کد خبر : 77425
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۰۵

دانلود زیرنویس فارسی فیلم No Time to Die 2021

دانلود زیرنویس فارسی فیلم No Time to Die 2021

دانلود زیرنویس فارسی فیلم No Time to Die 2021 باند خدمت فعال خود را ترک کرده است و از یک زندگی آرام در جامائیکا لذت می برد. زمانی که دوست قدیمی‌اش فلیکس لیتر از سیا برای کمک می‌آید، صلح او کوتاه‌مدت است. ماموریت نجات یک دانشمند ربوده شده بسیار خائنانه تر از حد انتظار است

دانلود زیرنویس فارسی فیلم No Time to Die 2021 باند خدمت فعال خود را ترک کرده است و از یک زندگی آرام در جامائیکا لذت می برد. زمانی که دوست قدیمی‌اش فلیکس لیتر از سیا برای کمک می‌آید، صلح او کوتاه‌مدت است. ماموریت نجات یک دانشمند ربوده شده بسیار خائنانه تر از حد انتظار است و باند را وارد دنباله یک شرور مرموز می کند که مجهز به فناوری جدید خطرناک است.

زمانی برای مردن نیست (به انگلیسی: No Time to Die) یک فیلم جاسوسی محصول ۲۰۲۱ و بیست و پنجمین فیلم از سری جیمز باند محصول ایون پروداکشنز است. دانیل کریگ در پنجمین و آخرین بازی خود در نقش مامور خیالی بریتانیایی MI6 جیمز باند بازی می کند. این فیلم را کری جوجی فوکوناگا بر اساس فیلمنامه ای از نیل پورویس، رابرت وید، فوکوناگا و فیبی والر-بریج کارگردانی کرده است. لئا سیدوکس، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستوف والتز، روری کینیار و رالف فاینس در نقش‌های خود از فیلم‌های قبلی بازی می‌کنند و رامی ملک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن، آنا د آرماس، دیوید دنچیک و دالی بنسالا نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم، باند که خدمت فعال خود را با MI6 ترک کرده است، توسط سیا برای یافتن یک دانشمند ربوده شده استخدام می شود که منجر به درگیری با یک دشمن قدرتمند می شود.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/no-time-to-die-2021/

 

تصاویر فیلم

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها