کد خبر : 181760
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

دانلود زیرنویس سریال Sassy Beauty 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Sassy Beauty 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Sassy Beauty 2022 یک سریال تلویزیونی چینی است که از رمان «بیوتی بلاگر» نوشته لی شیائو اقتباس شده است. سی یان (اسنو کنگ) یک وبلاگ نویس زیبایی است و او به یک بازی واقعیت مجازی فرستاده می شود که در آن به کسب و کار خود ادامه می دهد و حتی درگیر

دانلود زیرنویس سریال Sassy Beauty 2022 یک سریال تلویزیونی چینی است که از رمان «بیوتی بلاگر» نوشته لی شیائو اقتباس شده است. سی یان (اسنو کنگ) یک وبلاگ نویس زیبایی است و او به یک بازی واقعیت مجازی فرستاده می شود که در آن به کسب و کار خود ادامه می دهد و حتی درگیر می شود. عشق. سی یان (اسنو کنگ) یک وبلاگ نویس زیبایی معروف است و او را به یک بازی زیبایی واقعیت مجازی واقعیت مجازی می فرستند که در یک دوره تاریخی اتفاق می افتد. زمانی یک شاهزاده خانم لوس حالا تبدیل به یک بانوی پست دربار شده است.

Sassy Beauty (2022) 潇洒佳人淡淡妆 – Ninenovel

با این حال، سی یان موفق به برنده شدن می شود. پشت آرایش سبک‌های منحصربه‌فرد نه تنها چهره‌های زیبا، بلکه داستان‌های پر از خنده و گریه این زنان از دوره‌های مختلف و نحوه تفسیر آنها از زندگی وجود دارد. سی یان در حالی که حرفه‌اش را دنبال می‌کند، به طور غیرمنتظره‌ای با مردان جوان خوش‌تیپ زیادی آشنا می‌شود، از جمله Qi گوش. یی (یان زیدونگ)، پیشخدمت وفادار هوش مصنوعی جک (دنگ وی)، چی بائو “آشکار” (ژنگ فانکسینگ)، پلی بوی چی شیو (ژائو کیدی)، نگهبان باحال وی. یونلی (لی شو، و چی دا. به دلیل این برخوردها، سی یان سفری پر از عشق را آغاز می کند. Sassy Beauty با بازی Snow Kong (iPartment، Youth with You S2)، Yan Zidong (هیچ چیز به جز سی، من) ) Love) و به کارگردانی کو رونگدا (سالهایی که دیر شدی) ساخته شده است. فیلمنامه توسط لو چینگیو (A Bed Affair) ساخته شده است.

Sassy Beauty (2022) Chinese Drama with English Subbed

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها