کد خبر : 194879
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

دانلود زیرنویس سریال The Bachelors 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Bachelors 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Bachelors 2022 بزرگ‌ترین او Qi Tian Zuo یک آشپز دسر سه ستاره میشلین است. او به دلیل باورهای نادرست در مورد والدین خود ترس از ازدواج دارد. فرزند وسط Qi Tian You در ابتدا افتخار پدرش بود. زیرنویس سریال The Bachelors 2022 او یک استاد کالج است که زندگی مشترکش را

دانلود زیرنویس سریال The Bachelors 2022 بزرگ‌ترین او Qi Tian Zuo یک آشپز دسر سه ستاره میشلین است. او به دلیل باورهای نادرست در مورد والدین خود ترس از ازدواج دارد. فرزند وسط Qi Tian You در ابتدا افتخار پدرش بود.

The Bachelors (2022) - MyDramaList

زیرنویس سریال The Bachelors 2022 او یک استاد کالج است که زندگی مشترکش را سپری کرده است اما ناگهان طلاق گرفته است. کوچکترین پسر چی تیان در زندگی عاشقانه خود با مشکلاتی روبرو می شود. از جمله نوه کوچک Qi Mo Wen، خانه خانواده Qi مانند یک خوابگاه مردانه است.

The Bachelors (2022) - MyDramaList

زیرنویس The Bachelors 2022 سه نسل از تستوسترون مردانه که در زیر یک سقف زندگی می کنند، دستور العملی برای فاجعه است، بدون ذکر این واقعیت که همه خلق و خوی پدربزرگ چی را به ارث برده اند.

The Bachelors (2022) - MyDramaList

راه فرار از تک هود دارای گل رز و خار است، اما هیچ چیز نمی تواند جلوی تلاش برای زندگی بهتر را بگیرد. وقتی خانواده تمام مشاجرات را متوقف کردند، در نهایت به سمت خوشبختی پیش می روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها