیلم شروع به جستجوی نویسنده جدیدی برای سریال کرد تا فیلمنامه‌ها را دوباره شروع کند، و چاو هنوز هم انتظار می‌رود کارگردانی کند. کندی توضیح داد که امیدوارند “داستانی امیدوارکننده و نشاط‌آور” داشته باشند، و گفت با توجه به وضعیتی که کنوبی پس از انتقام سیث در آن قرار دارد، اجرای آن دشوار خواهد بود. او افزود: “شما نمی توانید فقط با هر نویسنده ای چوب جادو را تکان دهید و به داستانی برسید که لزوماً منعکس کننده آنچه می خواهید احساس کنید.” هدف این بود که پس از بازنویسی فیلمنامه ها، پیش تولید دوباره در اواسط سال 2020 آغاز شود. طبق گزارش‌ها، این سریال از شش قسمت به چهار قسمت بازسازی می‌شد، اما مک گرگور گفت که او باور نمی‌کرد که این مورد باشد. او اضافه کرد که لوکاس فیلم تصمیم گرفته بود پس از اکران Star Wars: The Rise of Skywalker (2019) زمان بیشتری را روی فیلمنامه ها صرف کند و فیلمبرداری آن تا ژانویه 2021 به تعویق افتاد، اما او فکر نمی کرد که این موضوع بر برنامه ریزی سریال تأثیر بگذارد. برنامه انتشار.

جوبی هارولد در آوریل 2020 به عنوان نویسنده از امینی استخدام شد، و به عنوان مجری برنامه فعالیت کرد. اکتبر آن سال، فیلمبرداری به دلیل همه‌گیری کووید-19 تا مارس 2021 به تعویق افتاد. در رویداد روز سرمایه گذار دیزنی در 10 دسامبر، کندی اعلام کرد که این سریال به طور رسمی Obi-Wan Kenobi نام دارد و تایید کرد که چاو کارگردانی می کند. در فوریه 2021، مک گرگور فاش کرد که فیلمبرداری سریال در لس آنجلس به جای لندن و بوستون، لینکلن شایر، انگلستان، همانطور که قبلا گزارش شده بود، انجام خواهد شد. این سریال توسط کندی، میشل رژوان، چاو، مک گرگور، و هارولد،  و از شش قسمت تشکیل شده است.

اوبی وان کنوبی به عنوان یک سریال محدود تصور شد و چاو گفت که این یک داستان بزرگ با آغاز، میانه و پایان است. با وجود این، کندی گفت که به دلیل زمان لذت‌بخشی که بازیگران و خدمه آن را خلق کرده‌اند، شانس بیشتری برای ساخت سریال وجود دارد، تا زمانی که دلیل داستانی قانع‌کننده‌ای برای بازگشت به شخصیت وجود داشته باشد.

به گفته چاو، داستان پس از استخدام هارولد با “تغییرات قابل توجهی” روبرو شد، اگرچه برخی عناصر از فیلمنامه اصلی باقی ماندند. عناصر داستانی تصور شده توسط امینی حداقل در سه قسمت اول گنجانده شده است، با امینی و استوارت بیتی اعتبار نوشتن در آن قسمت ها. هارولد می خواست بین بازی مک گرگور از اوبی وان و الک گینس در سه گانه اصلی بررسی کند و خاطرنشان کرد که این سریال زمانی اتفاق می افتد که امپراتوری “در حال برتری” است و جدی با هر بازمانده ای از بین رفته اند. فرار و مخفی بودن بحث‌های طولانی قبل از اینکه تصمیم گرفته شود دارث ویدر را در این مجموعه قرار دهیم، انجام شد، که همچنین شامل معرفی لایو اکشن Inquisitors Vader است که وظیفه دارند تا جدای‌های باقی‌مانده را شکار کنند. روشی که ویدر در سریال ظاهر می‌شود و ایده معرفی Inquisitors هر دو توسط فیلونی پیشنهاد شد، پس از اینکه فیلم‌نامه‌های اصلی دارای شخصیت‌های شرور متفاوتی از جمله دارث ماول بودند. کندی و چاو نسبت به هرگونه ارتباط آشکار با The Mandalorian و مجموعه‌های فرعی آن هشدار دادند و چاو اظهار داشت که قوی‌ترین ارتباط بین اوبی وان کنوبی و بقیه فرانچایز جنگ ستارگان مربوط به فیلم‌های پیش درآمد است. سیاره جدیدی که برای این سریال معرفی شده است دایو است که هارولد آن را با “زندگی شبانه پر از گرافیتی” با هنگ کنگ مقایسه کرد. آن را به عنوان تضاد با سیاره صحرایی تاتوئین، جایی که بیشتر سریال در آن اتفاق می افتد، عمل می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها