کد خبر : 196761
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

دانلود زیرنویس سریال Sh**ting Stars 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Sh**ting Stars 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Sh**ting Stars 2022 یک مجموعه تلویزیونی در حال اجرا کره جنوبی با بازی لی سونگ-کیونگ و کیم یانگ دائه است. در 22 آوریل 2022 در tvN پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 22:40 (KST) پخش می‌شود. همچنین برای پخش در iQIYI در مناطق انتخاب شده در دسترس است. زیرنویس سریال

دانلود زیرنویس سریال Sh**ting Stars 2022 یک مجموعه تلویزیونی در حال اجرا کره جنوبی با بازی لی سونگ-کیونگ و کیم یانگ دائه است. در 22 آوریل 2022 در tvN پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 22:40 (KST) پخش می‌شود. همچنین برای پخش در iQIYI در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

Shooting Star (2022) Kdrama: Release Date, Cast, Trailer

زیرنویس سریال Sh**ting Stars 2022 این سریال در مورد داستان عشق عاشقانه ستاره برتر گونگ ته سونگ است که رابطه عشق و نفرت خود را با اوه هان بیول، رهبر تیم روابط عمومی یک آژانس مدیریت به اشتراک می گذارد.

Shooting Stars (TV Series) (2022) - Filmaffinity

زیرنویس Sh**ting Stars 2022 رئیس اداره روابط عمومی. او فردی با فصاحت فوق العاده و توانایی عالی در واکنش به بحران است. او همچنین مسئول بخش‌های مختلف از جمله روابط عمومی، پاسخ به بحران و ارتباطات است و بر این صنعت تسلط دارد.

زیرنویس سريال کره اي Sh**ting یک بازیگر ستاره برتر که با شرکتی که Oh Han-byul در آن کار می کند قرارداد بسته است. او به خاطر لبخند درخشانش مانند فرشته ای با چهره ای مودبانه و راست مورد علاقه مردم است. با این حال، او زمانی که از عموم دور است، گرم مزاج است.

او که مدیری تحت عنوان Star Force Entertainment است، از گونگ ته سونگ با احترام و افتخار برای همکاری با او محافظت می کند. اگرچه او تلاش می کرد تا از رضایت ظاهری خود هر جا که می رفت محافظت کند.

او جوانترین عضو تیم روابط عمومی Star Force Entertainment است. و او جذابیت عجیبی دارد که نمی داند افکارش به کجا می رود. اما او هنوز یک کارمند جدید پر از اشتباهات احمقانه است.
بازیگر تحت عنوان Star Force Entertainment، او از زمانی که کارآموز بود با Taesung دوست بود. و آنها در همان زمان شروع به کار کردند و به اندازه کافی نزدیک بودند تا نگرانی های خود را به حنبیول بیان کنند.

Shooting Stars' Kdrama 2022 First Teaser Released - OtakuKart

دانلود زیرنویس سريال کره اي Sh**ting صاحب ارگانیک بار، هانبیول، کیبوم و مخفیگاه هویونگ. او بیش از هر کس دیگری به سرعت در مورد صنعت سرگرمی می شنود. مردی خونگرم که برای این سه زن غذایی درست می کند که در منوی غذا نیست و به دغدغه های آنها گوش می دهد.
پیش از این، کیم یونگ دائه با یون جونگ هون و ها دو کوون در پنت هاوس کار می کرد. این اولین پروژه اتحاد مجدد آنها پس از پایان پنت هاوس سه فصلی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها