کد خبر : 181721
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

دانلود زیرنویس سریال The Righteous Gemstones 2019 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال The Righteous Gemstones 2019 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال The Righteous Gemstones یک کمدی آمریکایی است که توسط دنی مک براید ساخته شد و اولین بار در 18 آگوست 2019 در شبکه HBO پخش شد.  این سریال یک خانواده معروف و در عین حال ناکارآمد از تلویانجلیست ها را دنبال می کند. در آن بازیگرانی چون مک براید، جان گودمن، ادی

دانلود زیرنویس سریال The Righteous Gemstones یک کمدی آمریکایی است که توسط دنی مک براید ساخته شد و اولین بار در 18 آگوست 2019 در شبکه HBO پخش شد.  این سریال یک خانواده معروف و در عین حال ناکارآمد از تلویانجلیست ها را دنبال می کند. در آن بازیگرانی چون مک براید، جان گودمن، ادی پترسون، آدام دیواین، کسیدی بازی می کنند. فریمن، تونی کاوالرو، تیم بالتز، اسکایلر گیسوندو و والتون گوگینز. در سپتامبر 2019، HBO سریال را برای فصل دوم تمدید کرد، که اولین بار در 9 ژانویه 2022 پخش شد. در اکتبر 2021، سریال تمدید شد. برای فصل سوم.

The Righteous Gemstones - Rotten Tomatoes

The Righteous Gemstones خانواده ای از تلویانجلیست ها و کشیش های کلان کلیسا را ​​به رهبری پدرسالار بیوه الی جم استون (جان گودمن) به تصویر می کشد. الی و فرزندان نابالغش، جسی (دنی مک براید)، جودی (ادی پترسون) و کلوین (آدام دواین) زندگی مجللی را پشت سر می گذارند. آنها برای گسترش شبکه کلیساهای بزرگ خود تلاش می کنند، که تهدیدی برای از بین بردن کلیساهای کوچکتر همسایه، مانند کلیسای تحت رهبری کشیش جان وسلی سیزنز (درموت مولرونی) است.

The Righteous Gemstones" The Righteous Gemstones (TV Episode 2019) - IMDb

در فصل اول، برادر شوهر الی، “بیبی” بیلی فریمن (والتون گوگینز)، وارد تجارت خانوادگی می شود تا بتواند جدیدترین کلان کلیسای مرکز خرید آنها را رهبری کند. همزمان، جسی توسط سه نفر مورد باج گیری قرار می گیرد. چهره‌های نقاب‌پوشی که تهدید می‌کنند ویدیوی رسوایی منتشر می‌کنند که رفتار زشت او و بهترین دوستانش در یک مهمانی خصوصی را مستند می‌کند.

The Righteous Gemstones (TV Series 2019– ) - IMDb

Gemstones خانواده ای از مبلغان تلویزیونی و کشیش های کلان کلیسا هستند که توسط پدرسالار بیوه الی و فرزندانش جسی، جودی و کلوین رهبری می شوند. جسی توسط دو فرد نقابدار اخاذی می شود تا در عرض یک هفته 1 میلیون دلار تحویل دهد و یا ویدیویی را منتشر می کنند که این رفتار زشت را مستند می کند. از او و بهترین دوستانش در یک مهمانی خصوصی. جسی مشکوک است که کشیش جان وسلی سیزنز درگیر است، زیرا برنامه ریزی شده برای توسعه کلیسای بزرگ آنها می تواند کلیسای او را از کار بیاندازد. آن شب، جسی و یارانش به خانه Seasons نفوذ می کنند، اما نقشه پیش می رود. زمانی که سیزنز با یک تفنگ ساچمه ای ظاهر می شود و یکی از سرسپردگان جسی را زخمی می کند و آنها را مجبور به فرار می کند. از آنجایی که او نمی تواند از پدرش پول بخواهد، جسی در نهایت به باج گیری به جودی و کلوین اعتراف می کند و آنها موافقت می کنند که به او کمک کنند و جودی به او کمک می کند. جسی با پولی که در کلیسایشان پنهان کرده بود، در یک پارکینگ، یکی از باج‌گیران را مجبور می‌کند تا از ون خارج شود و پول را از دست خودش بگیرد. او از فرصت استفاده می‌کند و به او حمله می‌کند و مجبور می‌کند راننده ون به سمت او شلیک کند. خواهر و برادرهای Gemstone با ون خود فرار می کنند و از روی باج گیر می دوند. در حالی که راننده باج گیر را بررسی می کند، جسی به سمت محوطه برمی گردد و راننده را زیر گرفته و آنها از صحنه فرار می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها