کد خبر : 203173
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

دانلود زیرنویس فیلم Kigeki aisai monogatari 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Kigeki aisai monogatari 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Kigeki aisai monogatari 2019 گوتا (گاکو هامادا) نویسنده مبارزی است که از بند نویسندگی رنج می برد که در ده سال گذشته ادامه داشته است. همسرش چیکا (آسامی میزوکاوا) تنها نان آور خانه است و گوتا را ترک می کند تا کارهای خانه را انجام دهد و از دختر کوچکشان آکی (چیس

دانلود زیرنویس فیلم Kigeki aisai monogatari 2019 گوتا (گاکو هامادا) نویسنده مبارزی است که از بند نویسندگی رنج می برد که در ده سال گذشته ادامه داشته است. همسرش چیکا (آسامی میزوکاوا) تنها نان آور خانه است و گوتا را ترک می کند تا کارهای خانه را انجام دهد و از دختر کوچکشان آکی (چیس نییتسو) مراقبت کند. چیکا به طور فزاینده ای از آزار گوتا برای رابطه آزرده می شود و او را به شدت طرد می کند در حالی که تلاش های او برای تحت تاثیر قرار دادن او در جبهه داخلی به طرز بدی شکست می خورد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Kigeki aisai monogatari 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Kigeki aisai monogatari 2019 به طور غیرمنتظره ای به گوتا گفته می شود که یک تهیه کننده فیلم به فیلمنامه قدیمی او علاقه مند است و یکی از ایده های داستانی او نیز ممکن است سفارش داده شود، او باید فیلمنامه را در اسرع وقت بنویسد. از آنجایی که گوتا داستان خود را در استان کاگاوا تنظیم می کند، سردبیر او هزینه یک سفر تحقیقاتی را پرداخت می کند. گوتا چیکا و آکی را با خود می برد، امیدوار است که این بار دور از خانه، چیکا را در خلق و خوی دوست داشتنی قرار دهد.

دانلود زیرنویس فیلم a beloved wife 2019 اغلب اوقات، وقتی مردم زندگی نامه می نویسند، از خود می پرسد که آیا نیازی است تا این حد در مورد زندگی خود صحبت کنند، یا آیا آنها حقیقت را به خاطر سرگرمی تقویت می کنند. اگر «همسر محبوب» بر اساس رمان زندگی‌نامه‌ای خود کارگردان شین آداچی، چیبوسا نی کا، نشانه‌ای باشد، شاید بهتر بود این داستان را برای خودش نگه می‌داشت.

آداچی در مصاحبه ای ادعا کرد که گوتا “بسیار نزدیک” به او واقعی است، اما فیلم “همه چیز را بهتر به نظر می رساند”. وقتی برخی از قسمت‌های ارائه شده در اینجا را در نظر بگیرید، بسیار وحشتناک است. نکته کلیدی این است که گوتا و چیکا هیچکدام دوست داشتنی نیستند، بنابراین شاید برای یکدیگر ساخته شده باشند، با این تفاوت که به نظر نمی رسد یکدیگر را دوست داشته باشند، که کمی مانعی برای غلبه بر آن است و آکی بیچاره در وسط گیر کرده است. .

دانلود زیرنویس فیلم یک همسر محبوب 2019 خوب، من می گویم که آنها همدیگر را دوست ندارند، چیکا به ندرت به گوتا با چیزی کمتر از تحقیر نگاه می کند، برای هر کاری که انجام می دهد ناله می کند، بارها به او می گوید که او زشت، احمق، بی فایده و رقت انگیز است، و از نظر انتقادی، رابطه بسیار بد است. دستور کار. گوتا حداقل هنوز چیکا را  می‌بیند و کوچک‌ترین چیز او را از بین می‌برد – و دوباره، چند ماه از آخرین لحظه صمیمی آنها می‌گذرد و ناامیدی برای گوتا ایجاد می‌شود.

زیرنویس فیلم Kigeki aisai monogatari 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس Kigeki aisai monogatari 2019 چیکا یک زن زیرک واقعی همسری است که ذائقه مشروبات الکلی باید فرار او باشد تا لذت، اما با این همه سرد و جنگ طلب بودن، حتی اگر تعداد کمی هم داشته باشد، باز هم با ضربه زدن به زبان یا مشت گوتا را دفع می کند. به بینی در سفر، با گذشت زمان، تجاوزات لفظی توهین آمیز و شخصی تر می شود، و در حالی که گوتا به اندازه او خوب می دهد، آکی از دیدن دعوای والدینش متنفر است.

گوتا در یک صدای بلند، از فقدان اقدام در اتاق خواب ابراز تاسف می کند و اعلام می کند که اگر پول داشته باشد، معشوقه ای می گیرد یا به دیدن یک فاحشه می رود. وقتی در پارک آزوما (کایوکو اوکوبو) با یک آشنای قدیمی برخورد می‌کند، بی‌شرمانه با او معاشقه می‌کند، به نظر می‌رسد که متقابل است، او بسیار ناامید است. حتی انجام بازی‌های پورنو VR در خانه نیز نمی‌تواند خواسته‌های او را برآورده کند، اما مخفیانه، علی‌رغم خصومت، به نظر می‌رسد که چیکا کسی است که واقعاً قایق خود را بیشتر شناور می‌کند.

زیرنویس فیلم a beloved wife 2019 در طول سفر به کاگاوا، چیکا به دیدار دوست قدیمی یومی (کاهو) می‌رود، در حالی که آکی و گاتو به ساحل می‌روند و بعداً به آنها می‌پیوندند. گاتو به خواب می‌رود اما بیدار می‌شود تا مکالمه‌ای در مورد معشوق جوان‌تر یومی بشنود که به نظر می‌رسد جرقه‌ای را در درون چیکا ایجاد می‌کند، چه حسادت یا شاید محافظه‌کاری که اگر می‌خواهد نیازی به نگاه کردن به خارج از ازدواجش ندارد، علی‌رغم برخورد شدیدش با گوتا. .

چه اینطور باشد یا نه، ما کل فیلم را به این فکر می‌کنیم که چرا چیکا با گوتا می‌ماند – آیا به خاطر آکی است یا کناره گیری ساده از این واقعیت که هیچ کس دیگری آنها را ندارد؟ از این گذشته، خارهایی که به یکدیگر پرتاب می‌کردند – بیشتر توسط چیکا – به هر ازدواج دیگری پایان می‌داد – به آن: گوتا: “بچه می‌خواستی!” چیکا: “لازم نیست مال تو باشه!” – به این معنی که آنها آنقدر به یکدیگر عادت کرده اند که این تنها راه ارتباط آنهاست.

زیرنویس فیلم یک همسر محبوب 2019 نه اینکه این رفتار یا نگرش چیکا را توجیه کند، اما گوتا کمی منحرف است (دوباره، شاید به دلیل پاکدامنی داوطلبانه چیکا) و آنقدر می ترسد که نتواند از شر خودش بیرون بیاید. شاید اگر چیکا به شکل مثبت تری گالوانیزه می کرد، ممکن بود گوتا انگشتش را بکشد و تلاش کند. شکست های تنبیهی او به سادگی او را ضعیف تر می کند، که چیکا را عصبانی تر می کند.

زیرنویس Kigeki aisai monogatari 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس a beloved wife 2019 با در نظر گرفتن این موضوع ظاهراً مبتنی بر واقعیت است، ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که قسمت‌هایی که اغراق‌آمیز شده‌اند، بخش‌های ظالمانه‌تر باشند. به عنوان مثال، به دلیل محدودیت بودجه، چیکا تنها یک اتاق در یک هتل هوشمند برای گوتا و آکی رزرو کرد و او از در پشتی به صورت مخفیانه وارد شد. این مستقیماً از هر کمدی اسکروبالی در 80 سال گذشته بود، اما اگر این اتفاق افتاد، پس وای.

با این حال، به طرز شرورانه‌ای خنده‌دار است، گاهی اوقات ناهنجار است، اغلب بیش از حد صریح، اما هنوز تاریکی سرگرم‌کننده است. اولین فیلمنامه نویسی آداچی با 100 ین عشق ثابت کرد که او راهی برای به تصویر کشیدن ناتوانی های مردم دارد، این بار او (به ظاهر) عیب های خودش را در معرض دید جهانیان قرار می دهد اما به شیوه ای کمدی تر. ممکن است گاکو هامادا در نقش بازنده‌ی خنده‌دار تایپ شود، اما او در نقش گوتا در فرم قرار دارد و با آسامی میزوکاوا در نقش چیکا و چیس نییتسو شایان‌ستیز در نقش آکی به خوبی ژل می‌زند.

زیرنویس فیلم یک همسر محبوب 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس یک همسر محبوب 2019 درست است یا نه، یک همسر محبوب یا آداچی است که به ما نشان می‌دهد که به لطف همسری مصمم پشت سرش روی پاهایش فرود آمد، یا این یک التماس است که در همه جا از زنان می‌خواهد به شوهرانشان استراحت بدهند، ترجیحاً نه استخوان‌هایشان. با این وجود سرگرمی عالی!

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها