کد خبر : 194255
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

دانلود زیرنویس سریال Shenmue the Animation 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Shenmue the Animation 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Shenmue the Animation 2022 همچنین به عنوان انیمیشن Shenmue شناخته می شود، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ژاپنی است که توسط Telecom Animation Film بر اساس سری بازی های ویدئویی Shenmue توسط یو سوزوکی و توسط سگا منتشر شده است. این انیمه محصول مشترک Crunchyroll و Adult Swim است و در 6 فوریه

دانلود زیرنویس سریال Shenmue the Animation 2022 همچنین به عنوان انیمیشن Shenmue شناخته می شود، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ژاپنی است که توسط Telecom Animation Film بر اساس سری بازی های ویدئویی Shenmue توسط یو سوزوکی و توسط سگا منتشر شده است. این انیمه محصول مشترک Crunchyroll و Adult Swim است و در 6 فوریه 2022 به نمایش درآمد.

Shenmue: The Animation Review - IGN

زیرنویس سریال Shenmue the Animation 2022 پس از اینکه ریو شاهد قتل پدرش در دوجوی خانوادگی است، زندگی خود را وقف یافتن مرد مسئول می‌کند – ماموریتی که او را از خیابان‌های یوکوسوکا، ژاپن، به کلان شهر بزرگ هنگ کنگ و فراتر از آن می‌برد. ریو می‌آموزد که نیروهای عرفانی بزرگ‌تر در حال بازی هستند، زیرا او تمرین می‌کند تا در تلاش برای انتقام‌جویی به هنرمند رزمی نهایی تبدیل شود.

این مجموعه در 4 سپتامبر 2020 در نمایشگاه مجازی Crunchyroll اعلام شد. کارگردانی این سریال بر عهده چیکارا ساکورای است که بیشتر به خاطر کارگردانی فصل دوم سریال One-Punch Man شناخته شده است. یو سوزوکی خالق Shenmue تهیه کننده اجرایی خواهد بود. کنتو شیمویاما فیلمنامه‌های سریال را می‌نویسد، کنسوکه ایشیکاوا کاراکترها را طراحی می‌کند و کانا شیبوئه آهنگ‌سازی می‌کند. این انیمیشن توسط Telecom Animation Film با مدیریت تولید توسط Sola Entertainment ساخته خواهد شد. تم آغازین “UNDEAD-NOID” است که توسط Kashitarō Itō اجرا می شود، در حالی که تم پایانی “Sympathy” توسط Narudora اجرا می شود. این مجموعه شامل 13 قسمت است و پخش دوبله انگلیسی آن در بلوک برنامه‌نویسی Toonami از Adult Swim و پخش آن در Crunchyroll در 6 فوریه 2022 آغاز شد.

Shenmue the Animation first look trailer - Gematsu

زیرنویس Shenmue the Animation 2022 به گفته تهیه کننده Yuu Kiyozono، این انیمیشن حدود دو تا سه سال در زمان تولید و انتشار Shenmue III در حال ساخت بود. کیوزونو همچنین اظهار داشت که گروه تولید به یوکوسوکا رفتند تا احساس دقیقی از خیابان‌ها و فضای شهر داشته باشند. این انیمه شاهد بازگشت اکثر صداپیشگان اصلی ژاپنی از بازی‌های ویدیویی است، اگرچه برخی از بازیگران صداپیشه‌های جدیدی را برای جذب طرفداران جوان‌تر بازی خواهند داشت.

تهیه‌کننده جوزف چو گفت که سوزوکی به‌شدت درگیر تولید بود تا روایت را با اطلاعاتی که هرگز در بازی‌ها اجرا نمی‌شد، برنامه‌ریزی کند. ساکورای اضافه کرد که برخی از جنبه های رومینگ رایگان با صحبت ریو با مردم در خیابان ها گنجانده شده است.

'Shenmue' anime gets first trailer and 2022 release

در نوامبر 1986 در یوکوسوکا، ریو هازوکی تنها وارث قانونی دوجو هازوکی است و روزهای خود را زیر نظر پدر سخت‌گیرش، ایوائو هازوکی، تمرین می‌کند. او پس از کمک به مدرسه‌اش برنده مسابقات کاراته استانی، به خانه بازمی‌گردد تا مردی مرموز به نام لان دی را در دوجوی خانوادگی کشف کند. ایوائو سعی می کند از خود دفاع کند، اما به سرعت توسط لان دی، که خواستار دانستن مکان یک آینه است، گیر می کند. پس از تهدید پسرش به کشتن در صورت امتناع از افشای مکان آینه، ایوائو آن را رها می کند و لان دی به زیردستانش دستور می دهد که آن را بازیابی کنند. لان دی از ایوائو می پرسد که آیا نام سونمینگ ژائو را به خاطر می آورد، زیرا او اعلام می کند که این مردی است که یک بار کشته است. ایوائو برای آخرین بار می ایستد و سعی می کند دوباره با لان دی مبارزه کند قبل از اینکه به شیوه ای خشونت آمیز ضربه بخورد. همانطور که لان دی پس از بازیابی آینه خارج می شود، ایوائو در آغوش پسرش دراز می کشد و آخرین کلمات را قبل از مرگ به او می گوید. چند روز بعد، ریو به دنبال کشف لان دی به امید کشف حقیقت گذشته ناشناخته پدرش می اندیشد. پس از بیرون رفتن برای رامن با دوست دبیرستانی خود نوزومی، مردی صحبت آنها را در مورد لان دی می شنود و القا می کند که این مرد ممکن است با مافیای چینی ارتباط داشته باشد. ریو به خانه برمی گردد و در این فکر است که چگونه پدرش می تواند با مافیای چینی درگیر شود. در حین ورود به دوجوی خانوادگی، ریو مورد حمله مرد دیگری قرار می گیرد که خواستار مکان آینه دوم می شود. ریو پس از کنار آمدن با ضعف خود در مبارزه با حریف قوی‌تر، موفق می‌شود از حملات خود طفره برود و مقابله کند. او از دوجو فرار می‌کند و ریو به دوستش فوکو و خانه‌دار اینه اعلام می‌کند که گذشته پدرش و دلیل قتل او را کشف خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها