کد خبر : 197028
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

دانلود زیرنویس سریال The Fame Game 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Fame Game 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Fame Game 2022 یک سریال تلویزیونی درام خانوادگی هندی زبان هندی است که توسط سری رائو ساخته شده و توسط بجوی نامبیار و کاریشما کوهلی کارگردانی شده است. این سریال که توسط کاران جوهر و سامن میشرا و تحت عنوان Dharmatic Entertainment تهیه شده است، مادوری دیکسیت، سانجی کاپور، ماناو کاول،

دانلود زیرنویس سریال The Fame Game 2022 یک سریال تلویزیونی درام خانوادگی هندی زبان هندی است که توسط سری رائو ساخته شده و توسط بجوی نامبیار و کاریشما کوهلی کارگردانی شده است. این سریال که توسط کاران جوهر و سامن میشرا و تحت عنوان Dharmatic Entertainment تهیه شده است، مادوری دیکسیت، سانجی کاپور، ماناو کاول، سوهاسینی مولای، لاکشویر ساران و ماسککان جافری در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند.

این سریال حول محور یک هنرپیشه بالیوودی به نام آنامیکا آناند است که یک روز ناگهان ناپدید می شود. در 25 فوریه 2022 در نتفلیکس به نمایش درآمد.

The Fame Game (TV Series 2022– ) - IMDb

زیرنویس سریال The Fame Game 2022 آنامیکا آناند یک ستاره بالیوود است که حرفه ای پر زرق و برق، اما زندگی شخصی کسل کننده دارد. او توسط همسرش نیکیل مور مورد آزار فیزیکی و کلامی قرار می گیرد. او تنها در مانیش خانا، همبازی مکرر و معشوق گذشته اش، آرامش می یابد.

در حالی که دخترش آمارا آرزو دارد مانند مادرش ستاره بزرگی باشد، پسرش آوی مشکلات خاص خود از جمله جنسیت خود را دارد. علاوه بر این، مادر آنامیکا به طور مداوم او و سایر اعضای خانواده را مورد سرزنش قرار می دهد و از تکنیک های دستکاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند. ناپدید شدن ناگهانی آنامیکا زندگی شخصی او را در کانون توجه قرار می دهد و بنابراین تلاش برای یافتن او و شخصی که پشت ناپدید شدنش است آغاز می شود که منجر به افشای رازهای تاریک بسیاری می شود.

ویدئوی رسمی آهنگ “Dupatta Mera” بر اجرای رقص مادهوری دیکسیت تمرکز دارد، در حالی که در ویدیوی تبلیغاتی وارون داوان، سیذارت مالهوترا، ایشان خاتر، ریتیش دشموک، جکی شروف و جانی لور نیز حضور دارند.

Is The Fame Game: Season 1 (2022) on Netflix Portugal?

زیرنویس The Fame Game 2022 این سریال نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. تلویزیون هند 3 ستاره و نیم از پنج ستاره را به این سریال داد و نوشت: «مادوری دیکسیت، سانجی کاپور و گروه درام خانوادگی عالی را ارائه می‌کنند». همچنین اضافه کرد: «بازی شهرت در نتفلیکس، خانواده ناکارآمد را در بر می گیرد و آن را با تعلیق و درام پر می کند، و آن را به سریالی لذت بخش و پر ارزش تبدیل می کند.

The Fame Game (TV Series 2022– ) - IMDb

کویموی به سریال 3 ستاره داد و نوشت: “Madhuri Dixit Nene به طرز متقاعدکننده‌ای تبدیل به یک معما می‌شود که در لایه‌های نامشخصی ظاهر می‌شود و به دنبال خود واقعی‌اش است”. بررسی بیشتر فیلمنامه نویسنده سری رائو را با نامیدن آن بی عیب و نقص، کامل و ایده آلیستی تحسین کرد. Saibal Chatterjee از NDTV نیز به آن 3 ستاره داد و “The Incandescence Of Madhuri Dixit – Dive Right In” را نوشت. او اجرای دیکسیت را با گفتن این جمله که “او با چنان قدرت خیره کننده ای وارد پوست قهرمان داستان می شود که خط جداکننده شخصیت از اجراکننده اغلب شکسته می شود” تمجید کرد.  سوکانیا ورما از ردیف به سریال ستاره‌های 3 و نیم داد و نوشت: «آنچه که بازی شهرت به نمایش می‌گذارد عمق و شگفتی‌های مادوری است که بین ستاره و انسان، مادر و زن تغییر می‌کند».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها