کد خبر : 181857
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

دانلود زیرنویس سریال Rookie Cops 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Rookie Cops 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Rookie Cops 2022 پلیس های تازه کار یک سریال تلویزیونی جاری کره جنوبی است که درباره دانشجویان آکادمی پلیس با بازی سو- دانیل، کانگ چائه، نقش آفرینی می کند. bin، لی شین یانگ، و پارک یونا. در 26 ژانویه 2022 در Star از طریق Disney + در مناطق منتخب به عنوان اولین

دانلود زیرنویس سریال Rookie Cops 2022 پلیس های تازه کار یک سریال تلویزیونی جاری کره جنوبی است که درباره دانشجویان آکادمی پلیس با بازی سو- دانیل، کانگ چائه، نقش آفرینی می کند. bin، لی شین یانگ، و پارک یونا. در 26 ژانویه 2022 در Star از طریق Disney + در مناطق منتخب به عنوان اولین درام کره ای ستاره اصلی OTT پخش شد. قسمت های هر چهارشنبه ساعت 17:00 (KST).

پلیس های تازه کار داستان های تازه استخدام شده در دانشگاه نخبه پلیس ملی کره (KNPU) را دنبال می کند، که گفته می شود یکی از محافظه کارترین و انحصاری ترین پردیس ها در کره است. همه چیز طبق برنامه پیش می رود تا اینکه او با گو یون بانگ (چای سو بین) روبرو می شود. درام تحقیقاتی جوانان رویاها، عشق، چالش ها و جاه طلبی های دانش آموزان را به تصویر می کشد.

9 سال پیش، کیم هیون سو (کواک سی یانگ) چندین بار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در نهایت پس از برخورد با کامیون کمپرسی جان خود را از دست داد. مسئول آموزش دانشجویان جدید در دانشگاه پلیس ملی کره (KNPU) پس از دیدن همکار دانشجوی سال اول جانگ سو یون (شین یئون) که به شدت تنبیه شده است. جانگ سو یون که قادر به تحمل آموزش های سخت نیست، از ادامه تحصیل خارج می شود. KNPU در میانه برنامه جهت یابی. پس از خروج وی، وی سونگ هیون و گو یون گانگ (چای سو بین) دوباره در KNPU ملاقات می کنند، زیرا دومی پس از اولین برخورد نه چندان ایده آل، موقعیتی را که اخیراً خالی کرده است را پر می کند. بین دوتا.

گو یون گنگ متهم به فیلمبرداری مخفیانه از تمرینات اضافی پس از افتادن یک فلش USB از جیب او شد و توسط مربی ارشد اوهم هیوک (لی جون وو) مصادره شد. او مجبور شد اتاق خوابگاه خود را ترک کند و در بازداشتگاه بماند. در حالی که در انتظار اخراج احتمالی از KNPU است. در تلاش برای پاک کردن نام خود و اجتناب از اخراج، گو یون گانگ از وی سونگ هیون کمک می گیرد تا مقصر واقعی پشت دوربین مخفی را پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها