کد خبر : 202569
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

دانلود زیرنویس فیلم Arima 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Arima 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Arima 2019 آریما چیزی است که شما در مه به آن نگاه می کنید، چیزی است که می توانید آن را حس کنید اما هنوز نمی توانید به وضوح آن را ببینید. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس فیلم Arima 2019 یک رویا، یک خاطره، یک آرزو. آریما داستان چهار زن

دانلود زیرنویس فیلم Arima 2019 آریما چیزی است که شما در مه به آن نگاه می کنید، چیزی است که می توانید آن را حس کنید اما هنوز نمی توانید به وضوح آن را ببینید.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Arima 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Arima 2019 یک رویا، یک خاطره، یک آرزو. آریما داستان چهار زن و دختری است که با ورود ناگهانی دو غریبه وجودشان مختل می شود. یکی از آنها در حال فرار از دیگری است.

زیرنویس فیلم Arima 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس Arima 2019 مانند موجودی گریزان در شهر می چرخد، حضور شبح گونه ای از وجود نامشخص. شخصیت دیگر – مردی مجروح که اسلحه به دست دارد به طرق مختلف شیوه زندگی زنان را مختل خواهد کرد.

زیرنویس Arima 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم آریما 2019 کل داستان در خط باریک بین واقعیت و تخیل، بین رویاها و کابوس ها، ترس و میل، در داستانی می گذرد که در هاله ای از رمز و راز قرار دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها