کد خبر : 194568
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

دانلود زیرنویس سریال Why Women Love 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Why Women Love 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Why Women Love 2022 ژائو جیانگ یو رئیس تا حدودی مستبد یک شرکت فناوری است. او به دلیل رویکرد بیهوده خود در تجارت – و کارمندانش شناخته شده است. زیرنویس سریال Why Women Love 2022 این شرکت یک برنامه دوستیابی منتشر می کند که قول می دهد کاربران را با شریک خود

دانلود زیرنویس سریال Why Women Love 2022 ژائو جیانگ یو رئیس تا حدودی مستبد یک شرکت فناوری است. او به دلیل رویکرد بیهوده خود در تجارت – و کارمندانش شناخته شده است.

Why Women Love (2022) : 24 Eps Chinese Drama, Synopsis, Where To Watch, &  Release Date - ResepByta

زیرنویس سریال Why Women Love 2022 این شرکت یک برنامه دوستیابی منتشر می کند که قول می دهد کاربران را با شریک خود در مدت تنها سه ماه هماهنگ کند. او همچنین تا حدودی در امور قلبی خود بی خبر است. اما وقتی خانواده‌ای که صاحب شرکت هستند، شرایطی را فراهم می‌کنند که گو جیا شین، وارث گروه تجاری صاحب شرکت، به عنوان دستیار موقت ژائو جیانگ یو بپیوندد، همه چیز در محل کار ناخوشایند می‌شود.

Why Women Love (2022) - MyDramaList

زیرنویس Why Women Love 2022 مادر گو جیا شین از او می خواهد که مسئولیت این تجارت را بر عهده بگیرد، اما او ایده های دیگری دارد. او یک راننده مسابقه‌ای حرفه‌ای موفق است و بین طرفداران زنش بسیار محبوب است و ترجیح می‌دهد در پیست موتورسواری رقابت کند تا اینکه در اتاق هیئت مدیره وقت بگذراند.

Why Women Love (2022) Sub Indo Episode 16 - Pingkoweb.com

در ابتدا، آن دو روی اشتباه می‌روند: ژائو جیانگ یو سعی می‌کند او را بترساند، و دست و پا زدن گو جیا شین باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود. اما زمانی که او از گو جیا شین کمک می گیرد تا بتواند قلب خو نینگ یوان را تسخیر کند، ناگهان متوجه می شود که او در حال توسعه احساسات نسبت به او است و این احساس ممکن است متقابل باشد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها