کد خبر : 196852
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

دانلود زیرنویس سریال Pacific Rim: The Black 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Pacific Rim: The Black 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Pacific Rim: The Black 2021 یک انیمیشن بزرگسالان  مجموعه تلویزیونی استریم بر اساس فرنچایز اقیانوس آرام است.  این سریال که توسط گرگ جانسون و کریگ کایل برای نتفلیکس ساخته و به نگارش درآمده است، در 4 مارس 2021 منتشر شد. فصل دوم و آخر در 19 آوریل 2022 منتشر شد. زیرنویس سریال

دانلود زیرنویس سریال Pacific Rim: The Black 2021 یک انیمیشن بزرگسالان  مجموعه تلویزیونی استریم بر اساس فرنچایز اقیانوس آرام است.  این سریال که توسط گرگ جانسون و کریگ کایل برای نتفلیکس ساخته و به نگارش درآمده است، در 4 مارس 2021 منتشر شد. فصل دوم و آخر در 19 آوریل 2022 منتشر شد.

زیرنویس سریال Pacific Rim: The Black 2021 در همان جهان فیلم اول و پس از یک نسخه جایگزین از وقایع از Pacific Rim: Uprising، نژادی از هیولاها به نام Kaiju از حاشیه اقیانوس آرام به وجود می آیند و قاره استرالیا را فرا می گیرند. انسان‌ها ربات‌های مسلح غول‌پیکر به نام Jaegers را می‌سازند تا با آن مقابله کنند، اما شکست می‌خورند و قاره رها می‌شود و تنها جیب‌های جدا شده از بازماندگان باقی می‌ماند. خواهر و برادرهای نوجوان هیلی و تیلور تراویس توسط والدینشان جا مانده اند که برای مبارزه با کایجو ترک می کنند اما هرگز باز نمی گردند. پنج سال بعد، هیلی به طور تصادفی با جیگر آموزشی رها شده به نام Atlas Destroyer برخورد می کند که او و تیلور آن را فعال می کنند و برای یافتن والدین خود به جستجو می پردازند. آنها نه تنها باید با غارت‌گران کایجو، بلکه با بازماندگان دیگری که برای بقا می‌جنگند و تلاش می‌کنند تا خود اطلس ناوشکن را تصرف کنند، دست و پنجه نرم کنند.

در نوامبر 2018، نتفلیکس اعلام کرد که یک اقتباس از سری انیمیشن بر اساس این فیلم ها در دست ساخت است. در اصل برای انتشار در سال 2020 تنظیم شده بود. در جریان رویداد زنده مجازی «جشنواره انیمه» در اکتبر 2020، عنوان آن Pacific Rim: The Black و یک پنجره انتشار در سال 2021 فاش شد. فصل دوم نیز چراغ سبز بود.

Pacific Rim: The Black (TV Series 2021–2022) - IMDb

زیرنویس Pacific Rim: The Black 2021 این سریال توسط شرکت آمریکایی Legendary Television  تولید شده و توسط استودیوی ژاپنی Polygon Pictures انیمیشن ساخته شده است.  گرگ جانسون و کریگ کایل، نویسنده کامیکس مارول، به عنوان مجری برنامه حضور دارند، و براندون کمپبل در حال ساخت موسیقی سریال است. کارگردانی این سریال بر عهده Jae-hong Kim و Hiroyuki Hayashi، کارگردانی اپیزودیک توسط Takeshi Iwata، Susumu Sugai و Masayuki Uemoto، و کارگردانی هنری توسط Yūki Moriyama است.

چندین خالق ایده‌هایی را برای Legendary مطرح کردند، و در نهایت این ایده توسط مجریان برنامه گرگ جانسون و کریگ کایل بود که در نهایت به نتفلیکس ارائه شد. قبل از شروع تولید این مجموعه، جانسون و کایل به ساخت سریال در انیمیشن های دو بعدی یا سه بعدی فکر کرده بودند، اما تصمیم نگرفته بودند که کدام یک را انتخاب کنند. هر چه بیشتر در مورد هزینه انیمیشن دو بعدی و محدودیت هایی که انیمیشن دو بعدی روی جنبه های خاصی از مجموعه خواهد داشت، مانند نحوه حرکت دوربین در محیط دو بعدی با جزئیات بسیار بیشتر فکر می کردند، بیشتر به سمت استفاده از انیمیشن های سه بعدی گرایش پیدا می کردند. در نهایت تصمیم گرفته شد که آنها سریال را در انیمیشن سه بعدی تولید کنند، اما آنها می خواستند زیبایی شناسی دو بعدی را حفظ کنند، که آنها را به سمت Polygon Pictures سوق داد، زیرا آنها “استاد در این رویکرد” بودند. کارگردان نماینده Polygon Pictures Shūzō John Shiota (که به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال خدمت کرد) و تهیه کننده جک لیانگ از ایده تولید اثری در جهان حاشیه اقیانوس آرام ابراز هیجان کردند و تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند. کارکنان Polygon Pictures اکثر کارهای طراحی سریال را با کمک کارگردان ناظر تیم غربی جائه هونگ کیم انجام دادند و هر دو تیم در توکیو برای بحث در مورد این طرح‌ها گرد هم آمدند.

PACIFIC RIM The Black Trailer # 2 (2021) Animation, Netflix HD - YouTube

Pacific Rim: The Black در 4 مارس 2021 در نتفلیکس منتشر شد. یک تیزر تریلر در 1 فوریه منتشر شد، و سپس یک تریلر کامل در 5 فوریه منتشر شد. آخرین تریلر در 26 فوریه منتشر شد.

وب‌سایت جمع‌آوری بازبینی Rotten Tomatoes، بر اساس 13 بررسی، 69٪ امتیاز تایید را با میانگین امتیاز 7.00/10 گزارش کرده است. اجماع انتقادی این سایت چنین می‌گوید: «در حالی که The Black تمام شوخ طبعی را که مجموعه فیلم‌های حاشیه اقیانوس آرام را متمایز می‌کند، به همراه دارد، اما جلوه‌های بصری خیره‌کننده و گسترش فرهنگ سری‌ها احتمالاً طرفداران Kaiju را خشنود خواهد کرد».

در 22 فوریه 2022، یک رمان گرافیکی پیش درآمد برای نمایش منتشر شد. تحت عنوان Pacific Rim: Blackout، توسط کاوان اسکات نوشته شده و توسط نلسون دانیل تصویرسازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها