کد خبر : 194895
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

دانلود زیرنویس سریال Superman & Lois 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Superman & Lois 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Superman & Lois 2021 سوپرمن و لویس یک مجموعه تلویزیونی درام ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط تاد هلبینگ و گرگ برلانتی، بر اساس شخصیت‌های سوپرمن و لویس لین دی‌سی کامیکس ساخته شده توسط جری سیگل و جو شوستر، برای CW ساخته شده است. تایلر هوچلین و الیزابت تولوخ در نقش شخصیت های

دانلود زیرنویس سریال Superman & Lois 2021 سوپرمن و لویس یک مجموعه تلویزیونی درام ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط تاد هلبینگ و گرگ برلانتی، بر اساس شخصیت‌های سوپرمن و لویس لین دی‌سی کامیکس ساخته شده توسط جری سیگل و جو شوستر، برای CW ساخته شده است. تایلر هوچلین و الیزابت تولوخ در نقش شخصیت های اصلی کلارک کنت / سوپرمن، ابرقهرمان لباس پوشیده و لوئیس لین، روزنامه نگار دیلی پلنت بازی می کنند. سریال در Arrowverse می گذرد و تداوم آن را با دیگر مجموعه های تلویزیونی این فرنچایز به اشتراک می گذارد.

سوپرمن و لوئیس در اکتبر 2019 به عنوان خلبان معرفی شد و در ژانویه 2020 دستور ساخت سریال دریافت شد. فیلمبرداری در اکتبر 2020 آغاز شد و در ژوئیه 2021 به پایان رسید. این سریال در 23 فوریه 2021 پخش شد. سوپرمن و لوئیس برای فصل دوم در این سریال تمدید شد. مارس 2021 که در 11 ژانویه 2022 در CW نمایش داده شد. در مارس 2022، این سریال برای فصل سوم تمدید شد.

Superman & Lois - Rotten Tomatoes

زیرنویس سریال Superman & Lois 2021 پس از از دست دادن شغل و مادرش در همان روز، کلارک کنت به همراه همسرش لوئیس لین و پسران دوقلوی نوجوانشان جاناتان و جردن در مراسم تشییع جنازه او در اسمالویل شرکت می کند. در آنجا، او با لانا لانگ و همسرش کایل کوشینگ دوباره متحد می شود، در حالی که پسرانش با دخترش سارا دوست می شوند.

در حالی که دوقلوها به طور مرموزی از حادثه ای مرگبار جان سالم به در می برند، بزرگسالان شروع به مشکوک شدن می کنند که مورگان اج، مدیر عامل Edge EnerCorp، که قبلاً مسئول اخراج کلارک بوده است، نقشه های پلید برای اسمال ویل دارد. پسران کلارک سفینه فضایی او را کشف می کنند، بنابراین او فاش می کند که او سوپرمن است و حداقل یکی از آنها باید قدرت های او را به ارث برده باشد تا از این حادثه جان سالم به در ببرد. در حالی که آنها در ابتدا تصور می‌کردند جاناتان ورزشکارتر فوق‌قدرت است، وقتی با دوست پسر سارا، شان اسمیت، برخورد می‌کند، معلوم می‌شود که جردن تنهای عصبی غیرعادی است. در همین حال، سوپرمن و ژنرال سام لین با دشمنی مرموز روبرو هستند که در حال خرابکاری در نیروگاه های هسته ای است تا بتواند نحوه استفاده سوپرمن از توانایی های خود را مطالعه کند. سوپرمن در مبارزه ی انفرادی با مردی که از لباس بیرونی برقی استفاده می کند که هویت او را از طریق پوشش سربی پنهان می کند، شکست می خورد. در پایان، کلارک و لوئیس تصمیم می گیرند به مزرعه کنت نقل مکان کنند تا به جردن اجازه دهند حریم خصوصی خود را حفظ کنند. دشمن مرموز توسط هوش مصنوعی خود به عنوان “کاپیتان لوتر” شناخته می شود.
در حالی که کاپیتان لوتر در جستجوی کریپتونیت در سراسر جهان است، کلارک جردن را به قلعه تنهایی می برد تا با نسخه مجازی جور-ال ملاقات کند که به او کمک می کند تا تاریخچه کریپتون را بیاموزد. در همین حال، در Smallville High، جاناتان توسط شان و دوستانش در تیم فوتبال مدرسه مورد آزار و اذیت بی امان قرار می‌گیرد. لوئیس در جلسه شورای شهر از اج در مورد برنامه هایش برای اسمالویل سوال می کند. آزمایش‌ها در قلعه نشان می‌دهد که قدرت جردن خلقی و بسیار محدود است و کلارک را ناامید می‌کند. کنت ها در یک باربیکیو در خانه کوشینگ ها شرکت می کنند، جایی که لوئیس با کایل بر سر پیشنهاد اج بحث می کند. لوتر به ژنرال لین در وزارت دفاع آمریکا حمله می کند و از او می خواهد تا قبل از اینکه سوپرمن به یک تهدید تبدیل شود، به نابودی سوپرمن کمک کند. ژنرال لین به سوپرمن فاش می کند که مخفیانه کریپتونیت را ذخیره کرده است. پس از اینکه ادج نمایش خود را در مورد او به یک قطعه پفکی تبدیل می کند، لوئیس از Daily Planet خارج می شود و به Smallville Gazette می پیوندد. در پایگاه خود، کاپیتان لوتور برنامه‌هایی برای ساخت یک کشتی و زره جدید در حالی که به جستجوی کریپتونیت ادامه می‌دهد، می‌کشد. فلش بک به دنیای لوتور نشان می دهد که او آخرین بازمانده یک واحد نظامی است که توسط یک سوپرمن شیطانی نابود شده است.
جردن پس از اینکه بارها توسط شان و دوستانش تحت فشار قرار می گیرد، تصمیم می گیرد با پیوستن به تیم عقب نشینی کند و احترام مربی و هم تیمی های جدیدش را جلب کند. کلارک نگران است که با انجام این کار قدرت او آشکار شود، اما جاناتان او را در غیر این صورت متقاعد می کند. کلارک به جردن اجازه می دهد تا به تیم ملحق شود و به عنوان دستیار مربی مدرسه مشغول به کار می شود. سارا از شان جدا می شود و پس از مشاجره با مادرش، تیم تشویق کننده را ترک می کند. با این حال، لانا و سارا در نهایت بعد از اینکه اولی وضعیت ناکارآمد خانواده‌شان را فاش می‌کند، مثل پدرش که روی مبل می‌خوابد، سوفی بچه‌های کلاسش را انتخاب می‌کند و لانا که از داروهای خواب سوء استفاده می‌کند، با هم آرایش می‌کنند. لوئیس زنی به نام شارون پاول را پیدا می کند تا با او در مورد معاملات قبلی مورگان اج که مربوط به پسرش درک بود صحبت کند. “Subjekt-11″، مردی با قدرت فوق العاده که رقیب سوپرمن است، زمانی که لوئیس برای ملاقات با شارون می رود کمین می کند، اما سوپرمن هر دوی آنها را نجات می دهد. Subjekt-11 بعداً سعی می کند شهر را ترک کند در حالی که تلفنی از مورگان می پرسد که لار برای پاکسازی این حادثه چه کاری انجام می دهد. دستیار شخصی مورگان، لزلی لار در جاده ظاهر می شود و از دید گرمایی خود برای کشتن او استفاده می کند. او مورگان را صدا می کند و به او می گوید “تمام شد. من یک تیم را صدا خواهم کرد”.
ژنرال لین از کلارک می خواهد تادئوس کیل گریو را که به دلیل غیبت اخیر سوپرمن از شهر به خارج از ندامتگاه متروپلیس منتقل شده است، همراهی کند. پس از اینکه کلارک از حضور در صحنه برای گذراندن وقت با خانواده خود امتناع می کند، لین به دوقلوها هشدار می دهد که حواس پدرشان را از نقش سوپرمن منحرف نکنند. در همین حال، لوئیس از کلارک می‌خواهد که در یک جلسه شهری حضور یابد تا مخالفت با حرکت اج برای بازگشایی مجدد معادن محلی شوستر را جلب کند. سوپرمن در جستجوی Killgrave که توسط Intergang به وجود آمده بود، گره می خورد، که منجر به برنده شدن Edge در رای ماینینگ می شود. در همین حال، جاناتان و تگ هریس، هم تیمی فوتبال جردن، به طور فزاینده‌ای شروع به ارتعاش غیرقابل کنترل از دست شکسته‌اش می‌کند. دوقلوها تلاش ناموفقی برای کمک به تگ دارند که به طور ناخواسته خطرناکتر می شود. هنگامی که سوپرمن با کیل گریو مبارزه می کند، صدای ELT جاناتان را برای کمک می شنود و به او عزم بیشتری می دهد تا به سرعت کیل گریو را شکست دهد و به کمک پسرانش و تگ بیاید. ژنرال لین با دیدن اینکه کلارک اهمیت بیشتری برای خانواده اش قائل است، یک طرح اضطراری به نام پروژه 7734 را با الهام از برچسب سگی که کاپیتان لوتور به او داده بود، آغاز کرد. در همین حال، Edge و Larr یک منبع X-Kryptonite را کشف کردند که در معدن شوستر مدفون شده بود.

Superman & Lois - Wikipedia

زیرنویس Superman & Lois 2021 جشنواره برداشت به اسمال ویل می آید. پس از جدایی الیزا از او، جاناتان شروع به بازی کردن (از جمله نوشیدن در جشنواره) می کند، که به کلارک یاد آخرین جشنواره قبل از اینکه تصمیم بگیرد به متروپلیس نقل مکان کند می اندازد. شارون پسرش درک را به Smallville Gazette می آورد، جایی که او ادعا می کند که در کما بوده و از از دست دادن حافظه رنج می برد.

کریسی مشکوک، درک را پس از وقوع آتش سوزی در مرکز اجتماعی اسمالویل (که خود درک به دلیل مبارزه با قدرت هایی مانند تگ باعث شد) دنبال می کند. در همین حال، کاپیتان لوتر خود را به عنوان مارکوس بریج واتر به لوئیس معرفی می کند و به او پیشنهاد می کند تا در تحقیقات او در مورد اج کمک کند. کریسی درک را با لار پیدا می کند و او را دوباره در معرض تشعشعات X-Kryptonite قرار می دهد تا قدرت او را تثبیت کند. لوتر سعی می کند درک و سوپرمن را نابود کند، اما هر دو آسیبی ندیده اند. درک از دید گرمایی خود با چشمان بسته استفاده می کند و متلاشی می شود. لانا نیمکتی را به شهر تقدیم می کند که به عنوان یادبود مارتا عمل می کند. لوتر لویس را خوشحال با کلارک می بیند و به یاد لوئیس در دنیای خود می افتد که همسرش بود. پس از قرار ملاقات در جشنواره، سارا و جردن تصمیم می گیرند که به عنوان دوستان باقی بمانند. همانطور که جردن در حال رفتن به خانه است، توسط یک تگ فوق العاده کمین می شود که می خواهد بداند با او چه کرده است.
جردن با سوپرمن برای کمک تماس می گیرد و تگ را می ترساند. در نتیجه حمله، جردن با شنیدن صداهای با صدای بلند دچار میگرن می شود که تقریباً دید گرمایی او را فعال می کند. او تصمیم می گیرد به کلارک نگوید، بنابراین او همچنان می تواند در بازی مقابل متروپلیس بازی کند. در حالی که اسمالویل برنده می‌شود، جردن مجبور می‌شود وضعیت خود را به کلارک فاش کند، پس از اینکه تیم متروپلیس با او مقابله می‌کند. در همین حال، اج لانا را به عنوان مدیری برای عملیات معدنی خود ارتقاء می دهد که باعث تعجب او و کایل شد. لوئیس برای تحقیق درباره یج به لانا نزدیک می شود. بعداً، او و مارکوس متوجه می شوند که معدن حاوی X-Kryptonite است. لار آنها را پیدا می کند و حمله می کند، اما مارکوس او را ناک اوت می کند. لوئیس از مارکوس پاسخ می خواهد، اما کلارک با او تماس می گیرد. سوپرمن بعد از اینکه لانا گزارش داد که تگ سارا را ربوده است، تگ را در متروپلیس پیدا می کند. سوپرمن از او در برابر وزارت دفاع محافظت می‌کند که سعی در استفاده از گلوله‌های معمولی و کریپتونیت داشت. در همین حال، جردن با تیم متروپلیس درگیر می شود و می خواهد یکی از آنها را مشت کند که جاناتان وارد می شود و به طور تصادفی مچ دستش می شکند. روز بعد، لانا موافقت می کند که به لوئیس در تحقیق درباره یج کمک کند. بدن جردن شروع به شوک شدن می کند، بنابراین کلارک او را به قلعه می برد.
شنوایی فوق العاده جردن شروع به ایجاد سردرد کرده و او را مجبور به ماندن در خانه کرده است. در همین حال، لانا باید پنج نامزد را برای “برنامه رهبری” Edge انتخاب کند که دوست قدیمی اش امیلی فان در آن نقش دارد. او فرض می کند که این نامزدها در “ارتش X-Kryptonite Edge” خواهند بود. لوئیس ملاقاتی بین مارکوس و سوپرمن ترتیب می دهد تا او را وادار کند که هویت واقعی خود را فاش کند، اما در جلسه، مارکوس با استفاده از شراره های خورشیدی قرمز و یک چکش جنبشی به سوپرمن حمله می کند. جردن می شنود که پدرش دچار مشکل شده است و دوقلوها با ضربه زدن به مارکوس با کامیون او را نجات می دهند. وزارت دفاع، مارکوس را که نام اصلی او جان هنری آیرونز است، بازداشت می کند. در فلاش بک ها، جان با لوئیس ازدواج کرد و یک دختر به نام ناتالی داشت. سوپرمن و چندین نفر دیگر با توانایی های کریپتونی به متروپلیس حمله کردند و لویس را کشتند. جان کت و شلوار خود را با ناتالی ساخت و هوش مصنوعی در ابتدا برای Lex Luthor of John’s Earth برنامه ریزی شد.
جان در وزارت دفاع بازجویی می شود، اما می خواهد فقط با لوئیس صحبت کند. جاناتان و لوئیس RV جان را کشف می کنند، جایی که عکس های او و همچنین سوپرمن زمینی، لوئیس و ناتالی را پیدا می کنند. وقتی جاناتان به تنهایی RV را کاوش می کند، باید توسط سوپرمن از هوش مصنوعی نجات پیدا کند. لوئیس با عصبانیت سر جاناتان فریاد می زند، اما کلارک پیشنهاد می کند که چیزهای بیشتری در ذهن او وجود دارد. لوئیس نزد یک درمانگر باز می‌گردد که سال‌ها قبل از سقط جنین با دختر بچه‌ای که نامش ناتالی بود به او کمک کرد. در همین حال، سارا برای یک مسابقه خوانندگی در مدرسه تلاش می کند و جردن به او کمک می کند، پس از اینکه کایل پس از اطلاع از اینکه او برای برنامه رهبری Edge انتخاب نشده است، او را رها می کند. ستوان Reno Rosetti زمانی که می خواهد جان را ربوده باشد، قدرت های کریپتونی را به نمایش می گذارد. او با سوپرمن، که توسط گاز کریپتونیت ضعیف شده است، مبارزه می کند، قبل از اینکه توسط جان کشته شود، لوئیس که با از دست دادن او همدردی می کند، از کشتن سوپرمن انتقاد می کند. سم مجبور می شود پروژه 7734 را فاش کند، یک بخش تحقیق و توسعه برای سلاح هایی که برای آسیب رساندن به سوپرمن در صورت بازگشت او طراحی شده است. جان توسط وزارت دفاع آزاد می‌شود و در حالی که لوئیس از جاناتان عذرخواهی می‌کند و سقط جنین خود را برای او فاش می‌کند، می‌رود.
اج متوجه می‌شود که لانا به اطلاعات لوئیس غذا می‌دهد، پس از اینکه لوئیس با او در مورد قرار دادن آگاهی‌های کریپتونی در افراد با کمک دابنی دونوان مواجه شد. جردن توسط گاز کریپتونیت استنشاق شده توسط پدرش آلوده می شود و به قلعه تنهایی برده می شود تا A.I جور ال. می تواند به بهبود او کمک کند. این امر او را مجبور می کند تا اجرای نمایش استعداد سارا را از دست بدهد و باعث ایجاد شکاف بین آن دو شود. در همین حال، اج سوجکت های خود از جمله امیلی را فعال می کند و از آنها می خواهد به مزرعه کنت حمله کنند. جاناتان و سم قبل از رسیدن کایل با اسلحه‌های Project 7734 با آنها مبارزه می‌کنند و خود را به عنوان یکی از سوژه‌های Edge نشان می‌دهند.

Superman & Lois' Review – The Hollywood Reporter

ادج خود را به عنوان تال رو، پسر زتارو و لارا لور وان نشان می دهد و او را برادر ناتنی کال ال می کند. زمانی که مادرش که اکنون با جور ال ازدواج کرده بود، برای اولین بار هشدار داد که کریپتون در حال مرگ است، پدرش او را به زمین فرستاد تا کریپتون را با Eradicator احیا کند، دستگاهی که برای کاشت ذهن و DNA کریپتونی در انسان ها که توسط مادرشان ساخته شده بود استفاده می شود. غلاف او در انگلستان فرود آمد، جایی که او را در زندان نگه داشتند و قبل از فرار آزمایش کرد. اج به سوپرمن این فرصت را می دهد که قبل از رفتن به “خانواده” خود بپیوندد. پس از به دست آوردن Eradicator و همکاری دابنی دونوان، سوپرمن و وزارت دفاع از آن برای کاشت ذهن مادرش در لانا، که داوطلب این کار است، استفاده می‌کنند تا او بتواند روند را در Subjekts Edge معکوس کند. در همین حال، دوقلوها حقیقت را در مورد کایل به سارا می گویند و او کریپتونین را در درون او می بیند. سوپرمن با یک شعله خورشیدی به Eradicator نیرو می دهد و همه از جمله کایل و لانا را به حالت عادی باز می گرداند. سام دستور داد اج پیدا شود. سوپرمن با Eradicator در نزدیکی قلعه تنهایی فرود می‌آید و اکنون از قدرتش خارج شده است. در جای دیگر، اج و لار در دره ای هستند و حرکت بعدی خود را آماده می کنند.
سوپرمن قبل و بعد از ملاقات با لوئیس فلاش بک هایی از زندگی خود را تجربه می کند، از جمله کشف میراث کریپتونی خود، شروع کار خود در دیلی پلنت، مبارزه با Atom-Man، و اولین ملاقات با لویس، ازدواج آنها و تولد پسران دوقلو. در طول این فلاش‌بک‌ها، او تصاویری از یک چهره شبح‌آلود سیاه‌پوش را می‌بیند که در نهایت نتیجه می‌گیرد که تال‌رو است. سوپرمن از رویای خود بیدار می شود و کشف می کند که تالرو او را به قلعه تنهایی دنبال کرده و خاطراتش را با استفاده از فناوری کریپتونی اختراع شده توسط Ter-Loc کشف کرده است و خانواده انسانی سوپرمن را آشکار می کند. تالرو خواستار وفاداری سوپرمن می شود اما رد می شود. پس از نجات کایل از شستشوی مغزی، لوئیس برای جنگ علیه اج آماده می شود و سارا و جردن با هم رابطه برقرار می کنند. یک سوپرمن ضعیف نمی‌تواند مانع از تخریب کریستالی که کپی هوشیاری جور ال را در خود جای داده و خانواده‌اش را تهدید کند، تال‌رو را از بین ببرد. در مزرعه کنت، سوپرمن درست به موقع می رسد تا خانواده اش را نجات دهد و در ازای امنیت آنها با تالرو وفاداری می کند. تالرو سوپرمن را به قلعه بیابانی خود می برد و او را تحت هدایت بازنمایی هولوگرافیک زتارو در Eradicator قرار می دهد، در حالی که لوئیس با جان تماس می گیرد و ابراز نگرانی می کند که سوپرمن توسط تالرو تبدیل شده است.
تالرو هوشیاری ژنرال زود را در سوپرمن کاشته است، اما او همچنان به تلاش برای مبارزه با ذهنش ادامه می دهد. جان به اسمالویل باز می گردد تا سوپرمن را با موشک خورشیدی قرمزی که روی زمین طراحی کرده بود، از پای درآورد. قطعات این موشک از شرکت A.R.G.U.S تهیه شده است. به بهانه های واهی، ارائه شده توسط جان دیگل. لوئیس به جان فاش می کند که کلارک سوپرمن است و به همراه دیگل و جاناتان سعی می کنند او را متقاعد کنند که هنوز هم می توان نجات داد. در جاهای دیگر، کوشینگ ها توسط سایر ساکنان اسمالویل به خاطر اتفاقی که با اج رخ داد سرزنش می شوند. جردن با شنوایی فوق‌العاده‌اش، موقعیت پدرش را پیدا می‌کند و جان برای مقابله با او بیرون می‌رود و متوجه می‌شود که زود ذهن او را تسخیر کرده است. در حین مبارزه، سوپرمن موقتاً از کنترل Zod خارج می شود و به جان دستور می دهد که او را بکشد، اما جان به جای این کار، او را تشویق می کند تا برای خانواده اش مبارزه کند و در نتیجه سوپرمن با موفقیت زود را اخراج کرد. تالرو متوجه می شود که زود رفته است و با Eradicator که توسط سوپرمن و جان تعقیب می شود از قلعه خود فرار می کند. تالرو همان طور که جان با موشکش به او شلیک می کند، Eradicator را گرم می کند. زمانی که وزارت دفاع آمریکا توجه خود را به یافتن لزلی لار معطوف می کند، تالرو دستگیر می شود.
لار سعی می کند به مرکز DOD که تال رو در آن قرار دارد حمله کند، اما توسط سوپرمن و جان دستگیر و دستگیر می شود. با دستگیری آخرین کریپتونین، سم می‌خواهد پروژه 7734 را منحل کند، اما سوپرمن با این ایده مخالفت می‌کند و می‌خواهد سلاح‌ها را به عنوان یک گاوصندوق حفظ کند. لوئیس این ایده را دوست ندارد، اما در نهایت به شرطی موافقت می کند که وزارت دفاع پروژه را به جان تحویل دهد. سم می‌خواهد داستان اتفاقی که واقعاً با اج افتاده را دفن کند و در ابتدا لوئیس موافقت می‌کند، اما پس از دیدن سختی‌هایی که کوشینگ‌ها و لانا با شهردار دین مواجه می‌شوند به دلیل دروغ گفتن در مورد پشت سرشان، داستان واقعی را به کریسی فاش می‌کند. تالرو در اتاق کریپتونیت خود، تمرینات خود را به یاد می آورد و اینکه چگونه یک بار با طرح نهایی پدرش برای بازسازی کریپتون که منجر به مرگ خودش می شد مخالفت کرد. اکنون او با این طرح موافقت می کند و به Eradicator اجازه می دهد تا ذهن او را در اختیار بگیرد. او از اتاق خود خارج می شود، از تأسیسات DOD فرار می کند و به فضا پرواز می کند تا از انرژی خورشیدی تغذیه کند.
در حالی که ساکنان از حضور وزارت دفاع در شهر عصبانی می شوند، مشاغل اسمال ویل با مشکل مواجه می شوند. کریسی پیشنهادی برای فروش روزنامه دریافت می‌کند در حالی که کوشینگ‌ها پس از اینکه کایل یک پیشنهاد شغلی در شهرستان بریستول دریافت می‌کند، برنامه‌ریزی می‌کنند تا از شهر خارج شوند. سم سعی می کند ساکنان را در یک جلسه تالار شهر آرام کند، اما زمانی که او مجبور می شود از سوال شارون پاول در مورد مرگ درک طفره رود، پس از اینکه مطلع شد تالرو لار را از دستش خارج کرده است، موفق نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها