کد خبر : 194830
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

دانلود زیرنویس سریال The Last Bus 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Last Bus 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Last Bus 2022 گروهی از بچه‌های مدرسه‌ای در آخرین سریال اصلی نتفلیکس، آخرین اتوبوس، که رابرت شیهان، ستاره آکادمی چتر را نیز به نمایش می‌گذارد، وارد یک ماجراجویی پرمخاطب می‌شوند. زیرنویس سریال The Last Bus 2022 نمایش بچه‌ها به عنوان یک «افسانه محیطی پر اکشن» نام‌گذاری می‌شود، که عواقب اتفاقی را

دانلود زیرنویس سریال The Last Bus 2022 گروهی از بچه‌های مدرسه‌ای در آخرین سریال اصلی نتفلیکس، آخرین اتوبوس، که رابرت شیهان، ستاره آکادمی چتر را نیز به نمایش می‌گذارد، وارد یک ماجراجویی پرمخاطب می‌شوند.

The Last Bus (TV Series 2022– ) - IMDb

زیرنویس سریال The Last Bus 2022 نمایش بچه‌ها به عنوان یک «افسانه محیطی پر اکشن» نام‌گذاری می‌شود، که عواقب اتفاقی را نشان می‌دهد که وقتی ناوگانی از روبات‌های پاک‌کننده محیط‌زیست به نظر می‌رسند که نژاد بشر را فعال می‌کنند، چه اتفاقی می‌افتد.

«آخرین اتوبوس» بازیگرانی از بازیگران کودک را در نقش‌های اصلی بازی می‌کند، در حالی که شیهان به عنوان میلیاردر فناوری در پشت پهپادهای شوم، به نقش مکمل می‌پیوندد.

گروه بازیگران آخرین اتوبوس توسط موسا مصطفی (صخره های ولادت!) در نقش ناس، لورین آجوفو (نقطه جوش) در نقش میشا، دانیل فروگسون (مواد تاریک او) در نقش تام و ناتانائل صالح (مری پاپینز برمی گردد) در نقش جاش رهبری می شوند.

از دیگر جوانانی که در این سریال حضور دارند می‌توان به کورتیس کانتسا (داستان آبی) در نقش دنی و کریس جان (برج‌های مالوری) در نقش بتان، در کنار بازیگران تازه‌وارد مارلی مورل و فیبی دی سیلوا در نقش چلسی و سوفی اشاره کرد.

بازیگران بزرگسال شامل رابرت شیهان (مسفیتس) در نقش مخترع فناوری میلیاردر دالتون مانک هاوس و تام بسدن (پس از زندگی) در نقش معلم مدرسه بد آمادگی بچه ها آقای شورت هستند.

The Last Bus | Official Trailer | Netflix - YouTube

زیرنویس The Last Bus 2022 داستان از یک سفر مدرسه سرنوشت‌ساز شروع می‌شود تا خط جدیدی از پهپادهای پیشرفته معروف به جن گوی‌ها، که ظاهراً برای کمک به پاکسازی محیط طراحی شده‌اند، آغاز می‌شود.

با این حال، لحظاتی پس از رونمایی، به نظر می‌رسد این ربات‌ها همه حاضران و همچنین مخاطبان رویدادهای همراه متعدد در سراسر جهان را تبخیر کرده‌اند.

گروه شاگردان ما از جمله تنها افرادی هستند که از هرج و مرج فرار می کنند و ماموریت خود را برای ردیابی میلیاردر فناوری دالتون مانک هاوس (شیهان) و یادگیری حقیقت در مورد اختراع خطرناک او می دانند.

The Last Bus (TV Series 2022– ) - IMDb

در طول راه، آنها چیزهای زیادی در مورد خود یاد خواهند گرفت و یک پیوند خانوادگی شکل خواهند داد و با همکاری با یکدیگر بر دشمنان خطرناک غلبه خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها