کد خبر : 194417
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

دانلود زیرنویس سریال Star Trek: Picard 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Star Trek: Picard 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Star Trek: Picard 2020 پیشتازان فضا: پیکارد یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط آکیوا گلدزمن، مایکل چابون، کرستن بیر و الکس کورتزمن برای سرویس پخش CBS All Access (که بعداً به پارامونت+ تغییر نام داد) ساخته شد. این هشتمین مجموعه پیشتازان فضا است که در سال 2020 به عنوان بخشی از

دانلود زیرنویس سریال Star Trek: Picard 2020 پیشتازان فضا: پیکارد یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط آکیوا گلدزمن، مایکل چابون، کرستن بیر و الکس کورتزمن برای سرویس پخش CBS All Access (که بعداً به پارامونت+ تغییر نام داد) ساخته شد. این هشتمین مجموعه پیشتازان فضا است که در سال 2020 به عنوان بخشی از جهان گسترش یافته پیشتازان فضا توسط کورتزمن عرضه شد و ژان لوک پیکارد بازنشسته را در خود دارد.

پاتریک استوارت، مدیر اجرایی سریال، تهیه‌کننده سریال است و در نقش پیکارد بازی می‌کند، و دوباره نقش خود را در سریال Star Trek: The Next Generation و همچنین دیگر رسانه‌های Star Trek بازی می‌کند. آلیسون پیل، ایزا بریونز، هری ترداوی، میشل هرد، سانتیاگو کابررا، ایوان اواگورا، جری رایان، اورلا برادی و برنت اسپینر نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. این سریال اولین بار در ژوئن 2018 شایعه شد و در ماه اوت به طور رسمی اعلام شد. این سریال توسط استودیوی CBS در همکاری با Secret Hideout، Weed Road Pictures، Escapist Fare و Roddenberry Entertainment تولید می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده بود که کندتر و متمرکزتر بر شخصیت‌ها نسبت به سری‌های قبلی این فرنچایز باشد. فیلمبرداری در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد که به سریال اعتبار مالیاتی زیادی اعطا کرد. Chabon به عنوان مجری برنامه برای فصل اول، با گلدزمن و تری ماتالاس برای فصل دوم و سوم که پشت سر هم تولید می شوند، کار کرد.

Star Trek: Picard (TV Series 2020– ) - IMDb

زیرنویس سریال Star Trek: Picard 2020 در 23 ژانویه 2020 از شبکه CBS All Access پخش شد و فصل اول آن تا 26 مارس به مدت 10 قسمت پخش شد. فصل دوم قرار است در 3 مارس 2022 در Paramount+ پخش شود و فصل سوم و آخرین آن در سال 2022 پخش شود. اوایل سال 2023. این سریال با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شد، آنها عملکرد استوارت و تمرکز بر شخصیت را بیش از اکشن تحسین کردند، اگرچه برخی از سرعت کند انتقاد کردند. جوایز متعددی از جمله جایزه Primetime Creative Arts Emmy برای آرایش مصنوعی خود دریافت کرده است. پروژه‌های متعددی بر اساس این سریال ساخته شده‌اند، از جمله قسمتی از سریال همراه Star Trek: Short Treks.

سریال در سال 2399، 20 سال پس از آخرین حضور ژان لوک پیکارد در Star Trek: Nemesis (2002) آغاز می شود، و شخصیت را عمیقا تحت تاثیر مرگ دیتا در آن فیلم و همچنین نابودی آن قرار می دهد. سیاره رومولوس در فیلم Star Trek (2009).  پیکارد که از Starfleet بازنشسته شده و در تاکستان خانواده‌اش زندگی می‌کند، وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود که توسط دختر ظاهری دیتا، یکی از چندین موجود مصنوعی جدید یا “Synths” ملاقات می‌کند. پیکارد برای حق وجودی آنها مبارزه می کند و در پایان فصل اول برای نجات آنها جان خود را می دهد. سپس آگاهی او به بدن مصنوعی منتقل می شود. در طول فصل دوم، در سال 2401، پیکارد و همراهانش زمانی که در محاکمه نهایی با حریف قدیمی پیکارد، کیو مواجه می‌شوند، زندگی جدیدی دارند. با به دام انداختن Q آنها در یک واقعیت جایگزین، آنها باید در زمان به قرن 21 سفر کنند تا آینده کهکشان را نجات دهند.

Star Trek: Picard (TV Series 2020– ) - IMDb

زیرنویس Star Trek: Picard 2020 در ژوئن 2018، الکس کورتزمن پس از تبدیل شدن به انحصار مجری سریال Star Trek: Discovery، قراردادی پنج ساله با استودیوی تلویزیونی CBS امضا کرد تا مجموعه پیشتازان فضا را فراتر از Discovery به چندین سری جدید، مینی‌سریال و سریال‌های انیمیشن گسترش دهد. یکی از این سریال‌های جدید به ستاره پاتریک استوارت گزارش شد، و دوباره نقش ژان لوک پیکارد را از سریال Star Trek: The Next Generation بازی کرد. کورتزمن و آکیوا گلدزمن (که در فصل اول دیسکاوری کار کردند) به پروژه پیوستند. هنگامی که سی‌بی‌اس برای اولین بار با او در مورد ساخت سریال‌های پیشتازان فضا بیشتر صحبت کرد، کورتزمن مجموعه‌ای را با حضور پیکارد در فهرست آرزوهایش قرار داد زیرا معتقد بود این شخصیت بزرگترین کاپیتان پیشتازان فضا است. این در حالی بود که استوارت قبلاً گفته بود که نمی‌خواهد به فرنچایز بازگردد.

کورتزمن و تیمش در حین توسعه ایده‌هایی برای مجموعه‌های همراه با فرم کوتاه Star Trek: Short Treks، داستانی را توسعه دادند که نشان می‌داد نیکل نیکولز نقش خود را از Star Trek: The Original Series در نقش اوهورا بازی می‌کرد. مرد کوتاه می‌توانست یک پیکارد جوان را در بیمارستان ببیند که از اوهورا بازدید می‌کند و مأموریتی مرتبط با بورگ دریافت می‌کند. فیلم کوتاه به جلو حرکت نکرد، اما منجر به بحث در مورد یک فیلم کوتاه با بازی استوارت به عنوان نسخه قدیمی‌تر پیکارد شد. تیم به زودی تصمیم گرفت که مواد کافی برای ارائه یک سریال کامل متمرکز بر شخصیت به استوارت داشته باشد. کورتزمن و گلدزمن قبل از ژانویه 2018 برای گفتگو در مورد این ایده با بازیگر تماس گرفتند و به همراه نویسنده دیسکاوری کریستن بیر در هتل بورلی ویلشر با او ملاقات کردند. استوارت جلسه را به قصد رد کردن پروژه انجام داد، اما پس از اینکه Beyer او را متقاعد کرد که در این مورد تجدید نظر کند، موافقت کرد که یک سند چهار صفحه‌ای را بخواند که ایده‌های آنها را بیان می‌کند. در آن زمان، گلدزمن، رمان‌نویس، مایکل چابون، دوستش را نیز دعوت کرد تا روی این پروژه کار کند و این چهار نفر در نهایت یک سند 35 صفحه‌ای تهیه کردند که برای استوارت فرستادند. استوارت در مارس 2018 درخواست کرد که دوباره با گروه ملاقات کند، جایی که او موافقت خود را با بازی آنها ابراز کرد. استوارت گفت که این بازی شبیه “چیزی بسیار غیرعادی است، و من کنجکاو شدم.”  استوارت در حین تصمیم گیری برای پیوستن به پروژه، از کورتزمن خواست که سریال “خیلی متفاوت” از داستان های قبلی Star Trek باشد، “هر دو چیزی که مردم به خاطر دارند.” اما اصلاً آن چیزی نیست که آنها انتظار دارند، در غیر این صورت چرا این کار را انجام دهید؟»

Star Trek: Picard' Renewed for Season 2 at CBS All Access - Variety

در 4 آگوست 2018، استوارت در کنوانسیون سالانه Star Trek لاس وگاس ظاهر شد تا رسما سریال را معرفی کند و تایید کند که در آن بازی خواهد کرد. او توضیح داد که پس از آخرین باری که این شخصیت را در فیلم Star Trek: Nemesis در سال 2002 به تصویر کشید، احساس کرد که نقشش در این فرنچایز “روال طبیعی خود را طی کرده است”، اما در سال‌هایی که از آن زمان می‌گذرد به خاطر داستان‌هایی درباره تاثیری که این شخصیت بر روی شخصیت داشته است، فروتن شده است. زندگی طرفداران او اکنون خوشحال بود که “نور تسکین دهنده و اصلاح کننده [برای] تاباندن در این زمان های اغلب بسیار تاریک” پیکارد را بازگرداند. علاوه بر ایفای نقش، استوارت همچنین قرار بود در کنار کورتزمن، گلدزمن، چابون، جیمز داف از دیسکاوری، هدر کادین از کمپانی تولید کرتزمن Secret Hideout و راد رودنبری (پسر جین رودنبری خالق پیشتازان فضا) و ترور راث تهیه کنندگی اجرایی سریال را بر عهده بگیرد. از Roddenberry Entertainment، با Beyer به عنوان ناظر تولید.

این سریال ابتدا قرار بود در سال 2019 نمایش داده شود. کادین در ماه اکتبر فاش کرد که قرار است به جای یک مینی سریال محدود، در حال اجرا باشد و گفت که تاریخ انتشار آن با Discovery یا هر سری جدید Star Trek همپوشانی نخواهد داشت. کورتزمن اضافه کرد که سریال پیکارد «مال خودش» خواهد بود، بعداً توضیح داد که در جایی که دیسکاوری «یک گلوله» است، سریال پیکارد «نمایش بسیار متفکرانه‌ای» با ریتم خاص خود و بیشتر یک احساس دنیای واقعی است.  دیوید نوینز، مدیر ارشد اجرایی CBS، در دسامبر 2018 تأیید کرد که این سریال قرار است در پایان سال 2019، پس از انتشار کامل فصل دوم دیسکاوری و چند فیلم کوتاه Star Trek: Short Treks، اولین بار در CBS All Access عرضه شود. استوارت یک ماه بعد فاش کرد که این سریال شامل 10 قسمت خواهد بود، و مجدداً تاکید کرد که قصد آن این است که برای چندین فصل ادامه یابد، و در فوریه اضافه کرد که “ما احتمالاً برای سه سال از این نمایش آماده شده ایم”. فهرست تولید در ماه مارس، عنوان سریال را به عنوان پیشتازان فضا: سرنوشت، که CBS در سال 2018 علامت تجاری آن را ثبت کرده بود، داد. با این حال، عنوان رسمی به عنوان پیشتازان فضا: پیکارد در ارائه اولیه CBS در ماه مه اعلام شد. در آن زمان، کورتزمن گفت که این سریال توسط یک تیم خلاق بزرگتر به جای داشتن یک برنامه نمایش سنتی “شبانه” می شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها